• Oke, ik vind het irritant als je *cursief* aan klikt je er niet meteen erin staat.
    Het is moeilijk om uit te leggen. Maar je schrijft dus tussen en [/ i]. Je moet dan nog wel met je muis daar tussen klikken. Met hyves bijvoorbeeld sta je daar al meteen in.
    Snap je het niet? Ik probeer het dan nog een keer uit te leggen.
    Maar.. zou dit een goede suggestie zijn?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Oh dat... Ik typ het altijd eerst, en zet er dan cursief overheen x'D Maar opzich wel goed idee hoor


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Oh dat... Ik typ het altijd eerst, en zet er dan cursief overheen x'D Maar opzich wel goed idee hoor
    Ja, oke, dat is ook wel zo. n.n maar ik vond het misschien wel handig.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Vooooor :Y)
    _O_

    Assassin schreef:
    Oh dat... Ik typ het altijd eerst, en zet er dan cursief overheen x'D Maar opzich wel goed idee hoor


    I live for the applause, you will die for it.

    Zelf typ ik de code gewoon dus ik heb het niet nodig (:
    Maar ik ben toch voor :Y)


    You're a star in heaven.

    Ik typ eerst wat ik wil zeggen, dan selecteer ik alles en dan druk ik op 'i', maar als jij dat echt zo nodig vind; voor :'D


    -

    Ik doe het hetzelfde als die mevrouw hierboven, maar opzich is het wel handig.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind het eigenlijk niet echt nodig.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik typ eerst wat ik wil zeggen en dan zet ik het in cursief dus van mij hoeft het niet. Zoveel extra werk is het niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik doe zoals meerdere het hier doen. Het zou handig zijn, maar echt nodig vind ik het nu ook weer niet. :')

    Ik typ eerst wat ik wil zeggen en dan zet ik het in cursief dus van mij hoeft het niet. Zoveel extra werk is het niet.

    Decoy schreef:
    Ik typ eerst wat ik wil zeggen en dan zet ik het in cursief dus van mij hoeft het niet. Zoveel extra werk is het niet.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Ds nii sleegt ^^


    The People I Should Love, I Hate. And The People I Hate...

    Hmm.. ja toen het er net was vond ik dat ook irritant maar nu ben ik het gewend. =X


    when words fail, music speaks.

    veel van ons hebben wel dat ze het eerst typen en zo. maar het lijkt me niet dat het super veel werk is om dat ene ding te veranderen voor de sommige mensen die dat probleem ook hebben. ;d


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room