• mensen ik ziet wielrennen aan het kijken en bij een iemand is de stuur afgebroken en daardoor viel hij, en toen schuurde hij met zijn arm en been zo over het afsvalt , dus al dat vel is er waarschijnlijk er af .


    echt goor man:(

    haha :)

    :|
    omg... heb ik een keer gezien met het programma : 'Levensgevaarlijk'
    was een man met stiergevechten en de huid bij zijn gezicht lag eraf...:| en ik zag het ook nog :S
    ik moet haast kokhalzen als ik eraan trug denk :S


    Here I Am

    Ah Báh! o.o

    Ik zag een keertje bij een film hoe een jongen van 15 zijn oog er zelf uit moest halen...
    Geloof me, dat is pas goor xD

    Ik kokhals nu half zeg maar, nu ik er aan terug denk xD

    vooral als je bedenkt dat ik pas 11 jaar was toen ik die film zag met dat joch die zijn oog eruit moest halen xD

    [ bericht aangepast op 21 juli 2009 - 20:21 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ielw. :'|


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Gezellig Oo'

    Mjammieeeeeeeeeh. O.o'


    Tanya is de beste.

    xACCURATE schreef:
    Ah Báh! o.o


    None but ourselves can free our minds.

    Ja, en er viel een Nederlander over heen die al een keer gevallen was. Weten jullie trouwens al dat er geschoten is op twee wielrenners? Een franse en spanjaard die voor de rabobank fietste. Fijn man, wielrennen.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Confined schreef:
    Ja, en er viel een Nederlander over heen die al een keer gevallen was. Weten jullie trouwens al dat er geschoten is op twee wielrenners? Een franse en spanjaard die voor de rabobank fietste. Fijn man, wielrennen.

    Oscar Freire beschoten? WTF O.O

    Mja ik heb wel goordere dingen in m'n leven gezien, bijvoorbeeld een vent die van een flat afsprong in R'dam en toen hij landde was er een hoopje bloed, en 2 meter verder lag zijn arm :'D


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Ik had een x bij Animal Planet gezien dat een man was aangevallen door haaien. 2 vingers bungelde aan een paar draadjes. Veel bloed ook. Echt goor :Y)

    [ bericht aangepast op 21 juli 2009 - 19:16 ]


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.