• Ik zag deze foto en ik vond hem namelijk prachtig. maar ik heb dus geen idee hoe je dat doet. Hier is de foto:



    Ik bedoel die glinsteringen in dat hand. Hoe doe je dat? Alvast bedankt alweer ;3

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 17:32 ]


    "Never say good-bye because saying good-bye means going away, and going away means forgetting." Peter Pan

    weetje, ik zal het graag ze;f willen willen


    -

    Photoshop?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Met Photoshop en enkele Brushes moet dat wel lukken..
    Misschien eens een tutorial kijken op YT?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Het zijn geen glitters, maar sterren. Waarschijnlijk heeft hij eerst een goede foto gezocht, daarna zo op de foto gaan staan, dat het goed past en vervolgens de foto's geblend.


    everything, in time

    Ik denk ook dat het met photoshop gedaan is, maar dan wil ik wel weten welke, want ik vind die foto echt gaaf _O_


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Oh My, die foto heb ik daarstraks nog gezien in een album van een jongen die in mijn Facebooklijst staat haha en vroeg me precies hetzelfde af.

    Broadfields schreef:
    Het zijn geen glitters, maar sterren. Waarschijnlijk heeft hij eerst een goede foto gezocht, daarna zo op de foto gaan staan, dat het goed past en vervolgens de foto's geblend.


    Dat is niet geblend, hoor (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    august9 schreef:
    Oh My, die foto heb ik daarstraks nog gezien in een album van een jongen die in mijn Facebooklijst staat haha en vroeg me precies hetzelfde af.


    hij komt ook van facebook , lol ;D


    "Never say good-bye because saying good-bye means going away, and going away means forgetting." Peter Pan

    Nayade schreef:
    (...)

    Dat is niet geblend, hoor (:


    Ja dude, weet ik veel. Dat zijn niet de dingen waar ik me mee bezig houd, ik doe nooit aan fotowinkel, hoogstens om het licht in mijn foto iets duidelijker te maken, of om er een über stoer zwart/wit of sepia effect heen te gooien. (cat)

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 17:52 ]


    everything, in time

    Lancaster schreef:
    Ik denk ook dat het met photoshop gedaan is, maar dan wil ik wel weten welke, want ik vind die foto echt gaaf _O_


    Kan je photoshop ergens online downloaden? :/ want ik heb het namelijk niet, of een programma dat op photoshop lijkt online, of downloaden, het maakt niet uit ;$


    "Never say good-bye because saying good-bye means going away, and going away means forgetting." Peter Pan

    Inperfection schreef:
    (...)

    Kan je photoshop ergens online downloaden? :/ want ik heb het namelijk niet, of een programma dat op photoshop lijkt online, of downloaden, het maakt niet uit ;$


    Ik kan je een link geven? (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nayade schreef:
    (...)

    Ik kan je een link geven? (:



    Voor wat te downloaden ? of online? of kost het geld?


    "Never say good-bye because saying good-bye means going away, and going away means forgetting." Peter Pan

    Dit kan ook met GIMP.

    Strider schreef:
    Dit kan ook met GIMP.
    GIMP is kut, ik snap daar geen hol van :'D


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Lancaster schreef:
    (...)GIMP is kut, ik snap daar geen hol van :'D

    Ik voel me een beetje beledigt. (cat)
    Gimp is super handig en simpel. Ik snap nog niets van photoshop, maar dat komt ook nog wel.