• Vanaf vandaag is het niet meer mogelijk om nieuwe series te ontwerpen!

    Dit is de eerste stap in het op den duur afschaffen van het hele serie systeem.

    Veelgestelde vragen...

    Kan ik nog aan bestaande series werken?
    Nu nog wel, maar dat zal ook niet gek lang meer duren. We raden je sterk aan om je bestaande series om te zetten in stories.[/b]

    Wat gebeurd er met mijn bestaande series als het serie-systeem verdwijnt?
    Je zult altijd de mogelijkheid hebben om deze om te zetten naar stories. Series die je niet omzet naar stories zullen op den duur vanzelf weer losse quizzen worden.

    Is het nog wel toegestaan om verhalen in quiz vorm te maken?
    Ja, dat is gewoon toegestaan. Je hebt dan alleen niet meer de mogelijkheid om er series van te maken.

    Ik vind quizzen/series fijner dan stories! Wat nu?
    Probeer uit te leggen wat je precies mist bij stories. Dan kunnen we proberen je tegemoet te komen.

    Waar kan ik terecht met andere vragen?
    Je kunt je vragen altijd in topics zoals deze plaatsen of anders een PB'tje sturen naar mij of een moderator.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2009 - 10:50 ]


    Dit is mijn signature...

    Geef mij maar quizen/series! Je kan ook niet zien bij storys hoevaak ze gemaakt zijn.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Die kun je omzetten in een storie, of als losse quizzen op je profiel laten staan.


    Bored.

    vind ik best jammer
    ik vind series veel makkelijker lezen.
    en leuker lezen.


    AAP

    :9~ Dat is duidelijk.


    Only losers can act the way you do

    Ik vind het best kut :/ Want ik lees nie graag storie's en ik vond serie's altijd vet handig. En omg ;o Ik moet al m'n story's gaan bewerken >< Damn dit word moeilijk.

    En ja, als mensen een 'abo' hebben op een serie, word dat dan meteen veranderd in een 'abo' op die story of moet je àl die mensen eerst nog inlichten.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    RepentRepent schreef:
    Ik vind het best kut :/ Want ik lees nie graag storie's en ik vond serie's altijd vet handig. En omg ;o Ik moet al m'n story's gaan bewerken >< Damn dit word moeilijk.

    En ja, als mensen een 'abo' hebben op een serie, word dat dan meteen veranderd in een 'abo' op die story of moet je àl die mensen eerst nog inlichten.


    Neen, de abo blijft gewoon. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Oke, een suggestie; Komt er dan nog iets waarin je de losse quizzen en standalones etc. gesorteerd bij elkaar kan houden? Als je bijv. heel veel standalones en quizzen hebt, en die staan in series, dan wordt dat een rotzooitje om die eruit te zoeken die je moet hebben.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Ja ja, allemaal leuk. Wanneer komt FanFic?

    goed iets om te doen als ik me verveel. ;$


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik was ook niet van plan om nieuwe series te maken, ik vind stories wel handig. :'D

    fun ,,
    ff mn laatste serie nog omzetten
    et fini ;D


    You're the house my heart searched for so long

    Maar ik heb een serie maar die is gedaan. Moet ik die dan ook in Storie vorm zetten?? Dat is toch onnozel [/Mijn Mening]


    Live life limitless.

    LoseControl schreef:
    Maar ik heb een serie maar die is gedaan. Moet ik die dan ook in Storie vorm zetten?? Dat is toch onnozel [/Mijn Mening]


    Ja toch? Want als er iemand hem leest kan de persoon niet op 'volgende' klikken. :X


    You'll never dream alone. <3

    Mmmh. Ik heb het echt niet op die stories.
    Series zien er veel leuker uit. En ik heb er een mooi systeem voor; lyrics van een liedje bij de uitleg en de titel en band bij de vraag. Dat kun je niet doen bij die stories...
    Maar waarom dan eerst series ipv ineens stories?
    Ik bedoel, ze hoeven toch niet weg, het stoort toch niemand?
    Ik snap het nut van die stories gewoon niet. Okay, er zijn niet veel mensen die nog vragen maken, maar toch.
    En ik ben het met Prodigy eens. Waarom niet ineens FanFic? Daar zie ik het nut wel van in.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2009 - 22:17 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Bleigh. ><
    Oké, ik vind series veel leuker,
    maar nee, ik kan niet uitleggen wàt.
    Gewoon als je die uitkomst hebt, die kader vond ik leuk.
    En je hebt geen 'verzenden' meer.
    Ik vind series gewoon veel makkelijker.
    Om nog redenen, maar dat is gewoon omdat ik die altijd al had.