• Ik vind dat echt erg voor Bill wanneer hij op
    1.38 begint te praten over liefde.Echt kei erg.
    Precies of dat hij elk moment kan beginnen huilen.
    klik

    Klik hier voor de goeie zonder youtube
    xx Cheri

    edit
    youtube ligt allang niet meer plat,dus wie engelse ondertiteling wilt,kan op de eerste link klikken =]

    [ bericht aangepast op 2 nov 2009 - 20:53 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 3 okt 2009 - 19:53 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Cherished schreef:
    Ja sneu he.
    -knuf-

    Ze worden volwassen. [:
    SCHATJES


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Cherished schreef:
    Hij kijkt gewoon zo, tja, hij praat heel eerlijk, nadenkend. Dat komt niet zovaak voor.
    En ja ik vind het sneu =] Dat andere 't geen flikker boeit zal me echt aan mn reet roesten.

    -gaat plat-
    maar je hebt gelijk:Y)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Denk jij nou serieus dat ze THTV een leuk idee vonden? =/

    Dude, waar zijn jouw hersenen heen.

    Als je die al had, tenminste.

    Ze hadden kunne wijgeren en trouwens ze zijn zelf engels gegaan,daarmee is het allemaal begonne.
    Maar laat maar ik merk het al als het over de heilige Bill of TH gaat mag je niks verkeerts zeggen of je word gebombadeert als staatvijand numer 1


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Ze hadden kunne wijgeren en trouwens ze zijn zelf engels gegaan,daarmee is het allemaal begonne.
    Maar laat maar ik merk het al als het over de heilige Bill of TH gaat mag je niks verkeerts zeggen of je word gebombadeert als staatvijand numer 1

    Nou serieus hoor, jij denkt gewoon niet logisch na. :')

    Tokio Hotel is/was een product dat niets te zeggen heeft over zijn/haar toekomst en lot.

    Hij praat heel erg gemeend, hij meent elk woord wat hij zegt. Het komt recht uit zijn hart. En je ziet hem gewoon naar de juiste woorden zoeken.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2009 - 20:23 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Cherished schreef:
    Hij kijkt gewoon zo, tja, hij praat heel eerlijk, nadenkend. Dat komt niet zovaak voor.
    En ja ik vind het sneu =] Dat andere 't geen flikker boeit zal me echt aan mn reet roesten.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ocharmeeee (lll).


    ma di heedft doaar wel sexya dingen aan (baby)

    Weet je wat ik zo lief vind?
    Als Bill zegt: 'Als ik nu verliefd zou worden zou dat voelen als de loterij winnen.' Dan zie je Tom een klein beetje glimlachen. Zó schattig.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Maar Bill is wel extreem sexy in dat interview ;o


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Hij kijkt niet echt happy idd..
    Maar hij ziet er wel sexy uit (A)

    [ bericht aangepast op 2 nov 2009 - 20:47 ]


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Ik ben geen fan meer , ik vind de liedjes nog steeds wel goed , maar ik kreeg wel even een brok in mijn keel van dat filmpje , hij moet gewoon de ware nog tegen komen , ookal zal dat moeilijk gaan , er komt ooit wel een dag dat hij de liefde van zijn leven vind ....


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    AAAAH


    We're all going to hell, might as well enjoy the ride.

    Ooh, ocharme Bill! Die lijkt heel het filmpje lang al niet te happy...


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Exercitus schreef:
    (...)
    Ze kunnen het doen,ze kunnen voor hun zelf kiezen.Dat doen ze niet dus eigen schuld dikke buld.
    En ik snap niet helemaal wat hij zei maar hoezo zou hij geen relatie kunnen hebben.Zoveel beroemtheden hebben een relatie.Sommige zijn zelfs getrouwd en hebben kinderen,waarom zou hij dat niet kunnen?


    Dat kunnen ze níet, dat is het nou juist. Wat al gezegd werd, ze zitten vast aan het contract. Ze worden tot het uiterste gedreven, ze kunnen er niet 1, 2, 3, mee stoppen.
    Ze hebben geen enkel beetje privacy meer sinds ze beroemd zijn geworden. Jij hebt makkelijk praten, met; 'Eigen schuld dikke bult'.
    Dat is het probleem nou juist. Wie had ooit gedacht dat ze zóveel fans zouden krijgen, dat het beroemde leventje er zó uit zou zien? Dat hadden ze zelf van te voren echt niet kunnen bedenken.
    Ik snap ook niet, dat als je geen fan bent, je dan in een TH-topic moet reageren als het toch alleen maar anderen irriteert.
    Maar dat kan ook aan mij liggen.
    Voel je niet aangevallen, ik bedoel het niet zo hoor.


    -