• Vanaf vandaag is het niet meer mogelijk om nieuwe series te ontwerpen!

    Dit is de eerste stap in het op den duur afschaffen van het hele serie systeem.

    Veelgestelde vragen...

    Kan ik nog aan bestaande series werken?
    Nu nog wel, maar dat zal ook niet gek lang meer duren. We raden je sterk aan om je bestaande series om te zetten in stories.[/b]

    Wat gebeurd er met mijn bestaande series als het serie-systeem verdwijnt?
    Je zult altijd de mogelijkheid hebben om deze om te zetten naar stories. Series die je niet omzet naar stories zullen op den duur vanzelf weer losse quizzen worden.

    Is het nog wel toegestaan om verhalen in quiz vorm te maken?
    Ja, dat is gewoon toegestaan. Je hebt dan alleen niet meer de mogelijkheid om er series van te maken.

    Ik vind quizzen/series fijner dan stories! Wat nu?
    Probeer uit te leggen wat je precies mist bij stories. Dan kunnen we proberen je tegemoet te komen.

    Waar kan ik terecht met andere vragen?
    Je kunt je vragen altijd in topics zoals deze plaatsen of anders een PB'tje sturen naar mij of een moderator.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2009 - 10:50 ]


    Dit is mijn signature...

    Oké. ^^


    You'll never dream alone. <3

    Dat is duidelijk :)

    Okeeeej =]


    Sometimes it's best not to care.

    Oke, heb ik mooi wat te doen ; alles omzetten xd


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Oké (:


    Never run out of reasons to smile...

    Handig! ^^
    Ik lees makkelijker in Stories. (:


    -

    hey,

    ik ben nu een tijdje op vakantie, en ik heb nu eigenlijk vrij weinig tijd op al mijn serie's nu al op te zetten in story's is dat erg dat ik dat wat later doe?

    xCIxTHx schreef:
    hey,

    ik ben nu een tijdje op vakantie, en ik heb nu eigenlijk vrij weinig tijd op al mijn serie's nu al op te zetten in story's is dat erg dat ik dat wat later doe?

    Series kun je altijd nog omzetten in stories (Y)


    Dit is mijn signature...

    xCIxTHx schreef:
    hey,

    ik ben nu een tijdje op vakantie, en ik heb nu eigenlijk vrij weinig tijd op al mijn serie's nu al op te zetten in story's is dat erg dat ik dat wat later doe?


    Misschien kan je vragen of een vriendin dat wilt doen op je account?


    -

    Oke [:

    Het is best wel kut voor de mensen die niet zo makkelijk om kunnen met nieuwe stories maken. Zoals ik er een paar ken. En die komen dan niet eens op het forum :X
    Maar ik vindt het best goed. (:


    everything you imagined, and more...

    Duidelijk =)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Honour schreef:
    Het is best wel kut voor de mensen die niet zo makkelijk om kunnen met nieuwe stories maken. Zoals ik er een paar ken. En die komen dan niet eens op het forum :X
    Maar ik vindt het best goed. (:

    Het is allemaal een kwestie van gewenning :)

    En mensen die niet op het forum zien ook uitleg over stories wanneer ze een nieuwe serie willen maken :P


    Dit is mijn signature...

    Ik ga maar meteen beginnen omzetten ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    maar wat nou als je een serie hebt van quizzen die bij elkaar horen. dus geen verhaal maar gewoon quizzen die bij elkaar horen... die kun je dan niet meer bij elkaar zetten?


    Time to tip the scales!