• Ik moet cadeaus vragen voor mijn verjaardag. Ik weet serieus nog bijna niks. Weten jullie nog wat origineels? Misschien ook nog een plaatje erbij?
    Heel erg bedankt.


    EGYPTIAN GOD

    Ik ben zelf ook over 3 weken jarig maar ik weet echt helemaal niks xD
    Dan vraagt iedereen aan mij wat ik wil hebben maar ik weet dan niks >.<
    Sorry maar ik kan je niet helpen


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    XLightAngelX schreef:
    Ik ben zelf ook over 3 weken jarig maar ik weet echt helemaal niks xD
    Dan vraagt iedereen aan mij wat ik wil hebben maar ik weet dan niks >.<
    Sorry maar ik kan je niet helpen
    aaaah.. wat stom. Ik wil jou wel helpen, ik heb namelijk 5 dingen op mijn lijstje of zo.
    1 daar van is; schoudertas x]


    EGYPTIAN GOD

    Ik vraag meestal gewoon geld. Kan ik zelf nog kiezen wat ik ermee doe.

    Vraag gewoon super dure dingen die ze niet willen betalen en dan gaan ze automatisch iets anders kopen. :Y)


    You'll never dream alone. <3

    Mischien kun je kaartjes vragen voor een concert waar je graag naartoe wil?


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Een gsm fso?

    ik ben denkloos, sorry :X


    -

    XLightAngelX schreef:
    Mischien kun je kaartjes vragen voor een concert waar je graag naartoe wil?
    ik denk dat ze mij te jong vinden; én ik weet helemaal niet welk concert. geen optie denk ik. wel dankje voor het meedenken :d


    EGYPTIAN GOD

    xAMANDEL schreef:
    (...) ik denk dat ze mij te jong vinden; én ik weet helemaal niet welk concert. geen optie denk ik. wel dankje voor het meedenken :d


    Je kan het altijd proberen, ik ben zelf ook 13 en mijn moeder is altijd overbezorgd maar ik heb het toch voor elkaar gekregen om naar een concert te gaan, en als je gaat ben je al 14.
    Zelf ga ik naar de Jonas Brothers maar ik weet niet of je hun muziek goed vind...

    Anders kun je geld, kleding, sieraden enz. vragen?

    [ bericht aangepast op 2 aug 2009 - 18:54 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Geld, altijd goed ;D
    Posters of CD's van je favo bands ofzo?

    [ bericht aangepast op 2 aug 2009 - 18:53 ]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb vorige week... geld, armband (van mn vriendje^^), GSM, DVD McFly, Badeendje (die spaar ik), 'n bordje voor op mijn deur, T-shirts, stiften, ringen, springtouw als waslijn met lieve briefjes (van mijn bf) gehad.
    daar zat vast wel iets bij...
    Of zeg dat ze zelf iets origineels moeten bedenken, leg het probleem gewoon bij hen neer :Y)


    Sweet dreams will come true.

    XLightAngelX schreef:
    (...)

    Je kan het altijd proberen, ik ben zelf ook 13 en mijn moeder is altijd overbezorgd maar ik heb het toch voor elkaar gekregen om naar een concert te gaan, en als je gaat ben je al 14.
    Zelf ga ik naar de Jonas Brothers maar ik weet niet of je hun muziek goed vind...

    Anders kun je geld, kleding, sieraden enz. vragen?
    nee, ik word 13 poepske, maar dan nog. Ja, sieraden, dat is een goed idee! dankuu!


    EGYPTIAN GOD

    Ik weet ook nooit wat ik voor mijn verjaardag wil...
    vraag: snoep!:Y)


    Je moet worden wie je bent.

    Sieraden, tassen, dingetjes zoals leuke handschoentjes enzo, zonnebrillen, veters, nagellak, make-up, luchtjes, dingen voor in je kamer, speciale posters of vlaggen, haarspullen, sjaals, spelletjes voor je computer/spelconsole, webcam, camera, geheugenkaartje/USBstick, Mwheheheheheh


    Your make-up is terrible

    TeddyMurder schreef:
    Sieraden, tassen, dingetjes zoals leuke handschoentjes enzo, zonnebrillen, veters, nagellak, make-up, luchtjes, dingen voor in je kamer, speciale posters of vlaggen, haarspullen, sjaals, spelletjes voor je computer/spelconsole, webcam, camera, geheugenkaartje/USBstick, Mwheheheheheh
    Dankje! Ik heb.. sieraden, dingen voor in je kamer, sjaals, camera gedaan ;D


    EGYPTIAN GOD