• Ja, fijn. Word ik even in het midden van de nacht wakker door een One Direction droom (zoek ze even op als je ze niet kent.) Die droom was echt raar en ik snapte er al helemaal niets van. Blijkbaar had Liam Payne me bedrogen ofzo, fijn fijn, leuk vriendje ben je Liam. Het ging zowat als dit;

    Laura&ik (m'n beste vriendin) stonden opeens ergens in de UK voor een groot gebouw waar er een One Direction book signing was. Laura, geobsedeerde fan, wou naar binnen gaan, maar ik wou niet (geen idee waarom, love them). Uiteindelijk gingen we wél naar binnen en stonden we voor Liam:
    Ik *botte toon*: "Can you please sign this?"
    Liam; "Oh hey, what are you doing here?"
    Ik; "Hurry up, please. It's for my best friend here.."
    Liam; "I'm sorry."
    Ik; "Whatever, just hurry up."
    Liam; "I wasn't talking about that, i'm sorry for what I did to you."
    Ik; "What are you talking about? I don't know you."

    Hehe, lekker gemeen, ik kende hem wel (In m'n droom dan) We stapten naar Harry die me uitgebreid knuffelde omdat hij me eindelijk terug zag. Liam zag het, werd boos, er kwamen vampieren, ik ging dood en werd wakker.

    Ja, allemaal heel vaag. Ik ben net terug wakker, dus dit is raar. Ik ga hier zoveel spijt van hebben als ik dit morgen overnieuw lees. EN DIT IS VAAAAAAG.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    be happy, kheb gedroomd over Rebecca Black. x'd


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Omfg, ik heb ook een paar keer over One Direction gedroomd, want we gingen naar bootcamp en op de een of andere manier waren ze al een groep en moesten we met z'n alle in een mini cooper.
    Dus moest ik op Harry zijn schoot, Niall en Zayn naast ons, Liam voorin en Louis in de achterbak, hahahaha. Echt awesome, en dan had ik er nog wel een paar, maar dat is allemaal te uitgebreid hihi. (cat)
    Gotta love them.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik droomde over Justin Bieber : D


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Ik wou dat ik over One Direction kon dromen D:

    [ bericht aangepast op 29 mei 2011 - 10:24 ]


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    TroutyMouth schreef:
    Ik wou dat ik over One Direction kon dromen D:


    They were never in fact homeless

    omg.. ik kopiëerde dat van One Direction Droom, kom ik uit op deze topic -.-"

    ik droomd de laatste tijd heel vaag, maar ik kan het nooit uitleggen..


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    omg, ik wil ook over ze dromen. En dan vooral dat stukje wanneer Harry me heel erg knuffelt.:9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ik had een nachtmerrie :|


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik heb gedroomd dat ik bij Cody Simpson (wtf ik ben nieteens fan) in de klas zat en ik ik in Australie woonde. En toen ging ik zwemmen met mijn Vans aan (like, duh. Doe ik altijd) en toen was Justin Bieber er ineens en die zei; Coole Vans, SWAG! En toen gingen Cody en Justin opeens vechten en toen gingen ze dood. Hahahahaaa.


    When life gives you lemons make orange juice and leave the world wondering how the heck you did it.

    ik droom heel vaak over One Direction, nou eigenlijk over Harry x♥


    Dreams are like stars, you may never touch them, but you will follow them. They will lead you to your destiny.

    Ik droomde vannach weer over One Direction guys, Niall zat bij mij op school en we waren like best friends. Best thing that happened to me, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik droom nooit over ze O:

    Ik droom de hele tijd over Harry Judd ;D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.