• Quizletters ik ben net tot een ontdekking gekomen dat in 2012 2/3 van de mensheid word uitgeroeid en over de rest word geheerst.
    Ik wil jullie niet bang maken ofzo maar wel even laten realiseren dat het kan gebeuren :S
    (huil)ik wil nog niet dood o en als je wilt weten waar ik het over heb zoek op NWO op google ofsuw..

    Fighter schreef:
    JEEH WE GAAN ALWEER DOOD
    JOTTUM!

    -gaat plat-


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Maar dat zeggen ze elke keer. Tis gwn niet waar ><'


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    yesyes!

    IN 2008 ZOU DE WERELD VERGAAN EN ER ZOUDEN ALIENS OP AARDE KOMEN!!

    WAAR?


    Its Now or Never. <3

    xBiteMe schreef:
    Als dat soort dingen waar waren, was de aarde al in de Middeleeuwen ontploft.


    idd;"D


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Geloof er geen snars van, ze hebben tot nu toe ook al 10x gezegt dat de wereld zou vergaan :')


    I don't need words to feel those lips.

    xEmergency schreef:
    IN 2008 ZOU DE WERELD VERGAAN EN ER ZOUDEN ALIENS OP AARDE KOMEN!!

    WAAR?

    Ze zijn de wag kwijt.Ze zijn bij mars rechts af gegaan in plaats van lings.De tomtom werkt niet zo goed in de ruimte


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Fighter schreef:
    JEEH WE GAAN ALWEER DOOD
    JOTTUM!


    Let's do this poo

    SleepingSun schreef:
    (...)
    Ze zijn de wag kwijt.Ze zijn bij mars rechts af gegaan in plaats van lings.De tomtom werkt niet zo goed in de ruimte

    -Gaat plat-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    dit jaar zouden we toch ook dood kunnen gaan? alleen was der iets en toen gebeurde het niet.. weetje,, ik denk dat we het dan wel merken of het gebeurt of niet.. =3

    2/3?
    wats dat?


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    NWO als in New World Order?

    Nu iemand het hierover heeft.. ik heb een tijdje geleden het verhaal aangehoord van iemand die het hier ook over had. We waren zeker een uur zoet met praten. Hij had het over De Schaduwregering, de mensen die werkelijk de touwtjes in handen hebben, maar achter de schermen. De echte manipulators. Alles wat zou aan informatie binnen zouden krijgen is in wezen al gecensureerd, ook in de meest vrije landen. Verder heb je nog de Illuminati, de parapluterm voor geheime genootschappen die vandaag de dag heel wat touwtjes in handen hebben.
    Dus volgens hen zou de hele wereld een grote dictatuur zijn, geleid door een hele kleine groep mensen. Deze zou dan vergelijkbaar werken als een maffiafamilie: de bazen hebben mensen onder zich die hun taken uitvoeren. Deze hebben dan weer mensen onder hen. De naam van de hoge bazen zou dan niet bekend zijn bij de onderste takken en zo zijn ze verzekerd van hun positie.
    Wij zijn dus in wezen slaven die door totale maatschappelijke controle in bedwang worden gehouden. Angst is daar een groot deel van. Misschien steekt die complottheorie daar juist perfect op in?

    Het verhaal heeft een hele tijd in mijn hoofd rondgespookt maar uiteindelijk bedacht ik me dat ik er niet al te veel over na moest denken en door moest gaan met de dingen die hier en nu belangrijk voor me zijn.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2009 - 23:44 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja, de kalender stopt dan bij de Maya's o.o
    En er was ook nog eens ooit dat mensen voorspelden dat het in 1999 over zou gaan. En ook een paar van die enge onderzoekers die zeiden dat het in 1400 over zou gaan en ga maar dooor.


    ok

    Madenaaaaah schreef:
    Ja, de kalender stopt dan bij de Maya's o.o
    En er was ook nog eens ooit dat mensen voorspelden dat het in 1999 over zou gaan. En ook een paar van die enge onderzoekers die zeiden dat het in 1400 over zou gaan en ga maar dooor.

    Ja.. dat is echt weird ><


    No growth of the heart is ever a waste

    achja. Ik zie wel. En als we doodgaan, leven we niet.^^

    ik geloof het stiekem niet echt.


    Stop holding me under and let me breathe.