• Quizletters ik ben net tot een ontdekking gekomen dat in 2012 2/3 van de mensheid word uitgeroeid en over de rest word geheerst.
    Ik wil jullie niet bang maken ofzo maar wel even laten realiseren dat het kan gebeuren :S
    (huil)ik wil nog niet dood o en als je wilt weten waar ik het over heb zoek op NWO op google ofsuw..

    JustHateLove schreef:
    omg ik wil ook mensjes bang maken!!:D:D

    dames heren en andere vage figuren,, mijn magische duim heeft mij verteld dat we komend weekeind vergast worden doordat een mega reus uit harry potterboek een scheet gaat laten over de hele wereld!!

    (A)(A)


    Shit, dat moet nu net ons overkomen hé!


    You're a star in heaven.

    als al die dingen waar waren zette ik dit berichtje niet


    ~Lucky Cat~

    Wat leuk :D Dit wordt dan al mijn derde keer (cool)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Dat geloof ik al lang niet meer.

    En ik moet ook iets vertellen.. ik ben eigenlijk een genetisch gemanipuleerde eenhoorn zonder hoorn die kan communiceren d.m.v. toetsenborden. Mijn lievelingeten is plakband en ik was mezelf in modderpoelen. Ik wilde het eigenlijk niet vertellen, maar ja, nu jij dit hebt gezegd kan ik natuurlijk niet meer ontkennen.


    Life is hard and then we die

    Worden we dan allemaal vampiers?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    *emo*


    rules don't stop me

    JustHateLove schreef:
    omg ik wil ook mensjes bang maken!!:D:D

    dames heren en andere vage figuren,, mijn magische duim heeft mij verteld dat we komend weekeind vergast worden doordat een mega reus uit harry potterboek een scheet gaat laten over de hele wereld!!

    (A)(A)


    -Smijt Harry Potter-boeken uit het raam-
    Zo, nu vergas ik minder snel n_n

    [ bericht aangepast op 3 sep 2009 - 17:34 ]


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    ja ik had het een half jaar geleden ook al gehoord ^^

    Ja het spijt me. Ik ga de wereld overheersen maar als je lief bent zal ik ook lief voor jou zijn. Luister thats just a story. In 2012 zal de wereld vergaan, want dat geven de kalender van de inca's en de maya's aan. Denkt men. Maar ze denken er niet over na dat het ook een nieuw begin kan zijn, en dat hoeft niet altijd dood te zijn.

    En als er al een meteoriet inslaat. Dan gaan we er allemaal aan, en dat gaat zo snel dat je daar niet eens besef van hebt.

    Maar echt, het zijn maar verhalen. We zullen gewoon afmoeten wachten tot 2012 en dan zullen we het vanzelf wel zien..


    Wie du mir, so ich dir.

    Dit jaar zouden we eigenlijk ook worden opgezogen door een zwart gat :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Carnage schreef:
    Dit jaar zouden we eigenlijk ook worden opgezogen door een zwart gat :'D
    Het jaar is nog niet voorbij(nerd)(krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Tuurlijk gaan we allemaal ooit eens dood. Maar daarom niet allemaal op hetzelfde moment. (cat)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Fighter schreef:
    JEEH WE GAAN ALWEER DOOD
    JOTTUM!

    Jottum is zo'n gaaf woord :Y)
    -i agree with NICOL-

    JustHateLove schreef:
    omg ik wil ook mensjes bang maken!!:D:D

    dames heren en andere vage figuren,, mijn magische duim heeft mij verteld dat we komend weekeind vergast worden doordat een mega reus uit harry potterboek een scheet gaat laten over de hele wereld!!

    (A)(A)

    En die trol dan,hel die ook?


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Als alles waar was wat werd beweerd op TV, Youtube, Hyves, etc, dan was mijn moeder tien keer vermoord, mijn zusje 8 keer onthoofd, ik al 30 keer gecremeerd, etc, etc.
    Allemaal bullshit.


    -