• Geschikte naam gezocht!


    Hallo iedereen ik ben van plan een nieuw verhaal te gaan schrijven op Q over The Maze Runner. Het meisje gaat mijn persoonlijkheid krijgen en ik zal graag aan jullie willen vragen welke naam jullie vinden passen aangezien ik niet mijn eigen wil gebruiken.


    Karakterbeschrijving:
    Ik heb een sterke mening en ben ook niet bang om die te uiten. Ik heb geen problemen met alleen zijn, of het nou voor een uurtje of voor een hele dag is. In de tijd dat ze alleen is weet ik me helemaal te storten op mijn hobby's.
    Volgens vriendinnen kan ik ze vaak goed helpen als ze problemen hebben, maar laat ik me niet te veel meeslepen in andermans problemen want dat kan ik er niet bij hebben. (heb heel veel familie problemen)
    Ik houd van stilte en rust. Ik vind het alleen prettig om gesprekken bij te wonen, waar ik kennis of ontspanning uithaal. Ik haal eigenlijk niet zo van dom 'gelul' en ik raak dan ook snel geïrriteerd. Ik ben vaak heel close met maar een klein groepje mensen. Ik ben liever lui dan moe, maar ik kan wel mijn energie vinden als we dingen gaan doen die in mijn voordeel zijn. Ik weet over het algemeen wel graag wat ik wil en hoe ik dat wil bereiken. Ik ben niet bang om iemand te kwetsen nadat ze mij pijn hebben gedaan. Ik zoek liever creatieve oplossingen dan praktische. Ik heb een hekel aan vooroordelen en kan er niet tegen als mensen dingen roepen zonder gegronde redenen. Ik ben eigenlijk altijd gespannen, omdat ik me eigenlijk aan alles kan irriteren. Dit reageer ik echter niet af op mensen (behalve als ik op dat moment een ruzie heb) maar zoek in plaats daaraan een uitlaatklep zoals zingen of schrijven. Ik heb wel vaak last van hoofdpijn.


    Gooi ook gerust je reden erbij waarom je die naam vind passen - ik kan tegen een stootje-


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Nolene, Nouka, Elze, Chante, Lisa...?
    Lisa vind ik persoonlijk vooral leuk, ik weet niet precies waarom, het is niet dat ik je met een bepaald persoon associeer of zoiets.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik vind Ivy wel leuk. Lekker kort, vlot en scherp, zoals je op me overkomt. Ik heb echter geen idee van wat voor soort namen je houdt. :)


    She's imperfect but she tries

    Luna!
    Waarom? Geen idee. Het was het eerste wat in me op kwam.


    'Nobody said it was easy

    Mignon schreef:
    Ik vind Ivy wel leuk. Lekker kort, vlot en scherp, zoals je op me overkomt. Ik heb echter geen idee van wat voor soort namen je houdt. :)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Alexia afkorting Alex.
    Waarom geen idee.


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Eerste wat in me opkwam was Clara. Idk why :')

    Tanya, Eleanor, Ella?


    The truth is out there.

    Thanks voor de namen! Ik ga er nog even goed over na denken.


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Ikzelf zou gaan voor Ivy, Stevie of Rae. Ivy vind ik gewoon stoer klinken; Stevie en Rae komen beiden van een bekende (blues)muzikant (Stevie Ray Vaughan) en vind ik eigenlijk ook gewoon awesome.


    I don't understand that reference. - Castiel

    TARDlS schreef:
    Nolene, Nouka, Elze, Chante, Lisa...?
    Lisa vind ik persoonlijk vooral leuk, ik weet niet precies waarom, het is niet dat ik je met een bepaald persoon associeer of zoiets.

    Doe Lisa, hehe :')


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb voor Ivy gekozen!

    Het verhaal gaat dan ook Poison Ivy heten, wat weer zeer toepasselijk is voor de verhaallijn. Dank aan jullie allemaal voor het meedenken!


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...