• Ja. Mijn vriendin die had een maand geleden een jongen op netlog ontmoet enzo, en toen hadden ze een soort "internet relatie" ofzo, en nu vertelt ze me net iets, waar ik gewoon een uur van zit te janken enzo. Nou, die jongen vroeg dus aan haar of ze haar cam aan wou doen, en ik had nog gezegt dat ze hem niet mocht vertrouwen, en dat ik haar nek om zou draaien als ze ook maar iets uit zou doen voor dat ding. En ze heeft dus naakt voor dat ding gezeten, en dingen voor die viespeuk gedaan. En bedreigt hij haar. Hij zei dat hij het had gefilmt wat ze dus deed, en het op internet zou zetten als ze niet nogeens naakt zou gaan staan voor de cam. En nu is ze helemaal overstuur, omdat ze dacht dat hij écht van haar hield enzo... en nu weet ik niet wat ik moet doen, want ze durft het niet aan haar ouders of zussen te vertellen...
    Help please?

    (...)


    Nee maar ik vind dat je ook geen vriendinnen meer met haar moet zijn,ze zorgt zo alleen voor nog meer problemen,want hoe vaak gaat hij haar nog vragen voor die filmpjes?hoe vaak komt ze dan bij jou janken dat hij weer zo gemeen is?Ik bedoel ze zoekt het zelf maar uit net zoals ze zelf het probleem heeft veroorzaakt...


    na dat is ook een beetje over dreven he? geen vriendinnen meer zijn. je meot jusit vriendinnen blijven en dr steinen praat er neit steeds in dat se so dom is geweest dan voelt se sich nog schuldiger... en al vermoord se je mss en al segt se mss julie vriendschap op als je echt om haar geeft en sij durft het niet stap dan self naar haar zussen toe. en vertel het rustig. help haar ermee. als se geholpen word meot je juist blij zijn voor dr ma siet se je nietstaan denk dan: jmmr ma ik had het er vor over om je te helpen! denk dat! en onderneem iets! inpresiepe is het niet jou probleem maar als je graag wilt helpen... is dit een optie

    (...)

    na dat is ook een beetje over dreven he? geen vriendinnen meer zijn. je meot jusit vriendinnen blijven en dr steinen praat er neit steeds in dat se so dom is geweest dan voelt se sich nog schuldiger... en al vermoord se je mss en al segt se mss julie vriendschap op als je echt om haar geeft en sij durft het niet stap dan self naar haar zussen toe. en vertel het rustig. help haar ermee. als se geholpen word meot je juist blij zijn voor dr ma siet se je nietstaan denk dan: jmmr ma ik had het er vor over om je te helpen! denk dat! en onderneem iets! inpresiepe is het niet jou probleem maar als je graag wilt helpen... is dit een optie



    vind ik niet,je zegt zelf dat vriendinnen elkaar steunen.En vriendinnen moeten elkaar vertrouwen en vriendschap duurt langer dan liefde,maar nee die vriendin moest voor de'liefde' kiezen,nou dan vertrouw je je vriendin ook lekker als je eerder voor een jongen dan voor je vriendin kiest en dan ook nog een jongen van internet.Ik zou zo de vriendschap verbreken,ik zou er zelf ook allleen maar shuldgevoel enzo van krijgen terwijl ik dan heb gezegt dat je diegene niet moet vertrouwen.Ik vind dat die vriendin van haar gewoon té ver is gegaan...


    Lalalalalalalala.

    ze moet het bij de politie melden, misschien kunnen ze zijn ip adres achterhalen.
    En btw, meestal liegen die mannen en hebben ze niks opgenomen (maar dat weet je nooit zeker :X)

    (...)


    vind ik niet,je zegt zelf dat vriendinnen elkaar steunen.En vriendinnen moeten elkaar vertrouwen en vriendschap duurt langer dan liefde,maar nee die vriendin moest voor de'liefde' kiezen,nou dan vertrouw je je vriendin ook lekker als je eerder voor een jongen dan voor je vriendin kiest en dan ook nog een jongen van internet.Ik zou zo de vriendschap verbreken,ik zou er zelf ook allleen maar shuldgevoel enzo van krijgen terwijl ik dan heb gezegt dat je diegene niet moet vertrouwen.Ik vind dat die vriendin van haar gewoon té ver is gegaan...
    Dat vind ik overdreven. Ze heeft iets gedaan waar ze veel spijt van heeft. Als jij zoiets zou meemaken, dan zou je haar denk ik wel begrijpen. Ik blijf gewoon nog vrienden met haar. Ze is gewoon in zijn val getrapt, net als (waarschijnlijk) veel andere meisjes. Ik wil er voor haar zijn, en zeker nu. Als je ookeens wist wat ze allemaal wel niet mee heeft gemaakt. Het gaat de laatste tijd gewoon heel slecht met haar, en ze doet ook dingen die ze helemaal niet wílt, en ik ga haar gewoon helpen met er weer bovenop komen.
    En nu wil ik geen reacties meer zien over hoe slecht ze wel niet is, en dat zij de enige schuldige is, en dat ik de relatie moet verbreken met der of whatever, want dan word ik écht pist.

    ze moet het bij de politie melden, misschien kunnen ze zijn ip adres achterhalen.
    En btw, meestal liegen die mannen en hebben ze niks opgenomen (maar dat weet je nooit zeker :X)
    Idd.

    (...)Dat vind ik overdreven. Ze heeft iets gedaan waar ze veel spijt van heeft. Als jij zoiets zou meemaken, dan zou je haar denk ik wel begrijpen. Ik blijf gewoon nog vrienden met haar. Ze is gewoon in zijn val getrapt, net als (waarschijnlijk) veel andere meisjes. Ik wil er voor haar zijn, en zeker nu. Als je ookeens wist wat ze allemaal wel niet mee heeft gemaakt. Het gaat de laatste tijd gewoon heel slecht met haar, en ze doet ook dingen die ze helemaal niet wílt, en ik ga haar gewoon helpen met er weer bovenop komen.
    En nu wil ik geen reacties meer zien over hoe slecht ze wel niet is, en dat zij de enige schuldige is, en dat ik de relatie moet verbreken met der of whatever, want dan word ik écht pist.




    So what the fuck heb jij het recht om te zeggen dat zij het moeilijk heeft en blabla als je niet eens weet wat andere mensen doormaken,want ik weet gewoon 100% zeker dat ik fucking in heel mijn leven meer vreselijke dingen heb meegemaakt dan jullie 2 samen.Sorry hoor maar je hebt me nu echt pist off gemaakt.Serieus jij bent hier degene die om hulp vraagt en al die shit,dan wil ik je helpen maar dan zeg ik iets waar jij het niet mee eens bent en dan loop je te zeiken?!Jezus zeg je wilt niet horen dat het haar schuld is,maar de meerderheid zegt wel dat het zo is.Het enige wat jij wilt horen is dat het ZIJN schuld is en dat ze het tegen haar ouders moet vertellen.En als je dat zo goed weet waarom vraag je dan om hulp van mensen die verschillende meningen hebben?!En alsnog je hebt niet het recht om te zeggen dat ze het al zo moeilijk heeft en blabla,kijk naar de rest van de wereld,nou ze komt nog niet eens in de top 5 miljoen van mensen die het het meest moeilijk hebben.Je bent fucking respectloos tegen mensen met een andere mening,maar Nederland is een vrij land weet je wel?Maar ik heb hier genoeg van dus tschüs(hoera)


    Lalalalalalalala.

    (...)



    So what the fuck heb jij het recht om te zeggen dat zij het moeilijk heeft en blabla als je niet eens weet wat andere mensen doormaken,want ik weet gewoon 100% zeker dat ik fucking in heel mijn leven meer vreselijke dingen heb meegemaakt dan jullie 2 samen.Sorry hoor maar je hebt me nu echt pist off gemaakt.Serieus jij bent hier degene die om hulp vraagt en al die shit,dan wil ik je helpen maar dan zeg ik iets waar jij het niet mee eens bent en dan loop je te zeiken?!Jezus zeg je wilt niet horen dat het haar schuld is,maar de meerderheid zegt wel dat het zo is.Het enige wat jij wilt horen is dat het ZIJN schuld is en dat ze het tegen haar ouders moet vertellen.En als je dat zo goed weet waarom vraag je dan om hulp van mensen die verschillende meningen hebben?!En alsnog je hebt niet het recht om te zeggen dat ze het al zo moeilijk heeft en blabla,kijk naar de rest van de wereld,nou ze komt nog niet eens in de top 5 miljoen van mensen die het het meest moeilijk hebben.Je bent fucking respectloos tegen mensen met een andere mening,maar Nederland is een vrij land weet je wel?Maar ik heb hier genoeg van dus tschüs(hoera)
    Ik heb jou pist gemaakt? Weet jij wel niet hoeveel keer ik mij heb moeten inhouden voor jou? En ik heb godverdomme wél het recht dat zij het moeilijk heeft, want jij weet geen ene fuck van wat er hier voor is gebeurt. Ik weet ook heus wel dat andere het ook moeilijk hebben, zo dom ben ik niet, maar als jij eens wist wat er daarvoor is gebeurt... hoevaak zij wel niet aan zelfmoord pogingen heeft gedaan. En ik vroeg om hulp ja, en niet om mensen die wel honderd keer door blijven zeggen dat het haar schuld is of whatever. Ik weet zelf ook wel dat het dom van haar was, en dat ze naar mij moest luisteren, maar ik hoef gvd niet alleenmaar te horen dat het haar schuld is, ookal is dat wel een beetje zo. Het helpt mij echt niet om te horen dat zij zo fout zat enzo hoor, het maakt me alleenmaar kwaad. En dat het zijn schuld is, is niet het enige wat ik wil horen, ik wíl geeneens horen wiens schuld het is. =,= En ik ben niet fucking resectloos tegen mensen die een andere mening hebben, je hebt je mening toch gegeven? Maar ik hoef geen 100 keer een reactie te lezen waar álles op haar word geschoven. Ik weet nu wat jij van der vind, en je hoeft het niet in al je reacties te zeggen, want ik begrijp het heus wel na een keer. U_U

    (...)Ik heb jou pist gemaakt? Weet jij wel niet hoeveel keer ik mij heb moeten inhouden voor jou? En ik heb godverdomme wél het recht dat zij het moeilijk heeft, want jij weet geen ene fuck van wat er hier voor is gebeurt. Ik weet ook heus wel dat andere het ook moeilijk hebben, zo dom ben ik niet, maar als jij eens wist wat er daarvoor is gebeurt... hoevaak zij wel niet aan zelfmoord pogingen heeft gedaan. En ik vroeg om hulp ja, en niet om mensen die wel honderd keer door blijven zeggen dat het haar schuld is of whatever. Ik weet zelf ook wel dat het dom van haar was, en dat ze naar mij moest luisteren, maar ik hoef gvd niet alleenmaar te horen dat het haar schuld is, ookal is dat wel een beetje zo. Het helpt mij echt niet om te horen dat zij zo fout zat enzo hoor, het maakt me alleenmaar kwaad. En dat het zijn schuld is, is niet het enige wat ik wil horen, ik wíl geeneens horen wiens schuld het is. =,= En ik ben niet fucking resectloos tegen mensen die een andere mening hebben, je hebt je mening toch gegeven? Maar ik hoef geen 100 keer een reactie te lezen waar álles op haar word geschoven. Ik weet nu wat jij van der vind, en je hoeft het niet in al je reacties te zeggen, want ik begrijp het heus wel na een keer. U_U
    Sorry dat dit miss bot overkomt, maar als je zo'n soort topic opent weet je dat je reacties kan krijgen met daarin dat het haar schuld is

    (...)Sorry dat dit miss bot overkomt, maar als je zo'n soort topic opent weet je dat je reacties kan krijgen met daarin dat het haar schuld is


    Precies,I like you(:


    Lalalalalalalala.

    precies I like you x'D.....Echt zo'n Siham zin x'D


    don't Worry...Be gay.

    (...)Sorry dat dit miss bot overkomt, maar als je zo'n soort topic opent weet je dat je reacties kan krijgen met daarin dat het haar schuld is
    Dat weet ik best, maar hoevaak iemand wel niet zegt dat het haar schuld is enzo, dat weet ik heus wel. En het komt niet bot over, het is ook zo, maar als iemand hier fucking vaak gaat lopen zeggen dat het haar schuld is, dan heb ik dat heus wel gelezen, ik zocht alleen om hulp, en mensen mogen zeggen wat ze denken, maar als één persoon dat fucking vaak doet, dan ga ik me irriteren. Ik bedoel, je hebt je mening gegeven, ik weet dat zij fout zat, klaar, en blijf niet doorzeuren over hoe slecht ze wel niet is of whatever.

    En luister,ik ben misschien best bot,maar het is al ZO VAAK gezegt dat je mensen op internet niet zomaar moet vertrouwen,dus ja eigen schuld


    idd!!
    ge wordt genoeg gewaarschuuwd!!

    (...)Ik heb jou pist gemaakt? Weet jij wel niet hoeveel keer ik mij heb moeten inhouden voor jou? En ik heb godverdomme wél het recht dat zij het moeilijk heeft, want jij weet geen ene fuck van wat er hier voor is gebeurt. Ik weet ook heus wel dat andere het ook moeilijk hebben, zo dom ben ik niet, maar als jij eens wist wat er daarvoor is gebeurt... hoevaak zij wel niet aan zelfmoord pogingen heeft gedaan. En ik vroeg om hulp ja, en niet om mensen die wel honderd keer door blijven zeggen dat het haar schuld is of whatever. Ik weet zelf ook wel dat het dom van haar was, en dat ze naar mij moest luisteren, maar ik hoef gvd niet alleenmaar te horen dat het haar schuld is, ookal is dat wel een beetje zo. Het helpt mij echt niet om te horen dat zij zo fout zat enzo hoor, het maakt me alleenmaar kwaad. En dat het zijn schuld is, is niet het enige wat ik wil horen, ik wíl geeneens horen wiens schuld het is. =,= En ik ben niet fucking resectloos tegen mensen die een andere mening hebben, je hebt je mening toch gegeven? Maar ik hoef geen 100 keer een reactie te lezen waar álles op haar word geschoven. Ik weet nu wat jij van der vind, en je hoeft het niet in al je reacties te zeggen, want ik begrijp het heus wel na een keer. U_U



    Ja je hebt mij pist gemaakt,want je weet dus niet wat ik mee maak.Ik heb bijna in een inrichting gezeten,ik heb ook zo vaak zelfmoord proberen te plegen,ik ben ook in aanraking geweest met zulke jongens en verkeerde mensen,mijn vader heeft in de gevangenis gezeten,ik ben fucking vaak geslagen door mijn vader&oma,ik heb aan de pillen gezeten,ik ben bijna verkracht geweest,en bijna vermoord.Ik werd voor vis vuil varken uitgemaakt en hoe heb ik het opgelost?ALLEEN,en jou vriendin maakt dan zoiets mee?Dat is iets heel kleins vergelekn met wat ik heb meegemaakt,en het is ook nog haar eigen schuld geweest en ja ik zeg het alweer,want het is zo!En dan zeg jij dat zij het moeilijk heeft?Daarom heb je me dus pist off gemaakt...


    Lalalalalalalala.

    (...)

    idd!!
    ge wordt genoeg gewaarschuuwd!!

    OMG dat klinkt vet schattig x'D
    ' Ge word genoeg gewaarschuwd '
    srry -.-' XD


    don't Worry...Be gay.

    (...)

    idd!!
    ge wordt genoeg gewaarschuuwd!!


    Ja kijk dat bedoel ik,de fucking meerderheid hier zet dat het haar eigen schuld is en dat je genoeg wordt gewaarschuwd,maar nee je blijft naar jezelf luisteren,waarom heb je dan überhaupt om hulp gevraagd?ik snap jou punt niet¬¬


    Lalalalalalalala.