• Oke ik haat mijn broertje, Nee ik haat hem echt. Echt puur. ik heb Altijd , altijd en altijd ruzie. En hij begint nu te puberen. Echt jonge, hij denkt dat hij stoer is!

    Hij maakte me wakker omdat hij chagerijnig zat te doen tegen een vriend van hem. En nouja, toen kon ik niet echt reageren. Maar de laatste 8 dagen doet hij alleen maar chagerijnig. Dus ik liep op hem af zeg ik zo 'Doe ff normaal ofzo' 'Waarom zou ik. tatatatattatata...*steekt tong uit en kijkt gemeen*' ik had vet meoite me te beheersen. 'Omdat je eens normaal meot gaan doen!' 'Doe ik niet, zie je toch' Hij is echt zo bijdehand... --' dus ik pak hem bij zijn arm. 'Kijk me aan als ik tege je praat!' 'Neee!!!!!' en hij trapt me en loopt weg. En ik zit neit zo lekker in mijn vel dus ik heb de laatste tijd een kort lontje. Dus ik werd echt kwaad. Dus ikz at zo tege hem te schreeuwen dat hij een idioot was en zo en dat ik hem haat. En toen ging die aan mijn ahar trekken, mijn heilige haartjes. Hij had er echt zo veel. Dus ik trek keihard terug, Begint die te janke me verot te schelden. En nee hij kan het neit zelf af... Dus hij slaat me gewoon met een vliegenmepper. Dus ik meost ff snel maken dat ik weg kwam maar oew hij leeft neit lang meer. Wat kan ik heir tegen doen? Het duur neit lang mee rof hij leeft serieus neit meer, hij slaat me de laatste tijd alleen maar. En dan word ik boos, en dan moet ík normaal doen. Ja, mocht hij willen. Ik bedoel weetje hoe zeer dat doet? Een vliegemepper. Hij wilde hem ook niet los laten, toen ik hem wilde afpakken. maar hij kan het ook neit zelf. Echt ik HAAAAAAAAAT hem ><


    Help??

    Euhm, hem gewoon gaan negeren? Hoe meer je er op spreekt en doet, hoe meer hij denkt dat hij interessant is en zo verder gaat doen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Euhm, hem gewoon gaan negeren? Hoe meer je er op spreekt en doet, hoe meer hij denkt dat hij interessant is en zo verder gaat doen.


    Inderdaad.


    -

    Dus ik moet me gewoon heel de dag dood irriteren aan hoe chagerijnig hij doet, en me maar laten uitschelden. (Terwijl ik zelf ook nog hartstikke puber :Y)) oO Dat hou ik echt neit vol. Hij scheld iedereen maar heel de tijd uit, oO

    MitchelMusso schreef:
    Dus ik moet me gewoon heel de dag dood irriteren aan hoe chagerijnig hij doet, en me maar laten uitschelden. (Terwijl ik zelf ook nog hartstikke puber :Y)) oO Dat hou ik echt neit vol. Hij scheld iedereen maar heel de tijd uit, oO


    Dat is het beste hoor, als mijn zus irritant begint te doen, negeer ik haar en draait ze van zelf weer bij. Gewoon op je tanden bijten, hij zal wel snel doorhebben hoe het zit.


    -

    Negeren.

    Steek je oortjes in van je mp3/4, Ipod, als je dat hebt. En dan negeren. Ook als hij je slaat, negeren. Hij gaat het wel opgeven.


    You'll never dream alone. <3

    MitchelMusso schreef:
    Dus ik moet me gewoon heel de dag dood irriteren aan hoe chagerijnig hij doet, en me maar laten uitschelden. (Terwijl ik zelf ook nog hartstikke puber :Y)) oO Dat hou ik echt neit vol. Hij scheld iedereen maar heel de tijd uit, oO

    Oordopjes in je oren proppen en een plakker op je mond plakken. En als dat niet helpt, even een wandeling gaan maken. Een frisse neus gaan halen..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Oke dan. Ik zou het eens uittesten =)

    Koop een elektrische. 8)
    Dan moet je op dat knopje drukken en zeggen dat hij het nog een keer mag doen, dat je het dan raakt met je elekstrische.
    DAT DOET PIJN.
    Echt hoor. 8)

    [ bericht aangepast op 18 aug 2009 - 9:34 ]


    -

    Moet je zo'n elektrische kopen en dan moet je hem versterken van 10 volt naar 110 volt, dat is barbecueën (6)

    hhaah :'D jah eigelijk moet ik dat maar gewoon doen hea :'D