• Ja. Mijn vriendin die had een maand geleden een jongen op netlog ontmoet enzo, en toen hadden ze een soort "internet relatie" ofzo, en nu vertelt ze me net iets, waar ik gewoon een uur van zit te janken enzo. Nou, die jongen vroeg dus aan haar of ze haar cam aan wou doen, en ik had nog gezegt dat ze hem niet mocht vertrouwen, en dat ik haar nek om zou draaien als ze ook maar iets uit zou doen voor dat ding. En ze heeft dus naakt voor dat ding gezeten, en dingen voor die viespeuk gedaan. En bedreigt hij haar. Hij zei dat hij het had gefilmt wat ze dus deed, en het op internet zou zetten als ze niet nogeens naakt zou gaan staan voor de cam. En nu is ze helemaal overstuur, omdat ze dacht dat hij écht van haar hield enzo... en nu weet ik niet wat ik moet doen, want ze durft het niet aan haar ouders of zussen te vertellen...
    Help please?

    volgens mij zit er geen andere optie op..ze MOET het echt tegen haar ouders vertellen oor :O of tege ee nandere volwassenen :O
    want als je naar de politie gaat willen ze ook je ouders spreken...


    don't Worry...Be gay.

    Ohnee; Das erg; ik heb ooit is zo een boek gelezen waar dat ook is in gebeurt... & dan durfde die personage het ook niet te zeggen tegen haar ouders.. :S Ik zou echt niet weten wat je moet doen; Ik zou het zeker niet nog eens doen, maar wat je dan wel kan doen; ik weet het ook écht niet. Misschien gewoon niet meer met die gast omgaan & gewoon negeren? Ik weet het niet.. :S


    Tanya is de beste.

    Ik vind dat jij je eigen daar geen zorgen over hoeft te maken.Het klinkt misschien bot,maar het is haar eigen domme schuld.Het enige wat je kon doen en ook hebt gedaan is gezegt dat ze hem niet moet vertrouwen,maar zij heeft niet geluisterd en is haar eigen weg gegaan,dus moet ze het zelf op zien te lossen.En ik snap dat het heel erg voor je is,maar jij kan er niks aan doen en je vriendin heeft nu zichzelf EN jou opgezadelt met een groot probleem,dus dan moet ze er ook zelf voor zorgen dat het geen probleem meer is.

    En onthoud,jij kan er niks aan doen


    Siham heeft gesproken^^


    Lalalalalalalala.

    Ik vind dat jij je eigen daar geen zorgen over hoeft te maken.Het klinkt misschien bot,maar het is haar eigen domme schuld.Het enige wat je kon doen en ook hebt gedaan is gezegt dat ze hem niet moet vertrouwen,maar zij heeft niet geluisterd en is haar eigen weg gegaan,dus moet ze het zelf op zien te lossen.En ik snap dat het heel erg voor je is,maar jij kan er niks aan doen en je vriendin heeft nu zichzelf EN jou opgezadelt met een groot probleem,dus dan moet ze er ook zelf voor zorgen dat het geen probleem meer is.

    En onthoud,jij kan er niks aan doen


    Siham heeft gesproken^^

    idd :O
    jij kan er idd niks doen heh :O dus niet alle schuld op je schuiven..


    don't Worry...Be gay.

    Hoe oud was die jongen Ö, Misschien is het beter als ze het wel tegen haar zussen vertelt. Pff, jongens zijn niet te vertrouwen -__- maaar ik weet ook niet echt wat je moet doen, in iedergeval sterkte! xx.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    O.o Omg das echt erg...


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind dat jij je eigen daar geen zorgen over hoeft te maken.Het klinkt misschien bot,maar het is haar eigen domme schuld.Het enige wat je kon doen en ook hebt gedaan is gezegt dat ze hem niet moet vertrouwen,maar zij heeft niet geluisterd en is haar eigen weg gegaan,dus moet ze het zelf op zien te lossen.En ik snap dat het heel erg voor je is,maar jij kan er niks aan doen en je vriendin heeft nu zichzelf EN jou opgezadelt met een groot probleem,dus dan moet ze er ook zelf voor zorgen dat het geen probleem meer is.

    En onthoud,jij kan er niks aan doen


    Siham heeft gesproken^^

    Het is niet haar schuld. Het zijn van die "online loverboy's" en die wikkelen dagelijks veel meisjes om hun vinger, en dat net zo lang, totdat die meisjes helemaal weg van hem zijn, en dan alles voor ze doen. Kim zei ookal dat ze dacht dat hij écht om haar gaf enzo...

    ja of negeren...
    maar dan zet hij het op Internet..Denk je echt dat hij dat zou doen..
    heeft je vriendin haar hoofd vaak door de cam laten zien of alleen haar lichaam?...want als het aleen haar lichaam is kan ze het negeren.en als hij het dan op Internet zet kan je niet zien dat zij het is =O
    ik weet het anders echt niet :S


    don't Worry...Be gay.

    Okee, Ik vind dit echt afschuwelijk ;O
    Telkens gebeurd het weer O__o
    Maar toch vind ik dat ze het aan haar ouders MOET vertellen.Weet jij een andere optie?En eigenlijk vind ik het echt superdom van haar..Dat doe je gwn niet..En ik snap ook dat jij het heel erg vind,Maar zoals BILLxKxBITCH zegt..Jij hebt gedaan wat je moest doen.x


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    idd :O
    jij kan er idd niks doen heh :O dus niet alle schuld op je schuiven..



    Nee maar ik vind dat je ook geen vriendinnen meer met haar moet zijn,ze zorgt zo alleen voor nog meer problemen,want hoe vaak gaat hij haar nog vragen voor die filmpjes?hoe vaak komt ze dan bij jou janken dat hij weer zo gemeen is?Ik bedoel ze zoekt het zelf maar uit net zoals ze zelf het probleem heeft veroorzaakt...


    Lalalalalalalala.

    OMG!
    echt erg :O

    ik trap er nooit in
    ik ben alijtd voorzichtig
    maar zowiezo ik geloof niet zomaar iemand als die zegt ik hou van je
    want ik vind me zelf niet mooi dus af en toe wel handig..

    maar ze moet het gewoon vertellen ze krijgt ook zelf op de kop want ja ze is natuurlijk naakt voor de cam gaan staan, maaar beter op de kop krijgen en hij waarschijnlijk cel, dan dat zij zo door gaat.
    ze moet het gewoon vertellen, zulke jongens zijn gewoon in 1 woord GOOR


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    (...)


    Nee maar ik vind dat je ook geen vriendinnen meer met haar moet zijn,ze zorgt zo alleen voor nog meer problemen,want hoe vaak gaat hij haar nog vragen voor die filmpjes?hoe vaak komt ze dan bij jou janken dat hij weer zo gemeen is?Ik bedoel ze zoekt het zelf maar uit net zoals ze zelf het probleem heeft veroorzaakt...

    ja oke..
    zij zorg idd voor problemen
    het is idd haar eigen schuld. jij zei nog zo dat zij hem niet mocht vertrouwen,en dat dee ze wel.


    don't Worry...Be gay.

    En luister,ik ben misschien best bot,maar het is al ZO VAAK gezegt dat je mensen op internet niet zomaar moet vertrouwen,dus ja eigen schuld


    Lalalalalalalala.

    scheisse man, ik zou me er niet mee bemoeien zeg haar gewoon dat ze het moet zeggen tegen haar ouders, ik spreek uit ervaring, ik heb ongeveer zoiets mee gemaakt maar dan met een andere vriendin (niet zo een cam gedoe nog anders),! ik ga niet vertellen wat dat is persoonlijk,!! maar ik geef jouw ook een raad bemoei je er niet te veel me en zeg tegen je vriendin dat ze het moet vertellen tegen een volwassenen het moet niet perse haar moeder of vader zijn,!!!!


    *He's the one.

    hoe oud is ze eigenlijk O_o en hoe oud was hij :O?


    don't Worry...Be gay.