• Mijn moeder was gister de hele dag weg, en toen kwam er een vriendin van me op bezoek. Dus toen waren we aan't praten, en het was tien uur 's ochtends dus we zaten te ontbijten. En op een gegeven moment zegt ze: ‘Weet je wat me eng lijkt? Inbrekers.’ Net als zij inbrekers zegt, horen we gestommel op de trap. De honden lagen bij ons en konden het dus niet zijn. Dus toen even later hoorden we het weer. ‘Ja nu ga ik kijken.’ Zegt ze en pakt het broodmes samen met een lege fles wijn van het aanrecht en loopt weg. Dus ik ook een mes en een fles pakken, het hele huis doorzocht, was er gelukkig niets.

    Niet veel later, hadden we het over geesten. ‘Ik zag schaduwen op de trap, ik zwéér het je!’ Zegt ze dus ik kijken, en ik zag ook schaduwen. En we hoorden ook de hele tijd van die doffe klappen. Dus wij weer, een mes en een fles pakken, en naar boven lopen. Niets te vinden, dus wij naar buiten lopen, om te kijken of het misschien van buiten kwam. En we hadden nog steeds dat met in onze handen, vroeg de buurvrouw wat we gingen doen.

    Bleek dat het het raam was :') Anyways, ik was me zojuist aan het bedenken hoe stom het eruit zag toen we - in ons joggingpak btw - met een broodmes en een glazen fles naar buiten gingen :')


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    whaha geniaal...!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Nice =P


    But love's a malady without cure

    Hahaha :"D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hahaha my god zeg. Ik had een paar dagen geleden ook zo iets voor. ö Ik was met een vriendin juist terug van de stad, dus we gingen terug naar mijn huis. (waar niemand thuis was btw.)

    En we stappen naar de voordeur, en we horen een alarm afgaan. Mijn alarm dus. Ik steek meteen de sleutel in het sleutelgat en open dus de deur, waarna ik het alarm af zet. Dat vond ik dus al vreemd, maar we gaan dus verder naar de keuken.

    Enkele seconden later zegt mijn vriendin dus van 'Ik heb boven een deur horen dichtgaan.' Ik zat daar echt te gillen van '... OMG, KOM WE ZIJN WEG!' Wij dus terug naar buiten langs de tuin. Eerst dacht ik dus dat ze misschien een deur had horen dichtvallen met de wind, maar ze had dus blijkbaar echt een deur in het slot horen dichtvallen, hoe je die zelf dicht doet.

    Ik was dus echt serieus bang, haha. x] Meteen bij mijn buren (mijn grootouders) gegaan, en mijn stoere peter is heel mijn huis gaan checken. :Y)

    [ bericht aangepast op 27 aug 2010 - 18:46 ]


    Moonshine, take us to the stars tonight ~