• Ik vind dat echt erg voor Bill wanneer hij op
    1.38 begint te praten over liefde.Echt kei erg.
    Precies of dat hij elk moment kan beginnen huilen.
    klik

    Klik hier voor de goeie zonder youtube
    xx Cheri

    edit
    youtube ligt allang niet meer plat,dus wie engelse ondertiteling wilt,kan op de eerste link klikken =]

    [ bericht aangepast op 2 nov 2009 - 20:53 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 3 okt 2009 - 19:53 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Schattie :[

    GROUPHUG!*alle fans bovenop Bill dus, vind hij misschien nog per ongelijk de ware...
    (baby)


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    oowww zielig


    Simple, but effective.

    Auw, wat zielig. Man, dan zou ik zo graag bij hem zijn. ;x Tom is wel superlief, hij kijkt vol medelijden (:

    [ bericht aangepast op 1 nov 2009 - 15:08 ]

    inderdaad wat zielig


    One Day you'll remember me...

    Ze hebben zelf gekozen om beroemd te worden. Er zijn zovele artiesten die hun relatie kunnen geheimhouden, dan kan hij dat toch ook.

    Devious schreef:
    Ze hebben zelf gekozen om beroemd te worden. Er zijn zovele artiesten die hun relatie kunnen geheimhouden, dan kan hij dat toch ook.

    Presies.Ik heb met andere meer medelijde als ik heel eerlijk ben.Hij is nog niet de ware tegegekomen,zoveel niet.Het is moeilijk een relatie te hebben,dat hebbe alle beroemde mense toch?Ik vind het een beetje eigen schuld dikke buld.Het komt hard over maar als je beroemt word weet je dat je niks meer privees hebben.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Devious schreef:
    Ze hebben zelf gekozen om beroemd te worden. Er zijn zovele artiesten die hun relatie kunnen geheimhouden, dan kan hij dat toch ook.

    Jij onderschat de hele situatie zo erg.
    Denk je nu serieus dat ze ooit dachten dat ze zó beroemd zouden worden?
    En dat hun leven zo op zn kop zou staan?
    Denk je dat ze als broekies van 13 jaar nagedacht hadden over de negatieve effecten?

    I think not.

    He looks so sad :(


    You can run but not hide

    Cherished schreef:
    (...)
    Jij onderschat de hele situatie zo erg.
    Denk je nu serieus dat ze ooit dachten dat ze zó beroemd zouden worden?
    En dat hun leven zo op zn kop zou staan?
    Denk je dat ze als broekies van 13 jaar nagedacht hadden over de negatieve effecten?

    I think not.

    Oké, maar dat weten ze nu. Als ze het dan zo erg vinden kunnen ze nog altijd stoppen met albums maken. Er zijn veel mensen die van muziek hun job maken en niét wereldberoemd zijn.

    Aahw, echt hoe hij dan begint erover. Echt ik vind het echt zielig. Ik wil hem huggen<3


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Ik kan het niet helemaal volgen, maar hij kijkt wel zielig.. o.o


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Devious schreef:
    (...)
    Oké, maar dat weten ze nu. Als ze het dan zo erg vinden kunnen ze nog altijd stoppen met albums maken. Er zijn veel mensen die van muziek hun job maken en niét wereldberoemd zijn.

    Denk je nou echt dat ze nu opeens gaan stoppen, midden in hen succes, precies op het punt van hun nieuwe album? Denk het niet. Ze hebben miljoenen fans over de hele wereld. Die laten ze echt niet zomaar in de steek.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Rush schreef:
    (...)
    Denk je nou echt dat ze nu opeens gaan stoppen, midden in hen succes, precies op het punt van hun nieuwe album? Denk het niet. Ze hebben miljoenen fans over de hele wereld. Die laten ze echt niet zomaar in de steek.

    Jammer voor hen. Ze leven toch voor zichzelf en niet voor fans. Die moeten het maar begrijpen.

    Rush schreef:
    (...)
    Denk je nou echt dat ze nu opeens gaan stoppen, midden in hen succes, precies op het punt van hun nieuwe album? Denk het niet. Ze hebben miljoenen fans over de hele wereld. Die laten ze echt niet zomaar in de steek.

    Ze kunnen het doen,ze kunnen voor hun zelf kiezen.Dat doen ze niet dus eigen schuld dikke buld.
    En ik snap niet helemaal wat hij zei maar hoezo zou hij geen relatie kunnen hebben.Zoveel beroemtheden hebben een relatie.Sommige zijn zelfs getrouwd en hebben kinderen,waarom zou hij dat niet kunnen?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Devious schreef:
    (...)
    Oké, maar dat weten ze nu. Als ze het dan zo erg vinden kunnen ze nog altijd stoppen met albums maken. Er zijn veel mensen die van muziek hun job maken en niét wereldberoemd zijn.

    :')
    Echt serieus.

    Als ze stoppen, denk je dan serieus dat die fans ze niet meer zullen stalken? Dat ze gewoon de straat op kunnen? Dat iedereen ineens pats boem vergeet wie ze zijn? Echt serieus :')

    En @ Exercitus.
    Als je hem niet eens verstaat, waarom heb je er dan commentaar op?
    Hij legt zeker wél uit waarom het niet kan/lukt.