• Ergens vind ik het best wel dom dat je geen negerzoen meer mag zeggen. Want kijk, je zegt toch ook blankenvla?

    Of ligt dat nou aan mij?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    OOOHOOOOH ;o DAT MAG JE NIET ZEGGUUUH! :X
    Just kidding, ik ben het met je eens hoor (:

    [ bericht aangepast op 4 sep 2009 - 13:29 ]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    zeg da gewoon, iedereen doet da! ^-^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Tegenwoordig mag je niks meer zeggen, ze wilde de blankenvla ook afschaffen, en ze wouden 'assielzoeks' veranderd in; 'Mede-Nederlands,' like; wat is er zó rastisch aan 'assielzoekers,' ?:S Ik vind het allemaal maar onzin net als je zelf zegt; Negerzoenen die we nu 'zoenen' moeten noemen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Net zoals Jodenkoeken. (puh)

    FallingBitch schreef:
    Tegenwoordig mag je niks meer zeggen, ze wilde de blankenvla ook afschaffen, en ze wouden 'assielzoeks' veranderd in; 'Mede-Nederlands,' like; wat is er zó rastisch aan 'assielzoekers,' ?:S Ik vind het allemaal maar onzin net als je zelf zegt; Negerzoenen die we nu 'zoenen' moeten noemen.

    ik zou het blijven zeggen hoor! ><
    da is toch geen scheldwoord??


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    ik zeg et ook gwn,,


    u can dry my tears, but u can't stop the pain inside,,

    Dat is omdat (verbeter me als ik het fout heb) blanke mensen het anders zielig vinden voor mensen met een getinte huidskleur.
    Wat er precies beledigend aan is als je wordt vergeleken met een heerlijke traktatie snap ik nog steeds niet xD


    I clicked my heels and wished for you.

    Whaha. XD


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    waarom noemen jullie dat eigenlijk negerzoen,ik vind er niks zoenend aan ?
    in België noemen we dat negerinnentetten,dat is veel erger dan negerzoen hoor :Y).

    x


    everybody needs a song.

    Maakt mij niet uit of het wel of niet mag, ik doe het gewoon. Hallo, het is niet mijn bedoeling om de negers te beledigen, maar hoe moet ik het ander zeggen? xd


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Wat zijn negerzoenen en blankevla? 0o

    Brightside schreef:
    Wat zijn negerzoenen en blankevla? 0o

    Negerzoenen zijn een soort schuim-achtige dingetjes met onderin een dun laagje koek en er overheen een dun laagje witte, melk of pure chocolade (lol, bedenk me net dat het net zo goed blanke zoenen kunnen heten met die witte choco xD). Zo zien ze eruit.
    En blankevla is een soort iets lichtere vanillevla volgens mij ^^


    I clicked my heels and wished for you.

    xBiteMe schreef:
    (...)
    Negerzoenen zijn een soort schuim-achtige dingetjes met onderin een dun laagje koek en er overheen een dun laagje witte, melk of pure chocolade (lol, bedenk me net dat het net zo goed blanke zoenen kunnen heten met die witte choco xD). Zo zien ze eruit.
    En blankevla is een soort iets lichtere vanillevla volgens mij ^^

    Aaaaaah, dat noem ik negertetten! Dat is lekker. :')
    En blankevla weet ik dan ook vaag.
    Ha, nu kan ik volgen. :Y) Dankje.

    Negerinnentetteen! :X


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Tjsa, ze hebben denkik niks beters te doen.


    blame the bully.