• Ik vind dat echt erg voor Bill wanneer hij op
    1.38 begint te praten over liefde.Echt kei erg.
    Precies of dat hij elk moment kan beginnen huilen.
    klik

    Klik hier voor de goeie zonder youtube
    xx Cheri

    edit
    youtube ligt allang niet meer plat,dus wie engelse ondertiteling wilt,kan op de eerste link klikken =]

    [ bericht aangepast op 2 nov 2009 - 20:53 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 3 okt 2009 - 19:53 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Rush schreef:
    (...)
    Denk je nou echt dat ze nu opeens gaan stoppen, midden in hen succes, precies op het punt van hun nieuwe album? Denk het niet. Ze hebben miljoenen fans over de hele wereld. Die laten ze echt niet zomaar in de steek.

    Ik denk dat de fans ze nog het minst boeien aangezien zij diegene zijn die een normaal leven onmogelijk maken.
    Ookal zouden ze stoppen met de band.

    Cherished schreef:
    (...)
    :')
    Echt serieus.

    Als ze stoppen, denk je dan serieus dat die fans ze niet meer zullen stalken? Dat ze gewoon de straat op kunnen? Dat iedereen ineens pats boem vergeet wie ze zijn? Echt serieus :')

    En @ Exercitus.
    Als je hem niet eens verstaat, waarom heb je er dan commentaar op?
    Hij legt zeker wél uit waarom het niet kan/lukt.
    Sorry,ik geef mijn menig wel niet meer.
    Als jij het zo goed weet lecht het dan ff uit wand de rede die ik er uithaa; van ik een beetje onzinnig


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)Sorry,ik geef mijn menig wel niet meer.
    Als jij het zo goed weet lecht het dan ff uit wand de rede die ik er uithaa; van ik een beetje onzinnig

    Als je het aardig had gevraagd had ik dat wel gedaan want ik kan wél duits.
    Maar nee, geen zin sorry.

    Cherished schreef:
    (...)
    Als je het aardig had gevraagd had ik dat wel gedaan want ik kan wél duits.
    Maar nee, geen zin sorry.

    Zou je alsjeblief kunne zeggen wat hij zeg wand de reden die ik versta(ik weet mijn duits is slecht)vind ik niet echt anders dan bij andere beroemheden die wel een relatie kunnen hebben.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Devious schreef:
    Ze hebben zelf gekozen om beroemd te worden. Er zijn zovele artiesten die hun relatie kunnen geheimhouden, dan kan hij dat toch ook.

    Ze hebben gekozen voor een platencontract.

    Niet voor al die stalkende, gestoorde kinderen.

    Cherished schreef:
    (...)
    :')
    Echt serieus.

    Als ze stoppen, denk je dan serieus dat die fans ze niet meer zullen stalken? Dat ze gewoon de straat op kunnen? Dat iedereen ineens pats boem vergeet wie ze zijn? Echt serieus :')

    En @ Exercitus.
    Als je hem niet eens verstaat, waarom heb je er dan commentaar op?
    Hij legt zeker wél uit waarom het niet kan/lukt.

    Echt serieus. Niet pats boem, maar na een tijd zal het wel verminderen en uiteindelijk zal het wel stoppen. Er zijn artiesten waarvan niemand nog weet wie ze zijn terwijl ze vroeger heel beroemd waren. Echt serieus. :')
    Er zijn veeeel artiesten die net zo erg gestalkt worden en dat staat hún liefdesleven toch niet in de pad.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Ze hebben gekozen voor een platencontract.

    Niet voor al die stalkende, gestoorde kinderen.

    Klopt,maar ze hebben er wel een bijdrage aangelevert.Zoals met thtv enzo.Ik zeg niet dat het hun schuld is maar dat ze wel hebben kunne bedenken dat als ze zo bekent zoude worden dat ze geen privee leven meer hebben.
    En ik blijf er bij,waarom kunne zij het niet en andere wel?En waarom is het voor hun zielig en voor andere mensen niet?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ben geen fan, maar dit doet wel iets... Kvind het wel zielig voor hem.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik ga hier echt niet meer op in anders ga ik heel erg onaardige dingen zeggen.

    Zeg maar hoor. Ik ben niet iemand die drie nachten na elkaar niet kan slapen omdat iemand iets onaardigs zegt. Krop het vooral niet op. ;]

    Ik schrijf het er altijd uit.

    En ik geef mezelf geen reden om me zo te bannen wat wel zou moeten als ik zou zeggen wat ik werkelijk vind :')

    Oke dan. Het is maar mijn mening though.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Klopt,maar ze hebben er wel een bijdrage aangelevert.Zoals met thtv enzo.Ik zeg niet dat het hun schuld is maar dat ze wel hebben kunne bedenken dat als ze zo bekent zoude worden dat ze geen privee leven meer hebben.
    En ik blijf er bij,waarom kunne zij het niet en andere wel?En waarom is het voor hun zielig en voor andere mensen niet?

    Denk jij nou serieus dat ze THTV een leuk idee vonden? =/

    Dude, waar zijn jouw hersenen heen.

    Als je die al had, tenminste.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2009 - 22:32 ]

    Ocharme!.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Cherished schreef:
    Hij kijkt gewoon zo, tja, hij praat heel eerlijk, nadenkend. Dat komt niet zovaak voor.
    En ja ik vind het sneu =] Dat andere 't geen flikker boeit zal me echt aan mn reet roesten.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.