• Vanaf vandaag is het niet meer mogelijk om nieuwe series te ontwerpen!

    Dit is de eerste stap in het op den duur afschaffen van het hele serie systeem.

    Veelgestelde vragen...

    Kan ik nog aan bestaande series werken?
    Nu nog wel, maar dat zal ook niet gek lang meer duren. We raden je sterk aan om je bestaande series om te zetten in stories.[/b]

    Wat gebeurd er met mijn bestaande series als het serie-systeem verdwijnt?
    Je zult altijd de mogelijkheid hebben om deze om te zetten naar stories. Series die je niet omzet naar stories zullen op den duur vanzelf weer losse quizzen worden.

    Is het nog wel toegestaan om verhalen in quiz vorm te maken?
    Ja, dat is gewoon toegestaan. Je hebt dan alleen niet meer de mogelijkheid om er series van te maken.

    Ik vind quizzen/series fijner dan stories! Wat nu?
    Probeer uit te leggen wat je precies mist bij stories. Dan kunnen we proberen je tegemoet te komen.

    Waar kan ik terecht met andere vragen?
    Je kunt je vragen altijd in topics zoals deze plaatsen of anders een PB'tje sturen naar mij of een moderator.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2009 - 10:50 ]


    Dit is mijn signature...

    Loveless schreef:
    Ogod! Dan heb ik veel te doen T_T *kijkt naar 1600 quizzen* ... X_X
    en um... Ik had een vraagje, zou dat printertje ook kunnen worden uitgeschakeld worden bij de stories? Zodat niet iedereen je quizzen zo maar kan uit printen? ;S
    en misschien zou het ook leuk zijn als we konden zien of er nieuwe chapters waren, net zoals nieuwe quizzen enzo? :$ ^^




    Ja ik hoop dat je dat ook kan uitzetten, dat printen... Ik heb liever niet dat dat zomaar kan... >.>"


    Liontail

    Ayumi schreef:
    Ik vind quizzen/series fijner dan stories! Wat nu?
    Probeer uit te leggen wat je precies mist bij stories. Dan kunnen we proberen je tegemoet te komen.


    Ik heb niets tegen stories hoowr, maar het is wel zo dat als je een serie hebt, elke keer als iemand hem doet, het staat bij "laatste uitslag" Dta is een soort van reclame, zeker als er veel mensen zijn die je quizzen maken. Dat heb je niet bij stories. Dat is wel jammer, want de meeste dingen waar ik op geabboneerd ben, heb ik zo gevonden, via "laatste uitslag".


    Ja, dat heb ik ook, ik bedoel..
    Dat ik daarom series leuker vind. En stories niet zo. En ik vind het lezen van een serie makkelijker. Ik weet niet waarom maar ik vind het irritant om stories te lezen.

    Ik hbe ze net omgezet
    Gelukkig hebben ze ervoor gezorgt dat je niet per se in 1 keer een hoofdstuk moet schrijven en dat je nu ook gewoon foto's uit je bestand kan toevoegen


    Have Faith

    Micayah schreef:
    (...)

    Ja, dat heb ik ook, ik bedoel..
    Dat ik daarom series leuker vind. En stories niet zo. En ik vind het lezen van een serie makkelijker. Ik weet niet waarom maar ik vind het irritant om stories te lezen.
    Als een hoofdstuk gelezen word van een story komt het bij 'Laatst Gelezen:' te staan. Bij een serie komt er 'Laatste Uitslag' bij een story 'Laatst Gelezen' dacht ik (:


    Only losers can act the way you do

    ik zag het al aan komen x]

    even voor iedereen die Serie's fijner vind. Dat had ik eerst ook. maar je moet het gewoon omzetten. Want je went er vanzelf aan. En nu zie ik hoe makkelijk dit is. En daar ben ik heel blij om =)

    Moet nog 1248 quizzen XD Maar als dat printertje kan worden uitgeschakeld worden zou dat me heel blij maken en anderen natuurlijk ook ^^
    en misschien zou het leuk zijn om Chapters te kunnen opzoeken?
    en dat je nog kan zien wanneer de eerste is ontworpen, met verband in na-apers enzo ^^ :$

    Ik vind het een beetje vaag dat er eerst 100 keer wordt gezegd dat Q een quizzensite is, dus er niets bijzonders moet worden gedaan met de profielen, en dat dan de series worden weggehaald.. Niet dat dat echte quizzen waren maar.. ja.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Series moeten blijven!(huil)
    -oké, sorry-

    Screwed schreef:
    Ik vind het een beetje vaag dat er eerst 100 keer wordt gezegd dat Q een quizzensite is, dus er niets bijzonders moet worden gedaan met de profielen, en dat dan de series worden weggehaald.. Niet dat dat echte quizzen waren maar.. ja.

    Het probleem was dat de quizzen geen quizzen meer waren.
    Dat is nu dus tegengegaan.

    Shit man ik ga me kunnen amuseren met al mijn series om te zetten :|
    Maar ik vind stories toch leuker dus zo erg is het niet :'D


    You're a star in heaven.

    Ik wil niet vervelend/tegendraads zijn over dit hele gebeuren hoor.
    vraag me alleen af, waarom de series zo nodig wegmoeten aangezien, veel mensen waar onder ik, ze veel handiger vinden. Leuker lezen, leuker maken enzovoorts. kunnen ze niet gewoon blijven bestaan voor de mensen die er gebruik van willen maken.
    En waarom zijn de stories eigenlijk gekomen?
    Waren er klachten over de series?
    Mell

    [ bericht aangepast op 7 aug 2009 - 2:29 ]


    Don't just dream, make them come true.....♥

    XxLegendxX schreef:
    Ik wil niet vervelend/tegendraads zijn over dit hele gebeuren hoor.
    vraag me alleen af, waarom de series zo nodig wegmoeten aangezien, veel mensen waar onder ik, ze veel handiger vinden. Leuker lezen, leuker maken enzovoorts. kunnen ze niet gewoon blijven bestaan voor de mensen die er gebruik van willen maken.
    En waarom zijn de stories eigenlijk gekomen?
    Waren er klachten over de series?
    Mell


    daar wil ik ook wel antwoorden op


    Home is now behind you. The world is ahead!

    ik vind de serie's handiger...
    daarbij kan je namelijk terug vinden waar je gebleven bent enzo, bij story's lukt dat niet(nou miss ook wel maar dan heb ik het nog niet gevonden) anyway, ik heb liever de serie's;)


    Never forget the things that make you smile

    Cake schreef:
    ik vind de serie's handiger...
    daarbij kan je namelijk terug vinden waar je gebleven bent enzo, bij story's lukt dat niet(nou miss ook wel maar dan heb ik het nog niet gevonden) anyway, ik heb liever de serie's;)
    Bij stories zijn er bladwijzers. Dan moet je bij een bepaald deel waar je gestopt bent op 'Bladwijzer' klikken en dan vind je het terug bij je abonnement. Heb ik net ontdekt (:


    Only losers can act the way you do