• Vanaf vandaag is het niet meer mogelijk om nieuwe series te ontwerpen!

    Dit is de eerste stap in het op den duur afschaffen van het hele serie systeem.

    Veelgestelde vragen...

    Kan ik nog aan bestaande series werken?
    Nu nog wel, maar dat zal ook niet gek lang meer duren. We raden je sterk aan om je bestaande series om te zetten in stories.[/b]

    Wat gebeurd er met mijn bestaande series als het serie-systeem verdwijnt?
    Je zult altijd de mogelijkheid hebben om deze om te zetten naar stories. Series die je niet omzet naar stories zullen op den duur vanzelf weer losse quizzen worden.

    Is het nog wel toegestaan om verhalen in quiz vorm te maken?
    Ja, dat is gewoon toegestaan. Je hebt dan alleen niet meer de mogelijkheid om er series van te maken.

    Ik vind quizzen/series fijner dan stories! Wat nu?
    Probeer uit te leggen wat je precies mist bij stories. Dan kunnen we proberen je tegemoet te komen.

    Waar kan ik terecht met andere vragen?
    Je kunt je vragen altijd in topics zoals deze plaatsen of anders een PB'tje sturen naar mij of een moderator.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2009 - 10:50 ]


    Dit is mijn signature...

    CherryLoser schreef:
    (...)Bij stories zijn er bladwijzers. Dan moet je bij een bepaald deel waar je gestopt bent op 'Bladwijzer' klikken en dan vind je het terug bij je abonnement. Heb ik net ontdekt (:

    haha oke, maar dan nog;) ik weet niet, ik vond de serie's gewoon leuker, maar miss moet ik er nog gewoon aan wennen...


    Never forget the things that make you smile

    Het puntesysteem bij series zou ook bij stories moeten bestaan.

    ik mis dat héél erg


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Ik vindt zelf stories ook veel gemakkelijker
    <3


    Jaybee dude (:

    maar wat nou als je een serie hebt van quizzen die bij elkaar horen. dus geen verhaal maar gewoon quizzen die bij elkaar horen... die kun je dan niet meer bij elkaar zetten?


    Ja idd, dat heb ik ook. Agjaa, losse quizzen zijn ook goed, ook al vind ik serie quizzen toch overzichtelijker.


    Oops! Did my sarcasm hurt your feelings? Get over it.

    Dus ik hoef nu niet al mijn quizzen-series om te zetten in losse quizzen, want dat worden ze vanzelf? Ik heb namelijk meer dan 70 quizzen en ze horen allemaal bij een serie, dat is dus best veel werk. Moet ik ze nou omzetten of hoeft dat niet?


    Oops! Did my sarcasm hurt your feelings? Get over it.

    k snap de stories amper xD hoe je dat moet maken xD


    You Lack Hatred

    Maar als je nu series van gewone losse quizzen hebt? o.O
    Zoals Stand Alones bijvoorbeeld, da's wel stom als dat ook weg gaat.


    Where there is a sea there are pirates...

    ik vind het zelf vervelend bij storys dat het moeilijk leest omdat er zegmaar nadat je enter doet weinig ruimte tussen de regels, dta vind ik persoonlijk moeilijker lezen dan in een serie waar alles in het midden staat en een mooie ruimte is tussen de alineas..


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    Jammer... Ik vond Series toch leuker.

    Maar ik weet niet waarom. o.o
    (Misschien omdat ik dat meer Q vond)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Maar, je kan toch ook een serie quizzen maken bijvoorbeeld over een cartoon ofzo?


    when words fail, music speaks.

    SuperPien schreef:
    ik vind het zelf vervelend bij storys dat het moeilijk leest omdat er zegmaar nadat je enter doet weinig ruimte tussen de regels, dta vind ik persoonlijk moeilijker lezen dan in een serie waar alles in het midden staat en een mooie ruimte is tussen de alineas..


    Bij de series was hetg toch zo, dat eenmaal enter meteen 2 zinnen naar beneden was? Want bij stories moet je gewoon dan 2 enters doen lijkt me >.< Doe ik altijd wel en dan krijg je gewone ruimte.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Jeuuuuu!(hoera) werd gek van die series en stories door elkaar :S


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    Oke =D

    Ik vind quizzen/series fijner dan stories! Wat nu?
    Probeer uit te leggen wat je precies mist bij stories. Dan kunnen we proberen je tegemoet te komen.




    het enige wat ik mis bij stories is dat je dus niet kan zien wie hem alleemaal heeft gemaakt.

    Katherine schreef:
    Maar als je nu series van gewone losse quizzen hebt? o.O
    Zoals Stand Alones bijvoorbeeld, da's wel stom als dat ook weg gaat.



    stand alones heb ik ook gewoon bij stories hoor. niet moeilijk