• Haha, zo heb ik er nog nooit naar gekeken :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    lawl.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    So true.


    Pretty is just a pretty word.

    Hahahahaha echt wel! =DDDD


    | Reality is for people that lack imagination |

    Helemaal waar. Waar voor nut heeft een wesp nou weer? Het doet helemaal niks.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Helemaal waar. Waar voor nut heeft een wesp nou weer? Het doet helemaal niks.


    Wespen eten muggen en vliegen (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Lancelot schreef:
    (...)

    Wespen eten muggen en vliegen (:

    Echt? Mogen ze harder hun best doen. Spinnen zijn daar veel beter in. Die zie je het tenminste doen.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 10:30 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ja, als je begint te slaan naar een wesp zal deze inderdaad steken, maar als je dat beestje met rust laat doet dat helemaal niks --'


    Olive

    dragonslayer schreef:
    Hahahahaha echt wel! =DDDD


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    CURLYMONSTER schreef:
    So true.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    CyberLord schreef:
    (...)
    Echt? Mogen ze harder hun best doen. Spinnen zijn daar veel beter in. Die zie je het tenminste doen.

    Wasps are ninjas. Invisible killing.


    No growth of the heart is ever a waste

    dragonslayer schreef:
    Hahahahaha echt wel! =DDDD


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Haha, zo waar :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    True, true. Gister aten mijn vriendinnen en ik een subway broodje buiten op, kwamen allemaal wespen op af! ): Assholes gingen gewoon random op m'n hand zitten, waardoor ik gillend weg moest rennen met m'n broodje. -nochears-


    You are beautiful, you are love.

    dragonslayer schreef:
    Hahahahaha echt wel! =DDDD


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Wespen zitten toch ook in bloemen?
    En één van deze twee sterft als ze gestoken heeft, ik weet alleen niet meer welke van de twee.


    O, look at all the fucks I give: