• Vrienden van mij hebben een bandje uit de omgeving van Manchester(UK) en gister werd hun eerste videoclip gereleased. Ik heb me krom gelachen omdat ik het heerlijk vind hoe semi-stoer proberen te doen, terwijl het in real life allemaal schatjes en watjes zijn :3.

    Another Dead Hero - All the blame


    Ik weet dat veel van jullie dit waarschijnlijk helemaal niet leuk vinden kwa muziek, maar ik wilde het toch even delen, omdat ik heel trots ben (nerd).

    [ bericht aangepast op 26 maart 2011 - 14:20 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Dat is lief van je. Het is niet echt mijn smaak, maar toch is het lief van je en ik vind het raar dat niemand reageert :'D

    [ bericht aangepast op 26 maart 2011 - 14:29 ]


    We accept the love we think we deserve.

    Kirsten, hebben ze veel geld betaald voor die clip? Want ik vind hem echt slecht gefilmd terwijl hun muziek best goed is, niet mijn gerne maar toch, haha. En die zanger heeft wel een poezelig gezichtje zeg haha <3


    -

    Sawtooth schreef:
    Dat is lief van je. Het is niet echt mijn smaak, maar toch is het lief van je en ik vind het raar dat niemand reageert :'D
    Ghehe, mensen vinden het klote muziek en denken 'boeie' dus daarom reageren ze niet :3. Maar dankjewel voor je reactie (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    MAKEYOUMINE schreef:
    Kirsten, hebben ze veel geld betaald voor die clip? Want ik vind hem echt slecht gefilmd terwijl hun muziek best goed is, niet mijn gerne maar toch, haha. En die zanger heeft wel een poezelig gezichtje zeg haha <3
    Wat dacht je dan? Ze doen alles zelf :3.. Ze gaan echt niet samenwerken met andere mensen :3. Ze hebben niet eens een platencontract, omdat ze alles zel willen doen (nerd). Ja Joshua is echt een schatje :3. Hij doet heel stoer enzo maar hij is echt heel lief en schattig (nerd)

    [ bericht aangepast op 26 maart 2011 - 14:36 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Wat dacht je dan? Ze doen alles zelf :3.. Ze gaan echt niet samenwerken met andere mensen :3. Ze hebben niet eens een platencontract, omdat ze alles zel willen doen (nerd).

    Aaaaaah okay, haha, dan vind ik het best knap dat ze het zelf doen! Ik dacht, als iemand dit voor hun gemaakt heeft en ze hebben er voor moeten betalen, dan is het een oplichter o_o


    -

    MAKEYOUMINE schreef:
    (...)
    Aaaaaah okay, haha, dan vind ik het best knap dat ze het zelf doen! Ik dacht, als iemand dit voor hun gemaakt heeft en ze hebben er voor moeten betalen, dan is het een oplichter o_o
    Nee klopt, dan had ik ze ook echt geslagen als ze daarmee akkoord waren gegaan hahaa. Nee maar ik ging er al vanuit dat het echt hele crappy qualiteit was. Aangezien ze daar gewoon echt geen feeling voor hadden eerst, maar nu gaat het al steeds beter en dit is al echt boven mijn verwachtingen haha. (nerd)


    Wie du mir, so ich dir.