• De rol speelde van Tom&Thomas in de film Tom&Thomas

    Ik dacht al dat ik hem ergens van herkende en toen zag ik het!Hij speelde die rol!

    Oke dat wou ik ff zeggen x'D

    Hebben jullie ook wel eens 'iets ontdekt' van een acteur/artrice of what ever?:P (bijv. dat hij/zij vroeger in een film speelde of dat dn ook)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    euhm... dat jackson Rathbone meespeelt in The Last Airbender - - - maar dat wetend de meeste al . . .


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Jaa, vaak genoeg. (:

    En Aaron is HOOOOTTT.


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Nee :p

    Ja, dat Matthew Gray Gubler ook in (500) Days of Summer speelde :3


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ja, haha :']
    Vriendin van mij zo; Die gast van Twilight, die die vampier speelt - komt me zo bekend voor!
    Ik: Nee je meent het, hij speelde ook in Harry Potter :'] (was ik die dag ervoor ook pas net achter gekomen XD)


    And he's the only person who ever left me breathless.

    dat taylor lautner in cheaper by the dozen meespeelt en superschattig is^^


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Softspoken schreef:
    dat taylor lautner in cheaper by the dozen meespeelt en superschattig is^^


    Die film is geweldig!Ookal vond ik deel 1 leuker,Ilove Hilary(H)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Speelt die in Thom en Thomas? O_O Dang! *gaat snel research doen*


    ars moriendi

    Ik zapte langs wat zenders, & toen zag ik op Disney XD opeens iemand die me heel bekend voorkwam. Het was volgens mij Steven R. McQueen van The Vampire Diaries (broertje Elena).
    Maar daar was hij volgens mij wel wat jonger.

    ja dat chace crawford en iam somerhalder niet dezelfde zijn man die lijken op elkaar!