• Hoi!

    Op deze avond ib mijn vakantie ben ik bezig met het maken van een jurk. Niet met garen en een haaknaald (zulke gehaakte jurken zijn mijn ding niet, ook al is haken mijn grootste hobby), maar met naaimachine en haaknaald. En een beetke hulp van mn moeder x)

    Ik heb een leren jack gekocht, vind m echt helemaal geweldig, en wil daar deze jurk bij maken. De stof is stoer en romantisch door de rozen.

    Ikben wel benieuwd wat jullie deze avond aan het doen zijn. En met wat voor creatieve projecten jullie deze vakantie bezig zijn. En of er nog iemand is die kleding naait en daar wel eens met mij over zou willen praten? (A)

    Oehh tof! Zelf zit ik op naailes en ik naai dus ook! Momenteel een jurk uit de Burda^^ Ik wil er ook best met je over praten

    [ bericht aangepast op 28 dec 2015 - 20:58 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb een keertje een jurk gemaakt voor school, maar dat was met zo'n standaardmodelletje dat niet had gerekend op mijn boezem en waarvan de de naden barstten toen ik hem aantrok. :W Helaas kan ik dus niet echt meepraten over succesgevallen, maar wat leuk dat je het doet! De stof ziet er in ieder geval heel leuk uit. ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ooh, leuk! Het avontuurlijkste dat ik tot nu toe heb gemaakt zijn pennezakken en een hemd ingenaaid, dus veel ervaring heb ik niet met kleren zelf. Post je een foto als het af is? Ik ben een Ravenclaw sjaal aan het maken, hoewel dat niet zo vlot als ik zou willen

    [ bericht aangepast op 28 dec 2015 - 21:27 ]


    Ex astris, sciencia

    Oeh, gave stof! FOTO WHEN FINISHED! :3


    Ik doe niet echt aan kleding of dingen enzo maken, maar ik ben op zoek naar nieuwe bladmuziek. Had het een en ander gevonden voor keyboard wat ik nu moet omzetten naar accordeon. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wordt het btw een strakke jurk, want zo te zien is het een slappe elastische stof.
    En heb je de stof van te voren gewassen, want stoffen willen nog wel eens wassen, en als hij al helemaal in elkaar zit is dat niet handig


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dat ziet er veelbelovend uit Em (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ah tof! Ik wil graag het resultaat zien.
    Ik ben deze week niet sportief maar mezelf moe worden op de judo mat want ik heb een trainingsstage van 4 dagen (6 trainingen in totaal ieder van twee uur)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben benieuwd naar het resultaat!

    Wat ik deze avond ben aan het doen.. Ehm een samenvatting maken van mijn notities van een bedrijfsbezoek, maw werken voor school. :l Niets boeiend dus. En ik ben ook niet bezig met een creatief project of zo, helaas.


    Ik wil een tuin vol egels

    RoyLockhart schreef:
    Wordt het btw een strakke jurk, want zo te zien is het een slappe elastische stof.
    En heb je de stof van te voren gewassen, want stoffen willen nog wel eens wassen, en als hij al helemaal in elkaar zit is dat niet handig

    Het is polyester,dat krimpt niet echt. En nee het word geen hele strakke jurk ^^ aan de onderkant loopt het wijd uit.

    Krull schreef:
    (...)
    Het is polyester,dat krimpt niet echt. En nee het word geen hele strakke jurk ^^ aan de onderkant loopt het wijd uit.


    Ik ben heel benieuwd naar het resultaat^^. Mijn jurk is van katoen en is rood-wit geblokt in een ruitje


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Wauw!!


    26 - 02 - '16

    Super leuk!
    Mijn naaimachine staat al even 'stof' te vangen XD te druk met werk en de feestdagen helaas.
    Maar heb zelf ook wel vaak het 1 en ander gemaakt van simpele etuis tot stretch broeken
    Ben benieuwd naar het eind resultaat!


    we all deserve to die

    Even passen... Het lijkt misschien alsof die af is, maar sat duurt nog even. De lijn tussen top en rok moet nog gestikt, de zakken moeten dr nog in, er komen nog mouwen in en dan de afwerking nog..

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 dec 2015 - 21:58 ]

    Oh, wat gaaf, Emma! Ik ben nu al benieuwd naar foto's van het resultaat, wanneer dat er is. ^^

    Mijn moeder heeft ooit een opleiding tot coupeuse (naaister) gedaan toen ze naar Nederland kwam, dus zij heeft nu en dan kleding zelf genaaid. Mijn zusje heeft een jurk die ze bij concerten draagt en lang geleden heb ik een keer bij mijn grootouders carnaval gevierd in een door mijn moeder gemaakt Dipsy de Teletubbie kostuum. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oeh, ziet er veelbelovend uit. I like it! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •