• Ja. Mijn vriendin die had een maand geleden een jongen op netlog ontmoet enzo, en toen hadden ze een soort "internet relatie" ofzo, en nu vertelt ze me net iets, waar ik gewoon een uur van zit te janken enzo. Nou, die jongen vroeg dus aan haar of ze haar cam aan wou doen, en ik had nog gezegt dat ze hem niet mocht vertrouwen, en dat ik haar nek om zou draaien als ze ook maar iets uit zou doen voor dat ding. En ze heeft dus naakt voor dat ding gezeten, en dingen voor die viespeuk gedaan. En bedreigt hij haar. Hij zei dat hij het had gefilmt wat ze dus deed, en het op internet zou zetten als ze niet nogeens naakt zou gaan staan voor de cam. En nu is ze helemaal overstuur, omdat ze dacht dat hij écht van haar hield enzo... en nu weet ik niet wat ik moet doen, want ze durft het niet aan haar ouders of zussen te vertellen...
    Help please?

    Omg. Dit doet me aan dat boek VAMP denken, en HOT/NOT your choice. *denkheeldiepnawatjezoukunnendoen* Ten éérste ik denk dat jullie er slim aan doen het aan haar ouders te zeggen. Ten twééde volgens mij kan je voor zoiets ook bij de politie terecht ofso. WACHT ES EFFE! Heet die gozer op Netlog toevallig tecktonik_diamant? Want hij heeft mij gisteren toegevoegd als vriend dus ik dacht: es kijken wie dat is. En toen had ik hem geaccepteerd stuurde hij meteen een bericht met deze inhoud: 'eey, zin om te cammen xx' De cam op de laptop doet het gelukkig niet op msn enzo en heb genoeg boeken gelezen om te weten dat je niet op vreemde jongens met zo'n verzoek in moet gaan, maar mss is het dezelfde jongen die je vriendin bedreigt...


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Omg. Dit doet me aan dat boek VAMP denken, en HOT/NOT your choice. *denkheeldiepnawatjezoukunnendoen* Ten éérste ik denk dat jullie er slim aan doen het aan haar ouders te zeggen. Ten twééde volgens mij kan je voor zoiets ook bij de politie terecht ofso. WACHT ES EFFE! Heet die gozer op Netlog toevallig tecktonik_diamant? Want hij heeft mij gisteren toegevoegd als vriend dus ik dacht: es kijken wie dat is. En toen had ik hem geaccepteerd stuurde hij meteen een bericht met deze inhoud: 'eey, zin om te cammen xx' De cam op de laptop doet het gelukkig niet op msn enzo en heb genoeg boeken gelezen om te weten dat je niet op vreemde jongens met zo'n verzoek in moet gaan, maar mss is het dezelfde jongen die je vriendin bedreigt...

    niet 'ff leuk cammen' dus -.-'


    don't Worry...Be gay.

    De enige echt goede optie is miss wel naar de politie gaan, maar dan krijg je daar weer zo'n gedoe mee.. Als ze het aan haar ouders gaat vertellen (wat wel zo handig is om te doen) kan jij er misschien bij zitten, dan reageren ouders altijd wat softer.. Haar ouders weten vast ook wel een oplossing..
    Veel sccs ermee (flower)

    (...)Ik puch er niet. Het gaat om haar eigen veiligheid. Wat denk je als die jongen haar komt opzoeken? Misschien wel verkracht of haar nog zelfs dwingt om in de protestutie te werken. Dan is het allemaal al te laat om het te vertellen. Die jongen weet alles van der. Haar adres, woonplaats, achternaam, zelfs haar 2e naam, waar ze op school zit, welke route ze meestal fietst... ik ben gewoon bezorgt enzo.

    oh neen , dan moet je haar inpraten dat ze het MOET zeggen tegen haar ouders of tegen de politie als ze niet verkracht wil worden door die stommerik.
    En zeg er dan bij dat de politie zwijgplicht heeft.
    En als ze nog altijd niet wil luisteren moet je het zelf zeggen. Ze moeten echt uitzoeken wie die ene is die dat allemaal heeft gedaan , het kan evengoed een jongen van 14 zijn die gewoon wat dreigt .
    Of iemand die meent wat hij zegt en gestoord is.

    Jij hoeft je daar geen zorgen om te maken. Want je hebt haar gewaarschuwd en zij was zo dom om niet te luisteren dus het is haar eigen schuld.

    Klinkt misschien hard maar is zo.

    Chanteren dat is wel het ergste wat je kan meemaken denk ik... Uh, hoe moeilijk het miss voor haar is ze moet het haar ouders vertellen.. Miss naar de politie het is allemaal het beste, je weet nooit wat die gast met haar wil doen...
    Maar in iedergeval iemand het vertellen die haar kan helpen..

    Ik hoop dat het goed komt! x


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Misschien moet ze het eerst aan iemand binnen haar Familie vertellen, degene met wie ze een goede band heeft en ook van weet dat ze haar niet zal uitlachen ofzo. En dan kan diegene het aan haar ouders vertellen...
    Of jij moet het doen.
    En dan kunnen ze aangifte doen.


    Sweet dreams will come true.

    Denk dat ze et wel aan haar ouders moet vertelle

    Of aan een andere volwassene die ze vertrouwd

    PS Vind het super erg vr je meis :(


    The quiet scares me because it screams the truth ..

    Omg. Dit doet me aan dat boek VAMP denken, en HOT/NOT your choice. *denkheeldiepnawatjezoukunnendoen* Ten éérste ik denk dat jullie er slim aan doen het aan haar ouders te zeggen. Ten twééde volgens mij kan je voor zoiets ook bij de politie terecht ofso. WACHT ES EFFE! Heet die gozer op Netlog toevallig tecktonik_diamant? Want hij heeft mij gisteren toegevoegd als vriend dus ik dacht: es kijken wie dat is. En toen had ik hem geaccepteerd stuurde hij meteen een bericht met deze inhoud: 'eey, zin om te cammen xx' De cam op de laptop doet het gelukkig niet op msn enzo en heb genoeg boeken gelezen om te weten dat je niet op vreemde jongens met zo'n verzoek in moet gaan, maar mss is het dezelfde jongen die je vriendin bedreigt...
    Nee, dat was zijn netlog niet. Ik weet niet wat zijn netlog is, het enige dat ik van die gozer weet is dat hij Marchel heet en 16jaar is. Ik ga de netlog van der wel even doorzoeken, en kijken of die gozer nog bij haar vrienden staat.

    Het is al goed dat ze jouw het heeft durven vertellen. Dan weet je al dat ze je echt vertrouwd en dat je dus een goede vriendin bent. Maar ze moet het echt aan haar ouders vertellen en dan moet ze ( Maybe met jouw ) naar de politie gaan om aangifte te doen.
    Daarna gaat de politie verder zoeken naar die gast. Het zal vast wel zo'n oude man zijn die beweerd dat hij 18 is ofzo..

    Ik heb ook dat boek VAMP gelezen, echt een erg verhaal =O

    Dit ook trouwens. Ik hoop dat het gauw goedkomt =]

    (...)Nee, dat was zijn netlog niet. Ik weet niet wat zijn netlog is, het enige dat ik van die gozer weet is dat hij Marchel heet en 16jaar is. Ik ga de netlog van der wel even doorzoeken, en kijken of die gozer nog bij haar vrienden staat.
    Okeej.

    Weeetje? Ik bedenk me net dat je mss ook naar de makers van Netlog kunt mailen ofso met dit bericht erin zodat ze die gozer kunnen verbannen ofso als je z'n nickname geeft.

    Beter dat je naar de politie gaat.

    want die kunnen zo achtrhalen wie die vent is en waar ie woont en dn heeftie n proces ;)

    Jij hoeft je daar geen zorgen om te maken. Want je hebt haar gewaarschuwd en zij was zo dom om niet te luisteren dus het is haar eigen schuld.

    Klinkt misschien hard maar is zo.


    Precies(:


    Lalalalalalalala.