• Quizletters ik ben net tot een ontdekking gekomen dat in 2012 2/3 van de mensheid word uitgeroeid en over de rest word geheerst.
    Ik wil jullie niet bang maken ofzo maar wel even laten realiseren dat het kan gebeuren :S
    (huil)ik wil nog niet dood o en als je wilt weten waar ik het over heb zoek op NWO op google ofsuw..

    dat was toch omdat de kalender van de maya's dan afloopt ofzo?


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    We zouden al zoveel keer doodgaan enzo dus ik geloof er niet in hoor.

    Aurelia schreef:
    NWO als in New World Order?

    Nu iemand het hierover heeft.. ik heb een tijdje geleden het verhaal aangehoord van iemand die het hier ook over had. We waren zeker een uur zoet met praten. Hij had het over De Schaduwregering, de mensen die werkelijk de touwtjes in handen hebben, maar achter de schermen. De echte manipulators. Alles wat zou aan informatie binnen zouden krijgen is in wezen al gecensureerd, ook in de meest vrije landen. Verder heb je nog de Illuminati, de parapluterm voor geheime genootschappen die vandaag de dag heel wat touwtjes in handen hebben.
    Dus volgens hen zou de hele wereld een grote dictatuur zijn, geleid door een hele kleine groep mensen. Deze zou dan vergelijkbaar werken als een maffiafamilie: de bazen hebben mensen onder zich die hun taken uitvoeren. Deze hebben dan weer mensen onder hen. De naam van de hoge bazen zou dan niet bekend zijn bij de onderste takken en zo zijn ze verzekerd van hun positie.
    Wij zijn dus in wezen slaven die door totale maatschappelijke controle in bedwang worden gehouden. Angst is daar een groot deel van. Misschien steekt die complottheorie daar juist perfect op in?

    Het verhaal heeft een hele tijd in mijn hoofd rondgespookt maar uiteindelijk bedacht ik me dat ik er niet al te veel over na moest denken en door moest gaan met de dingen die hier en nu belangrijk voor me zijn.
    thnx voor uitleg.

    Als we gaan, dan gaan we samen(nerd)


    I want my bloody cheese now!^^

    oud nieuws.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Mensen, de Maya's zeggen dat de wereld ten einde is in 2012, omdat de kalender dan stopt.
    Maar zo zou de wereld ook al ten einde zijn in, als ik het goed heb, 1954 en 1999. Maar dit is ook niet gebeurd, dus ik zou er niet te hard van uit gaan dat het serieus is.


    Save me with your love tonight.