• Eindelijk 104 :8

    [ bericht aangepast op 4 aug 2009 - 21:50 ]


    -

    Omygod, Bam Margera is hot!


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    het offtopic is echt dood.
    ik vind het veel leuker als iedereen er is :')


    -

    het ís ook veel leuker als iedereen er is. dan zijn we tenminste een gezellig clubje. :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Halo.
    :9~


    A. ikmisje.

    klopt.
    Mireille en Camille moeten terug komen :9~


    -

    vind ik oooook. al sms ik af en toe wel met mireille, dus contact met haar heb ik gelukkig nog wel. :] maar ze moeten idd terugkomen
    en ik heb werk gevonden voor na mijn vakantiewerk. :9~ als je 'm nog snapt. (nerd)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Sunflower schreef:
    Halo.
    :9~

    hoiiiiiiiii. (doeg)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    vind ik oooook. al sms ik af en toe wel met mireille, dus contact met haar heb ik gelukkig nog wel. :] maar ze moeten idd terugkomen
    en ik heb werk gevonden voor na mijn vakantiewerk. :9~ als je 'm nog snapt. (nerd)

    I got him!
    Dus je gaat vast werken?


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    ik had geen btg lange tijd dus ik kon haar niet smsen. maar ik heb nu weer btg dus kan het wel weer ;D


    -

    BrokenDreams schreef:
    (...)
    I got him!
    Dus je gaat vast werken?

    jaaaa, ik ben vet blij. :9~ ik had het daar al een keer gevraagd, maar toen hadden ze me niet nodig. nu welll. eigenlijk ook in de vakantie, maar ze waren te laat, want nu werk ik al bij de oudjes. ;D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    en ja ik snap het :')


    -

    Genius schreef:
    ik had geen btg lange tijd dus ik kon haar niet smsen. maar ik heb nu weer btg dus kan het wel weer ;D

    daarom ben ik zo blij dat ik geen btg meer heb. altijd die problemen dat het op is. O.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    waar ga je werken dan ? (:


    -

    nouja, ik heb vodafone en dan doe ik altijd gewoon blox :9~


    -

    Genius schreef:
    waar ga je werken dan ? (:

    in een dierenwinkel. dierenspeciaalzaak. :] daar wilde ik altijd al werken. beter dan in een supermarkt. mja, ik zie wel wat het gaat worden. als ik weer naar school moet dan moet ik gelijk die zaterdag na de eerste schoolweek komen. :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.