• Ja, bij een meisje uit mijn klas stond dus haar elleboog aan de verkeerde kant om het zo maar te zeggen. Ik stond er zelf niet bij, gelukkig, maar wij zaten boven in ons lokaal en we hoorden haar nog krijsen, terwijl zij in de kelder stond. Toen is ze met de ambulance opgehaald en is haar arm weer terug in de kom gezet. Verder weten we nog niets, maar damn. Dat lijkt mij pijnlijk..


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Een ex-vriendin van me, haar nicht haar knie stond een keer uit de kom. Best wel vies om zoiets te zien hoor, haar knieschijf stond helemaal aan de andere kant.

    AUCH


    We can only learn to love by loving.

    Pijnlijk S:


    - hoi ;D

    IEUWOL. o.o

    Auw O_O

    Gadsie Darrie
    Dat ziet er eng uit


    Food.

    Heb ik al veel gezien op tv. Bij die mensen die zo altijd gevaarlijke stunts uithalen en er zelf om vragen. 1 keer leek het zelfs zó erg dat ik het niet kon aanzien, en dat kan ik normaal wel ... ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Bah =|


    Life is hard and then we die

    Bliss schreef:
    Heb ik al veel gezien op tv. Bij die mensen die zo altijd gevaarlijke stunts uithalen en er zelf om vragen. 1 keer leek het zelfs zó erg dat ik het niet kon aanzien, en dat kan ik normaal wel ... ^^

    Op MTV heb je die dingen.. met zo'n halvegare presentator die sirieus een hele erg vorm heeft van leedvermaak. Ghehe, dat programma is gaar. Toen ik keek, kwam er bij iemand zo een bot uit zn been steken. Lekker.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    FreePeace schreef:
    (...)
    Op MTV heb je die dingen.. met zo'n halvegare presentator die sirieus een hele erg vorm heeft van leedvermaak. Ghehe, dat programma is gaar. Toen ik keek, kwam er bij iemand zo een bot uit zn been steken. Lekker.

    Iewl, dat had ik ook gezien! =S Dat was echt vies! x)
    Maar pfrt, ze vragen der zelf om!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Uncommon schreef:
    IEUWOL. o.o


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    ik zou niet echt blij zijn als dat zou gebeuren ;$


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Eikie bah ö


    Never run out of reasons to smile...

    Ik heb een jongen in me klas zitten die haalt zo zijn schouder uit de kom :')
    En dan gaatie allemaal vet vage dinge doen met die hand maar dat ziet er geniaal uit x'D


    dream, dare, fly!

    Ik heb haar net gebeld, ze heeft dus ook nog een spiraalbreuk. Vrijdag word ze geopereerd, snap niet waarom dat pas zo lang duurt.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.