• Ja, de titel zegt het eigenlijk al wel. Van het een op het andere moment zijn mijn handen nu ontsettend aan het shaken en sta ik ook niet meer echt stevig op mijn benen. Echt raar :S Kom er ook steeds vaker achter dat ik hele trillende handen heb. Misschien maar eens naar de dokter binnekort :P

    Heeft een van jullie dat ook wel eens? :O
    Xx


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Nope, nooit last van gehad.

    Voel je je er ook slap bij, of ben je sneller moe? Dan heb je kans dat je bloedarmoede hebt. Het kan ook zijn omdat je ongesteld bent/wordt, though.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Outlaw schreef:
    Voel je je er ook slap bij, of ben je sneller moe? Dan heb je kans dat je bloedarmoede hebt. Het kan ook zijn omdat je ongesteld bent/wordt, though.


    Ik voel me wel redelijk slapjes ja. Ben over het algemeen niet zo snel moe, heb wel heel vaak dat ik superweinig energie heb. Ongesteld worden kan het ook niet zijn, ben het net geweest ;)
    Eerst dacht mn ma dat het door het slechte eten kwam, maar ik eet al wel een heel stuk gezonder de laatste tijd, dus ik denk niet dat het daardoor nog echt kan komen :S


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Nog nooit gehad.


    I'm addicted to the thrill of a love affair.

    Ik tril sowieso altijd heel erg, maar dat is anders dan dat jij hebt. Geen idee wat het kan zijn.


    You move me ......... Kurt

    Blowsighted schreef:
    (...)

    Ik voel me wel redelijk slapjes ja. Ben over het algemeen niet zo snel moe, heb wel heel vaak dat ik superweinig energie heb. Ongesteld worden kan het ook niet zijn, ben het net geweest ;)
    Eerst dacht mn ma dat het door het slechte eten kwam, maar ik eet al wel een heel stuk gezonder de laatste tijd, dus ik denk niet dat het daardoor nog echt kan komen :S

    Bloedarmoede, te weinig ijzer in je bloed, te hoge/te lage bloeddruk. Ga eens bij je dokter langs :] Dan ben je meteen weer geruster


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Heeft mijn broer vaak. Dan gaat hij altijd even liggen -ingepakt door dekens- en na een tijdje gaat het weer beter. Oh, en hij drinkt dan iets warms.


    All this dampness is damp.

    Dat gebeurd met mijn linker voet als ik nerveus en ongeduldig ben ahha of soms zomaar achter de pc zoals nu...


    "The future belongs to those who prepare for it today.