• .. wat houdt dat in volgens jou? Als je fan bent van iemand, hou je dan alleen van de muziek/films en doet de persoon er niet toe, of moet je toch ook wel geïntresseerd zijn in die zanger(es)/acteur(actrice) voor je jezelf 'fan' kan noemen. Wat vind jij?

    kdenk eerlijk gezegd beide ,, maar je luistert vooral naar de muziek of kijkt naar de film en zegt: wow, die zingt goed/ die speelt goed in die film. en dan zeg je er meestal ook nog achter: die is ook best mooi. :) dat is mijn mening :)


    I am in heaven and you are on earth

    ik vind beide. ik vind dat Tokio hotel Goed zingt/speelt. Daarom ben ik fan geworden. ik hoorde het liedje van een vriendin en ging het ook luisteren en toen zag ik pas hoe ze eruit zien. en toen vond ik ook wel dat ze er leuk uitzagen en nu ben ik al ongeveer 2 jaar fan ^^

    Ik vind niet dat je echt veel moet weten over de artiest zelf. 'k denk niet dat zijn lievelingseten ofzo er echt toedoet.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik denk dat je fan zijn op verschillende niveau's hebt.

    Ik heb hier ook eens een topic over geopend dat ik me afvroeg of ik me wel een fan mocht noemen.
    Volgens de meesten hier was ik óók een fan als ik alle liedjes kende, maar van de artiest niets wist. ^^
    Maar ik denk dat je jezelf pas een die-hard fan kan noemen, als je ook veel over de artiest weet. :]

    [ bericht aangepast op 6 sep 2009 - 11:20 ]


    Let the Night embrace you

    De persoon doet er niet toe, vind ik. Het gaat om de muziek/films die ze maken.

    Ik vind dat je fan bent als je écht waarde hecht aan dat wat die persoon/personen creëren. Als je alleen fan bent van de personen zelf dan is dat weer iets heel anders.
    Zoiets als 'Ik vind Bill een lekker ding maar de muziek vind ik niet mooi' dus. Dat betekent niet dat je een slechte/wannabe fan van Tokio Hotel bent, dat betekent gewoon dat je fan van Bill bent.
    Maar je bent dan ook pas een fatsoenlijke fan van een persoon als je ook echt om hem/haar geeft, vind ik. Ik vind dat die kiddo's die voor hun deur gaan liggen en hun overal volgen zodat ze nouwelijks meer privacy hebben enzo niet het recht hebben zichzelf een fan te noemen, dan komen we weer een stapje verder, bij het stalker gebeuren.

    En ik heb trouwens geen idee waarom ik TH als voorbeeld gebruik. Doen meer mensen zo te zien. Misschien omdat het bij hun soms vrij extreem is wat fans betreft? :'D

    [ bericht aangepast op 6 sep 2009 - 11:21 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Beide
    Meer uitleg staat bij alle andere reacties :'D


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Cherished schreef:
    Ik denk dat je fan zijn op verschillende niveau's hebt.

    dat denk ik ook..

    Beide.


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik denk dat je fan zijn in verschillende opzichten kunt bekijken.
    Je bent geen fan van iemand als je één film of één liedje goed vind.
    Je bent pas fan van iemand als je meerdere liedjes en/of films goed vind. Je hoofd ook niet persee de gehele biografie uit je hoofd te kennen van hem/haar. Dat is kinda opsessed. >.<


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Empire schreef:
    Ik heb hier ook eens een topic over geopend dat ik me afvroeg of ik me wel een fan mocht noemen.
    Volgens de meesten hier was ik óók een fan als ik alle liedjes kende, maar van de artiest niets wist. ^^
    Maar ik denk dat je jezelf pas een die-hard fan kan noemen, als je ook veel over de artiest weet. :]

    Dan ben ik volgens die stelling een die-hard Tokio Hotel fan :Y)


    -

    Cherished schreef:
    Ik denk dat je fan zijn op verschillende niveau's hebt.


    Idem.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    ik vind dat je een echte fan bent als je alle nummers goed vindt, en een beetje de band leden kent en respect voor ze hebt. en als je zoals eerder al gezegd hun hele biografie uit je kop kent ben je obsessed xD


    It's not the same without you.

    Nou, ik ga lekker eerlijk zijn ,
    voordat ik muziek van TH hoorde zag ik een poster van ze, die een vriendin liet zien. Nou ik dacht meteen, die met die dreadlocks heeft een knappe kop. Ik denk stiekem dat dat een best grote rol heeft gespeeld, omdat ik daardoor nieuwsgierig werd wat voor muziek ze maakten, die meteen bij me aansloeg.
    Bij de meeste bands gaat het bij mij andersom, maar bij TH niet.
    Ik denk dat je jezelf een fan kunt noemen, als jij jezelf een fan vind.
    sommige mensen noemen zich een fan, als ze een nummer van diegene luisteren.
    Sommige mensen noemen zich geen fan, als ze posters in hun kamer hebben hangen en alle liedjes uit hun hoofd kennen ;)

    [ bericht aangepast op 6 sep 2009 - 17:07 ]


    Don't just dream, make them come true.....&#9829;