• Ja. Mijn vriendin die had een maand geleden een jongen op netlog ontmoet enzo, en toen hadden ze een soort "internet relatie" ofzo, en nu vertelt ze me net iets, waar ik gewoon een uur van zit te janken enzo. Nou, die jongen vroeg dus aan haar of ze haar cam aan wou doen, en ik had nog gezegt dat ze hem niet mocht vertrouwen, en dat ik haar nek om zou draaien als ze ook maar iets uit zou doen voor dat ding. En ze heeft dus naakt voor dat ding gezeten, en dingen voor die viespeuk gedaan. En bedreigt hij haar. Hij zei dat hij het had gefilmt wat ze dus deed, en het op internet zou zetten als ze niet nogeens naakt zou gaan staan voor de cam. En nu is ze helemaal overstuur, omdat ze dacht dat hij écht van haar hield enzo... en nu weet ik niet wat ik moet doen, want ze durft het niet aan haar ouders of zussen te vertellen...
    Help please?

    shit, 2x =,=

    *stilte*...


    don't Worry...Be gay.

    Laten we ophouden over wiens schuld het is, het gaat erom dat het gebeurt is, en dat ik haar wil helpen, en dat is mijn keuze, maar nu wil ik dus weten, hoe moet ik haar helpen als ze het tegen niemand wilt zeggen?

    Een vraag, Heeft ze ook met haar hoofd op de cam gestaan?

    Maar inderdaad is echt heel erg!:|


    Love is in the air'<3

    Een vraag, Heeft ze ook met haar hoofd op de cam gestaan?

    Maar inderdaad is echt heel erg!:|
    Ja, met alles..

    Praten is de enige manier hoe je haar kan helpen dnek ik


    *He's the one.

    Praten is de enige manier hoe je haar kan helpen dnek ik
    Maar ik wil dat ze het tegen haar ouders vertelt, maar ze durft niet..

    Kimberley zegt:
    je doet je best maar niemand kan me helpen helemaal niemand
    Kimberley zegt:
    het blijft altijd
    Kimberley zegt:
    die angst ga niet meer weg
    ~    J       uuli       aa        Kim, doe     nooit     meer zoiets doms.      zegt:
    doe effe niet zo eigenwijs oke?
    ~    J       uuli       aa        Kim, doe     nooit     meer zoiets doms.      zegt:
    Je gaat het gewoon tegen je ouders vertellen
    ~    J       uuli       aa        Kim, doe     nooit     meer zoiets doms.      zegt:
    anders kom ik het doen
    Kimberley zegt:
    jah ik heb gewoon rust nodig
    ~    J       uuli       aa        Kim, doe     nooit     meer zoiets doms.      zegt:
    wil je het alsjeblied vertellen? Voor mij?

    Zie hoe eigenwijs ze is. =,=

    (...)Maar ik wil dat ze het tegen haar ouders vertelt, maar ze durft niet..


    probeer op haar in te praten en laat haar inzien dat het de enige manier is anders blijft het haar achtervolgen,!!


    *He's the one.

    Mama mia , ik denk dat je vriendin het zelf nog moet verwerken hoor voor dat ze het aan iemand anders gaat vertellen. Mischien moeten jullie 2 eens samen gaan shoppen en relaxen dat ze dan gewoon haar hart kan luchten. Praat ze nog met die jongen ? Of hij tegen haar ?

    Urgh.. Heel erg. =[

    Ik denk dat ze het toch moet vertellen aan haar ouders, óf een ander vertouwenspersoon. Mentor, betrouwbare [oudere] vrienden of jóu ouders? En dan naar de politie gaan. Het is erg dat het haar overkomen is, en het kan niet. Het was natuurlijk niet bijster slim van haar, maar dan nog. Ze moet zéker niet naar die jongen zijn bevelen gaan luisteren, dan wordt het steeds erger.

    Ik denk echt dat de enige optie praten is. Vroeg of laat moet dat toch wel, en nu het nog niet te erg is, zou ik zeggen nu. Zelf kun je er bijna niks aan doen, de politie waarschijnlijk wel.

    En trouwens; Uuh, weet ze wel zeker of het een jongen is, en niet een ouder persoon? Dat gebeurd namelijk wel vaker. Dat zou helemaal erg zijn!

    Ze móet haast wel praten. Het kan gewoon niet anders.


    Mew <3

    Ik zou niet te lang wachten. Als ze een tijd niks meer zegt, of niet luistert, krijgt de jongen argwaan of hij doet wat hij dreigt te doen. Dan issie voor bijv politie al onvindbaar, denk ik zo.


    Mew <3

    Die cams moeten gewoon afgeschaft worden...


    Afschaffen lijkt me nou niet zo'n goed idee.
    Je kan die webcams ook voor leuke dingen gebruiken, en niet iedereen is zo naif om zich over te laten halen om uit de kleren te gaan.
    Ook al doet die jongen nog zo lief..altijd je verstand erbij houden!

    Op het internet..kan iedere pedo zich voordoen als de prins op het witte paard.
    ..Dat is nou zo verrot eraan..:(





    It's heavy but you are not the only one

    Mama mia , ik denk dat je vriendin het zelf nog moet verwerken hoor voor dat ze het aan iemand anders gaat vertellen. Mischien moeten jullie 2 eens samen gaan shoppen en relaxen dat ze dan gewoon haar hart kan luchten. Praat ze nog met die jongen ? Of hij tegen haar ?
    Dat ius het probleem, ik wil dat ze het nú iemand vertelt, omdat die jongen haar de hele tijd bedreigt. Ik ben bang dat hij haar komt opzoeken ofzo...

    @Marin. Ik weet het... anders bel ik de politie wel ofzo

    (...)

    Afschaffen lijkt me nou niet zo'n goed idee.
    Je kan die webcams ook voor leuke dingen gebruiken, en niet iedereen is zo naif om zich over te laten halen om uit de kleren te gaan.
    Ook al doet die jongen nog zo lief..altijd je verstand erbij houden!

    Op het internet..kan iedere pedo zich voordoen als de prins op het witte paard.
    ..Dat is nou zo verrot eraan..:(




    Alsnog, als die dingen weg zouden zijn, zouden er gelijk heel veel meisjes minder worden bedreigt o fiets dergelijks. Of er moet een programma komen, waar ouders kunnen installeren dat er géén webcam aangesloten kan worden.