• Vanaf vandaag is het niet meer mogelijk om nieuwe series te ontwerpen!

    Dit is de eerste stap in het op den duur afschaffen van het hele serie systeem.

    Veelgestelde vragen...

    Kan ik nog aan bestaande series werken?
    Nu nog wel, maar dat zal ook niet gek lang meer duren. We raden je sterk aan om je bestaande series om te zetten in stories.[/b]

    Wat gebeurd er met mijn bestaande series als het serie-systeem verdwijnt?
    Je zult altijd de mogelijkheid hebben om deze om te zetten naar stories. Series die je niet omzet naar stories zullen op den duur vanzelf weer losse quizzen worden.

    Is het nog wel toegestaan om verhalen in quiz vorm te maken?
    Ja, dat is gewoon toegestaan. Je hebt dan alleen niet meer de mogelijkheid om er series van te maken.

    Ik vind quizzen/series fijner dan stories! Wat nu?
    Probeer uit te leggen wat je precies mist bij stories. Dan kunnen we proberen je tegemoet te komen.

    Waar kan ik terecht met andere vragen?
    Je kunt je vragen altijd in topics zoals deze plaatsen of anders een PB'tje sturen naar mij of een moderator.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2009 - 10:50 ]


    Dit is mijn signature...

    Lyria schreef:
    maar wat nou als je een serie hebt van quizzen die bij elkaar horen. dus geen verhaal maar gewoon quizzen die bij elkaar horen... die kun je dan niet meer bij elkaar zetten?

    Dat is idd helaas gevolg.

    Misschien kun je in een van de uitkomsten van je quiz een link naar de volgende quiz plaatsen.


    Dit is mijn signature...

    Ik heb een probleempje. Heb mijn serie verwijdert, van mijn stand alones. En nu zijn het gewoon weer allemaal aparte quizzen, maar kun je die apart omzetten? Omdat ik anders al mijn reacties kwijt raak... Als je snapt wat ik bedoel :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Maar waarom worden de series weggehaald dan?
    Omdat series en stories dezelfde functie hebben, maar stories net wat handiger is?


    -nieuwsgierig-


    a figment of your imagination

    Talkative schreef:
    Maar waarom worden de series weggehaald dan?
    Omdat series en stories dezelfde functie hebben, maar stories net wat handiger is?


    -nieuwsgierig-

    We willen uiteindelijk de verhalen gescheiden hebben van de echte quizzen. En de series staan in quiz-vorm. Als je dan zoekt bij alle quizzen, staan er allemaal delen van series tussen.

    Talkative schreef:
    Maar waarom worden de series weggehaald dan?
    Omdat series en stories dezelfde functie hebben, maar stories net wat handiger is?


    -nieuwsgierig-

    Inderdaad. En zowel stories als series is minder overzichtelijk. Ook wordt de site er trager van en is het meer werk om meerdere systemen te onderhouden.


    Dit is mijn signature...

    ok tgaat mss rude klinken but: ik wil geen stories maar series!(huil)
    wrom moet het nu plots allemaal weg?


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Rutger schreef:
    (...)
    Inderdaad. En zowel stories als series is minder overzichtelijk. Ook wordt de site er trager van en is het meer werk om meerdere systemen te onderhouden.


    Ooh zo! Ik snap het :D


    a figment of your imagination

    Eindelijk. :9~


    Some people make the world special just by being in it

    Tranquillity schreef:
    Ik heb een probleempje. Heb mijn serie verwijdert, van mijn stand alones. En nu zijn het gewoon weer allemaal aparte quizzen, maar kun je die apart omzetten? Omdat ik anders al mijn reacties kwijt raak... Als je snapt wat ik bedoel :')

    Er wordt gewerkt aan een aparte converter om losse quizzen om te zetten in hoofdstukken van een serie (Y)


    Dit is mijn signature...

    tomfreakske schreef:
    ok tgaat mss rude klinken but: ik wil geen stories maar series!(huil)
    wrom moet het nu plots allemaal weg?

    Ik snap dat we niet iedereen gelukkig kunnen houden. We doen er alles aan om het voor iedereen zo makkelijk en fijn mogelijk is om over te stappen.

    Helaas zullen er altijd mensen zijn die toch liever de oude situatie houden. Dat is te verwachten.

    We hebben alleen een afweging moeten maken tussen het verdriet van een paar die hard serie-fans en de toekomst van de site.


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    (...)
    Er wordt gewerkt aan een aparte converter om losse quizzen om te zetten in hoofdstukken van een serie (Y)

    Oké, dankje =)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dus dan worden ze gewoon loose quizen en verdwijnen ze niet in het niets?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ogod! Dan heb ik veel te doen T_T *kijkt naar 1600 quizzen* ... X_X
    en um... Ik had een vraagje, zou dat printertje ook kunnen worden uitgeschakeld worden bij de stories? Zodat niet iedereen je quizzen zo maar kan uit printen? ;S
    en misschien zou het ook leuk zijn als we konden zien of er nieuwe chapters waren, net zoals nieuwe quizzen enzo? :$ ^^

    [ bericht aangepast op 3 aug 2009 - 14:16 ]

    xBillster schreef:
    Dus dan worden ze gewoon loose quizen en verdwijnen ze niet in het niets?

    Inderdaad (Y)


    Dit is mijn signature...

    O_O