• Vandaag waren het de TMF Awards Countdown in het Sportpaleis en ik had twee tickets gewonnen. Dus ik ben erheen gegaan met Charissa.

    Het was net een emobijeenkomst. :9~

    Nou serieus hoor, allemaal zwart, zwart en nog eens zwart dat ze droegen. En eentje met een Tokio Hotel tas, eentje had een Tokio Hotel T-shirt en nog enkelingen hadden polsbandjes van Tokio Hotel.

    En dan had je ons: de normale mensen. :')

    Wij zijn ook wel Tokio Hotel fan, maar we vielen echt helemaal uit de boot, we zagen er gewoon normáál uit. Like, normaal zijn was tussen die mensen gewoon creepy. Gelukkig kregen we Burn en Redbull-Cola à volonté. :'D

    Maardus, Jasper Erkens was er, ook live gezongen. En daarna Sylver, maar dat was niet interessant. Na de opnames met Jasper waren we het al beu. ._.

    Tot zover mijn eerste emoconventie. :3

    hehe :]

    Grappig^^
    Ga je ook naar de TMF Awards ?


    Just a simple "I love you" (:

    Ik ga daar niet meer heen, die TMF-awards.
    Eigenlijk stelt dat helemaal niet zoveel voor, vind ik. Ookal ging ik de afgelopen twee jaar. Vanaf nu besteed ik dat geld aan andere dingen. :')
    En ik moet mijn eerste emoconventie nog meemaken, hèhè.

    Nee, ik denk niet dat ik naar de TMF Awards ga. Misschien bedenk ik me nog als de SexSlaves, Alexander Rybak of Tokio Hotel komt, maar dat zal niet zo snel gebeuren. :')

    Je heult met de vijand

    Doodstraf! :9~

    Mietjuh schreef:
    Doodstraf! :9~
    Maar dan wel een langzame pijnlijke dood. Dit gaat wel echt te ver hoor jongedame. Hoe durf je?!(krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    funny :P ik ga naar de tmf awards !! :D ik kan niet wachten :)


    I am in heaven and you are on earth

    Vorig jaar waren er denk ik niet zoveel emo's x').
    'k heb vorig jaar wel op VJ Olli's schoot gezeten :9~.
    Hoe durf jij zomaar naar een emoconventie te gana!o Schande! :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Wist ik veel dat het emo's gingen zijn. (krul)

    Maar Olli was er niet, buh. Enkel die rosse en die is niet leuk. :')

    haha..x'D

    Gheghee x']


    Life is more than that you eyes can see