• morgen is het precies 8 jaar geleden dat de twin touwers zijn neergestort .

    gister had ik de echt beelden gezien en je zag gewoon allemaal mensen naar benden vallen gewoon eng . en dan die tweede toren die eraan ging .

    gewoon te erg voor woorden

    Maar, 700 mensen die omgekomen zijn.. is toch niet veel? Niet bot bedoeld maar, jeweetwel hoop ik.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb iemand ontmoet die op de brug stond en alles zag gebeuren. Het heeft haar leven echt heel erg beinvloed op postieve en negatieve wijze. Maar dat was inderdaad écht heel erg.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2009 - 15:33 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Carnage schreef:
    Maar, 700 mensen die omgekomen zijn.. is toch niet veel? Niet bot bedoeld maar, jeweetwel hoop ik.
    Klopt. Niet als je kijkt hoeveel mensen er alleen al in NYC wonen. Maar gewoon het idee, het aanzicht en de beelden. Die waren gewoon echt erg om te zien. En al helemaal als je daar midden in de chaos staat zeg maar.


    Wie du mir, so ich dir.

    Carnage schreef:
    Maar, 700 mensen die omgekomen zijn.. is toch niet veel? Niet bot bedoeld maar, jeweetwel hoop ik.


    vergeleken met de tsunamie ofzo is het niet veel nee, maar het is nog steeds wel erg, stel je voor dat nou net jouw ouders daar werkten, of op een rondleiding waren, of dat jouw vader of oom, of misschien grote broer een van de brandweermannen was die daar omgekomen is. Is het dan niet vreselijk?


    rawr! I'm a pirate

    pff ik vind elk jaar die beelden weer op tv zien verschrikkelijk :S


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    vreselijk.. herdenken is één ding maar het voor altijd herhalen?

    krijg er altijd zo'n naar gevoel van


    Love is overrated

    Ik had er niet eens aan gedacht. :X


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Verschrikkelijk om die beelden steeds weer terug te zien. Hoe kan iemand zo iets doen? ._.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    een maand of zoiets voordat de 2 twin touwers waren ingestort, ben ik er ingeweest. 0.o

    [ bericht aangepast op 11 sep 2009 - 13:26 ]


    You can run but not hide

    Ik vind het echt vreselijk :X


    Never run out of reasons to smile...

    Fictional schreef:
    Verschrikkelijk om die beelden steeds weer terug te zien. Hoe kan iemand zo iets doen? ._.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.