• Ik vind dat echt erg voor Bill wanneer hij op
    1.38 begint te praten over liefde.Echt kei erg.
    Precies of dat hij elk moment kan beginnen huilen.
    klik

    Klik hier voor de goeie zonder youtube
    xx Cheri

    edit
    youtube ligt allang niet meer plat,dus wie engelse ondertiteling wilt,kan op de eerste link klikken =]

    [ bericht aangepast op 2 nov 2009 - 20:53 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 3 okt 2009 - 19:53 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Germ, arme Bill =(
    laten we hem Gaan knuffelen <3


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Dan gaatie dood.
    [/bill breekt zo]

    ja hij kijkt vet zielig daar..
    en zitten er vlooien in die bank ofzo, ze zitten zich de hele tijd te krabben x')


    She said: I gotta find out for myself

    Cherished schreef:
    Ja sneu he.
    -knuf-


    Never run out of reasons to smile...

    het is wel een beetje sneu voor hem.. maarja ze hebben zelf een beetje voor hun beroemdheid gezorgd en daar moeten ze nu de vruchten van dragen.. de kans dat hij nu iemand zal vinden die echt voor hem gaat en niet voor zn geld ofzo zal nu wel klein zijn.. mss ergens wel beter dat ze naar amerika gaan als ze daar wat gelukkiger kunnen rondlopen..
    maarja..
    en idd hij lijkt wel een beetje verwijfd daar...
    tjah


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    haha ik versta dr geen drie van.


    AAP

    Erg voor hem. Spijtig dat hij geen liefde kan hebben zonder dat iemand het niet ziet, voor de rest van hun leven (zowel Tom, Georg en Gustav als Bill) zullen ze achtervolgd worden door he-un roem en bekendheid. En dat is spijtig voor hun, want heel hun leven zal op voorpagina's enzo komen, en als ze dan een vriendin hebben moeten ze haar delen met de rest van de wereld, ookal willen ze dat niet.
    Spijtig maar dat is de prijs van beroemdheid.
    Ik denk wel dat ze (Gustav, Bill en Tom) een liefde gaan vinden, Georg heeft al wat meer geluk daarin. Maarja....

    die hanekam is zooo lelijk!!!


    DUDE! Get a life!!!

    Arme knul.
    Hij mag wel eens bij mij op bezoek komen, ik zal hem wel troosten:9~.


    rules don't stop me

    Aahh. echt sneu x[
    Hoe hij er ook bij zat, ik denk dat als het langer had geduurd hij had gehuild. Want ik hoorde zo'n geluidje dat als je bijna moet huilen maar dan toch doorpraat en het huilen probeert te stoppen zegmaar x[

    It hurts.

    Arme schat... <3 De arme Bill voelt zich eenzaam en ongelukkig. De leegte in zijn ogen is gewoon ondragelijk triest. Het is alsof hij helemaal is leeggezogen en uitgeput. Arme schat... Ach, Bill, ik wil alleen maar dat jij gelukkig bent. Ik wil je weer zien lachen. Ik zit hier gewoon bijna te huilen. Het is gewoon zooo zielig. Ik wilde maar dat ik kon helpen! Maar weet ik veel waar die verdraaide showbizz wereld hem nu weer naartoe gestuurd heeft?! Hun droom is gewoon uitgelopen tot een nachtmerrie.
    God bless Bill. <3


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Arme schat..
    Ik zou me niet kunnen voorstellen hoe het is om met dat gevoel rond te lopen, maar als ik Bill daarover zie praten kan ik me inbeelden dat het niet zo leuk is, ook hoe hij de hele tijd wegkijkt..


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    aww Bill's is schattig (:


    I changed.

    Tom vind ik lol in dit filmpje

    Maar wel zielig voor Bill


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    1sweetsmile1 schreef:
    die hanekam is zooo lelijk!!!
    Feit:dat kun je niet zeggen, dat is jouw mening, dus het word:'Die hanekam vind ik zooo lelijk!!' Er zullen ook wel genoeg mensen zijn die jij kleding/kapsel lelijk vinden, ik neem aan dat jij dat ook niet leuk vind als zij dat over jou zeggen. Maar idd, dat is je even mening en moet je verder zelf weten.

    Arme Billa. Wel dikke vette respect voor hun eerlijkheid de afgelopentijd en 3 hoeraatjes voor het feit dat ze eindelijk zichzelf durven zijn!! _O_


    Wie du mir, so ich dir.