• Ik ga vanavond ^^!!

    Wie gaat er nog meer deze week?

    Gosh ik heb zo lang op deze film gewacht. En het gaat me niet eens echt om het verhaal maar eerder om Professor Snape en Bellatrix le Strange [/enge helena stalker] :Y)

    EDIT: Ik ben dus geweest. Serieus. Ik vind hem heel slecht. Ik raad hem niemand aan en vind hem absoluut bagger. Het enigste goede vond ik Bellatrix, die komt er misschien wel geteld maximaal 10 minuten in voor. Als je de trailer ziet verwacht je heel wat, maar dat zijn echt de beste stukjes uit de film, de rest is crap. Ik zou goed overwegen of je wel wilt gaan.. Want vergeleken met deel 1 t/m 4 is hij ontzettend slecht. 5 vond ik al minder beginnen te worden, maar 6.. ja.. Nouja volgens mij ben ik nu wel duidelijk. Even voor de duidelijkheid ik was wel degelijk een potternurdfan of hoe je het ook wilt noemen, maar deze viel gewoon heeeeeel erg tegen. :Y)

    [ bericht aangepast op 16 juli 2009 - 0:42 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik kan niet! =( Ik vertrek vannacht op reis en ik wil hem echt super graag zien! Hij ziet er echt zalig uit. Maarja, het wordt voor in augustus dan maar ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik niet, maar ik wil hem wel zien...

    Helena is gewoon cool. Zeker als Ari, de Michael Jackson lookalike, in Planet Of The Apes.:X
    Ik ga pas de 27ste. (lol)


    everything you imagined, and more...

    HIJ WAS UITVERKOCHT. Tenminste, bij ons. Oooooh ik baal zo! Maar nu ga ik morgen, heb ook al gereserveerd. n_n


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik was vandaag om 4 uur s'nachts thuis van de film. Nou, euhm.. echt geweldig ofzo was die niet. Ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk kut einde gezien, echt FLAUW. :Y)


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik ga zaterdag pas =3
    maar met mijn geweldige demi
    ds ik blij


    We can only learn to love by loving.

    Ik wil hem gaan kijken, ja, maar dat zit er niet in vandaag. :')

    Ik ga trouwens met mijn moeder, want zij wilt de film ook héél graag zien. En als ik met een vriendin ga, heb ik niet genoeg geld meer voor Alexander en Hannah Montana, nu betaalt zij alles. :')

    Ik ga hem pas zien over 2 weken, ga op vakantie binnenkort..

    Ik ga ook vanavond! 8D Ik heb me er zo op verheugt! ...Snape is cewl, maar niet zo cool als James P! -Fred Weasley-
    Hehehehe ^^


    You move me ......... Kurt

    Ik ga ook vanavond.
    FINALLY(nerd)

    Ik ga zondag, misschien? :9~


    All was well.

    vanacht geweest, tussen al die idioten die een cape dragen een een heksenhoed op hebben film was fantastisch wachten waard.. xD

    was half 4 thuis vannacht (A)


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    ZaterDag


    [[x]. Twincest .[x]]

    WIJ GAAN VANAVOND!!!!!!!!!!!


    Love is the movement <3

    ik ga nog een keer met een goede vriendin daarheen, maar we hebben nog niet helemaal precies afgesproken waarneer, maar ik ga hem zeker zien :Y)