• Dit filmpje, vind ik gewoon geweldig ^^

    http://www.tokiohotel.com/us/#tom_kaulitz_blog/does-anyone-have-the-nerves...---357.html

    En ik heb er ook nog een vraag bij:
    zou Tom zelf het blog bij houden? want hij heeft wel een laptop mee op tour?

    [ bericht aangepast op 2 mei 2010 - 19:19 ]

    ahahaahaha.
    Ik weet niet, eigenlijk. Ergens wel, want die filmpjes zijn echt zo Tommig. Maar ergens denk ik dat het gewoon voor hem gedaan wordt.

    Ik had het filmpje ook al gezien vandaag xD
    Maar volgens mij houdt hij dat ongeveer wel zelf bij, misschien dat hij zo iedere week enkele filmpje klaarzet en er een tekst bij dropt, en dat er dat dan iemand anders online zet ofz :)

    Zowel Tom als Bill,Gustav en Georg hebben hun laptop altijd bij.En die blog wordt door Tom bijgehouden.


    I need you like a heart needs a beat

    UNCOMMON schreef:
    ahahaahaha.
    Ik weet niet, eigenlijk. Ergens wel, want die filmpjes zijn echt zo Tommig. Maar ergens denk ik dat het gewoon voor hem gedaan wordt.

    Ik snap dat filmpje eigenlijk niet. x'D


    .

    Omg, door dat filmpje te kijken heb ik gewoon 6 minuten van mijn leven verspilt, hahahaha. Hm, ik denk dat hij het misschien wel zelf schrijft ja. In het duits dan en dat iemand anders het voor hem naar het engels vertaald want zijn engels is namelijk heel goed op die blog..


    it's so empty living behind these castle walls

    Tom houdt een eigen blog bij op tokiohotel.com (:


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Washington schreef:
    Omg, door dat filmpje te kijken heb ik gewoon 6 minuten van mijn leven verspilt, hahahaha. Hm, ik denk dat hij het misschien wel zelf schrijft ja. In het duits dan en dat iemand anders het voor hem naar het engels vertaald want zijn engels is namelijk heel goed op die blog..

    Ja, dat viel mij ook al op.


    .

    Hahahaha!
    Ik had het al een paar dagen geleden gezien.
    Echt zo typisch Tom!
    Maar ik denk dat Tom wel tegen iemand die de site onderhoud zegt wat hij op zijn blog wilt hebben maar dat iemand anders het voor hem online zet.


    One Day you'll remember me...