• Ja. Mijn vriendin die had een maand geleden een jongen op netlog ontmoet enzo, en toen hadden ze een soort "internet relatie" ofzo, en nu vertelt ze me net iets, waar ik gewoon een uur van zit te janken enzo. Nou, die jongen vroeg dus aan haar of ze haar cam aan wou doen, en ik had nog gezegt dat ze hem niet mocht vertrouwen, en dat ik haar nek om zou draaien als ze ook maar iets uit zou doen voor dat ding. En ze heeft dus naakt voor dat ding gezeten, en dingen voor die viespeuk gedaan. En bedreigt hij haar. Hij zei dat hij het had gefilmt wat ze dus deed, en het op internet zou zetten als ze niet nogeens naakt zou gaan staan voor de cam. En nu is ze helemaal overstuur, omdat ze dacht dat hij écht van haar hield enzo... en nu weet ik niet wat ik moet doen, want ze durft het niet aan haar ouders of zussen te vertellen...
    Help please?

    (...)


    Ja je hebt mij pist gemaakt,want je weet dus niet wat ik mee maak.Ik heb bijna in een inrichting gezeten,ik heb ook zo vaak zelfmoord proberen te plegen,ik ben ook in aanraking geweest met zulke jongens en verkeerde mensen,mijn vader heeft in de gevangenis gezeten,ik ben fucking vaak geslagen door mijn vader&oma,ik heb aan de pillen gezeten,ik ben bijna verkracht geweest,en bijna vermoord.Ik werd voor vis vuil varken uitgemaakt en hoe heb ik het opgelost?ALLEEN,en jou vriendin maakt dan zoiets mee?Dat is iets heel kleins vergelekn met wat ik heb meegemaakt,en het is ook nog haar eigen schuld geweest en ja ik zeg het alweer,want het is zo!En dan zeg jij dat zij het moeilijk heeft?Daarom heb je me dus pist off gemaakt...
    Moet ik haar levens verhaal hier gaan vertellen? JIj kan het moeilijk hebben gehad, rot voor je(Ja, dat meen ik echt .__.)Maar dat betekent nog niet dat een ander geen rottig laven kan hebben. Kim is haar hele leven al gepest(nee, niet gewoon van kutkind blablabla, écht gepest zoals inelkaar geslagen enzo), thuis word ze als grof vuil behandelt, geslagen enzo you know, ze rookt, en dan bedoel ik niet gewoon roken als je begrijpt wat ik bedoel. Ze had een vriendje, waarvan ze veel hield, en dat bleek een player te zijn, haar buurvrouw, die voor haar net een 2e, maar dan lieve moeder was is overleden aan kanker, ze mag zelfs soms niet thuis slapen omdat haar ouders haar niet willen zien(zonder goede reden) nu dat van die jongen. En ze is nu bang dat als ze het vertelt aan haar ouders, dat ze uit de familie getrapt word, en dat haar neven haar komen opzoeken, en dat is dan niet vriendelijk van ze bedoelt. Zo, nou weet je haar verhaal... begrijp je het nu misschien beter, haar maakt het leven toch niet meer uit, daarom doet ze dat soort dingen, maar mij doet het dus wél veel.

    Blijf haar in ieder geval steuenen en laat haar nu niet stikken in zo'n kut positie dat kan je niet maken. Van chantage kom je niet zomaar af, en ik kan het weten. Het is wel het ergste denk ik dat je kan gebeuren... Ze moet om hulpe vragen ook al wil ze het niet, en natuurlijk is dat te begrijpen wie wil haar moeder/vader nou vertellen wat ze wel neit voor een webcam heeft gedaan. Dat wil niemand, en dat is dus het moeilijke, Maar ze komt in de problemen als ze het langer verzwijgt. Dat is een ding dat zeker is. politie hoeft natuurlijk niet perce, maar in iedergeval iemand het vertellen die haar er ook echt mee kan helpen. Ze heeft het jou natuurlijk wel verteld, maar je kan haar niet echt helpen, bij sommige dingen heb je gewoon een volwassene nodig.! En ik vind niet dat het haar eigen schuld is, !! Maar mijn punt daarvoor blijft lekker geheim


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)

    Ja kijk dat bedoel ik,de fucking meerderheid hier zet dat het haar eigen schuld is en dat je genoeg wordt gewaarschuwd,maar nee je blijft naar jezelf luisteren,waarom heb je dan überhaupt om hulp gevraagd?ik snap jou punt niet¬¬
    Gvd, ik weet toch zelf ook wel dat het dom van der was? Dat zeg ik net. Ik vraag hier om hulp omdat ze niet naar haar ouders kán, en omdat ze het niet durft op te biechten. Bovendien, wat maakt mij een meerderheid nou uit? Ik blijf me eigen mening hebben, en ik ben niet zo meeloperig dat ik nu opeens ga zeggen dat ze slecht is en blablabla.

    (...)Moet ik haar levens verhaal hier gaan vertellen? JIj kan het moeilijk hebben gehad, rot voor je(Ja, dat meen ik echt .__.)Maar dat betekent nog niet dat een ander geen rottig laven kan hebben. Kim is haar hele leven al gepest(nee, niet gewoon van kutkind blablabla, écht gepest zoals inelkaar geslagen enzo), thuis word ze als grof vuil behandelt, geslagen enzo you know, ze rookt, en dan bedoel ik niet gewoon roken als je begrijpt wat ik bedoel. Ze had een vriendje, waarvan ze veel hield, en dat bleek een player te zijn, haar buurvrouw, die voor haar net een 2e, maar dan lieve moeder was is overleden aan kanker, ze mag zelfs soms niet thuis slapen omdat haar ouders haar niet willen zien(zonder goede reden) nu dat van die jongen. En ze is nu bang dat als ze het vertelt aan haar ouders, dat ze uit de familie getrapt word, en dat haar neven haar komen opzoeken, en dat is dan niet vriendelijk van ze bedoelt. Zo, nou weet je haar verhaal... begrijp je het nu misschien beter, haar maakt het leven toch niet meer uit, daarom doet ze dat soort dingen, maar mij doet het dus wél veel.



    Nee dat snap ik ook wel,maar je vroeg om hulp en als anderen dan mijn mening lopen af te kraken dat vind ik ziek.


    Lalalalalalalala.

    (...)


    Nee dat snap ik ook wel,maar je vroeg om hulp en als anderen dan mijn mening lopen af te kraken dat vind ik ziek.
    Ik heb niets tegen jou mening, maar ik hoef hem gewoon niet zo vaak te horen. Je bleef maar doorgaan over dat het haar schuld is, en daar word ik gek van. Als jij gewoon een keer zegt wat je vind, begrijp ik dat heus wel in een keer.

    (...)Ik heb niets tegen jou mening, maar ik hoef hem gewoon niet zo vaak te horen. Je bleef maar doorgaan over dat het haar schuld is, en daar word ik gek van. Als jij gewoon een keer zegt wat je vind, begrijp ik dat heus wel in een keer.


    Ja oké maar anderen zeggen dat dan ook en dan ga ik er weer op reageren..


    Lalalalalalalala.

    (...)

    Ja oké maar anderen zeggen dat dan ook en dan ga ik er weer op reageren..
    Begrijp ik, maar ik word er gewoon ziek van enzo... Het blijft gewoon bij jij je mening, en ik me mening.

    (...)Begrijp ik, maar ik word er gewoon ziek van enzo... Het blijft gewoon bij jij je mening, en ik me mening.


    Oke dan zijn we uit gediscusieert ofzeu x'D


    Lalalalalalalala.

    dat noemen we:
    EINDE DISCUSSIE
    (nerd)


    don't Worry...Be gay.

    dat noemen we:
    EINDE DISCUSSIE
    (nerd)
    (cat)Kat.

    En nu is het opeens heel stil. =,=

    Hmm
    ik denk dat ze gwn naar de Politie moet gaan hoor.
    daar kunnen ze de code van zijn PC vinden (elke pc heeft er 1 die uniek is :O) en dan kunnen ze kijke nwaar die PC zich dan bevind
    (nerd)


    don't Worry...Be gay.

    Hmm
    ik denk dat ze gwn naar de Politie moet gaan hoor.
    daar kunnen ze de code van zijn PC vinden (elke pc heeft er 1 die uniek is :O) en dan kunnen ze kijke nwaar die PC zich dan bevind
    (nerd)



    Misschien in een internetcafé,dan kom je er nog niet ver mee:Y)


    Lalalalalalalala.

    Hmm.. ik denk dat ik haar eerst ga helpen om het haar moeder te vertellen, en dat we dan samen naar de politie gaan ofzo.

    wel n beetje haar eigen schuld, maargoed =/


    I don't need words to feel those lips.