• Ja. Mijn vriendin die had een maand geleden een jongen op netlog ontmoet enzo, en toen hadden ze een soort "internet relatie" ofzo, en nu vertelt ze me net iets, waar ik gewoon een uur van zit te janken enzo. Nou, die jongen vroeg dus aan haar of ze haar cam aan wou doen, en ik had nog gezegt dat ze hem niet mocht vertrouwen, en dat ik haar nek om zou draaien als ze ook maar iets uit zou doen voor dat ding. En ze heeft dus naakt voor dat ding gezeten, en dingen voor die viespeuk gedaan. En bedreigt hij haar. Hij zei dat hij het had gefilmt wat ze dus deed, en het op internet zou zetten als ze niet nogeens naakt zou gaan staan voor de cam. En nu is ze helemaal overstuur, omdat ze dacht dat hij écht van haar hield enzo... en nu weet ik niet wat ik moet doen, want ze durft het niet aan haar ouders of zussen te vertellen...
    Help please?

    Oooeh , dit is allemaal heel persoonlijk geworden.
    Weet je zeker dat je dit allemaal mocht vertellen van je vriendin ? Whatever.
    Trouwens het is de schuld van hun beide, je vriendin is de onschuldige die gewoon een leuke jongen ontmoet had , die niet zo leuk was. En die jongen is een stomme zak die 2 hersencellen heeft.Mischien minder.
    Maar dat gaat je vriendin niet helpen door te zeggen dat iedereen het haar toch zei dat hij the bad guy is . Zeg haar gewoon dat wat gebeurt is is gebeurt en dat je dat niet terug kan keren dus door te denken " had ik het maar niet gedaan , en waarom ik"
    Gaat het probleem niet opgelost zijn.
    Als ze dat echt wil oplossen moet ze niet denken wat er gaat gebeuren als ze het zegt tegen haar ouders maar doen.

    :O wtf:O nou srry ma ik weet echt ni wat te doen ze kan moeilijk op meneer zen verzoek naakt voor de cam zitten maja als hij het dan op internet zet:S


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Wow dit is allemaal heftig :O
    Maar ik vind dat jij haar vooral moet blijven steunen. Want nu zal ze wel iemand nodig hebben die zij kan vertrouwen...
    EN iedereen zegt nu wel dat ze dom is geweest enzo, maar dat maakt nu niet meer uit, het is te laat. Wat gebeurd is, is gebeurd.
    Maar je bent wel een goede vriendin ;) dat je haar zo blijft steunen enzo (Y) :)

    (...)
    Het is niet haar schuld. Het zijn van die "online loverboy's" en die wikkelen dagelijks veel meisjes om hun vinger, en dat net zo lang, totdat die meisjes helemaal weg van hem zijn, en dan alles voor ze doen. Kim zei ookal dat ze dacht dat hij écht om haar gaf enzo...



    ma wie gaat toch zichzelf naakt op tonen?!
    als hij het haar vroeg zou ze toch slim genoeg moeten zijn da het zo een vn die mannen zou zijn?!

    Komaan!?

    als ze echt respect vr haar lichaam had zou ze da nooit hebben gedaan. ok ik ben grof. ma ik heb da ook meegemaakt en ik zei gwn nee!! ik heb respect vr mezelf! en als die om haar gaf zou die het bb geaccepteerd. Komaan?! je gaat jezelf toch ni naakt vr de cam tonen! en als hij zo'n meisjj wou om te gaan strippe fzo. da hij nr ne hoerenbar gaat!!!! en geen jonge meisjes het slachtoffer maakt!!
    maar zij had da nooit mogen doen!!!

    en steek de schuld ni bij u!! gy wou haar beschermen maar zij was te dom om te luisteren!! Ze zou toch de verhalen moeten kennen!!


    ok ik was mss grof

    (...)


    ma wie gaat toch zichzelf naakt op tonen?!
    als hij het haar vroeg zou ze toch slim genoeg moeten zijn da het zo een vn die mannen zou zijn?!

    Komaan!?

    als ze echt respect vr haar lichaam had zou ze da nooit hebben gedaan. ok ik ben grof. ma ik heb da ook meegemaakt en ik zei gwn nee!! ik heb respect vr mezelf! en als die om haar gaf zou die het bb geaccepteerd. Komaan?! je gaat jezelf toch ni naakt vr de cam tonen! en als hij zo'n meisjj wou om te gaan strippe fzo. da hij nr ne hoerenbar gaat!!!! en geen jonge meisjes het slachtoffer maakt!!
    maar zij had da nooit mogen doen!!!

    en steek de schuld ni bij u!! gy wou haar beschermen maar zij was te dom om te luisteren!! Ze zou toch de verhalen moeten kennen!!


    ok ik was mss grof


    hmmja... maar stel je voor dat jij echt op iemand verliefd bent.. nu zeg je misschien dat je het niet zou doen, maar soms laat je je er echt door meeslepen enzo. Ik heb het zelf nog nooit meegemaakt dus ik weet het niet. Maar ik denk dat soms iemand echt je hoofd op hol kan laten brengen en zonder je het beseft doe je dan dingen, ookal wéét je dat het niet goed is ofzo.
    En als je al heel wat meegemaakt hebt, en dan zegt er iemand dat ie van je houdt enzo.. iedereen hoort dat graag..

    Hebk ook meegemaakt o.0

    Zeg dat ze het tegen haar moeder of weet ik veel wie MOET vertellen! Desnoods naar de politie gaan!

    X


    Don't be a drag, just be a queen.