• Ik ga vanavond ^^!!

    Wie gaat er nog meer deze week?

    Gosh ik heb zo lang op deze film gewacht. En het gaat me niet eens echt om het verhaal maar eerder om Professor Snape en Bellatrix le Strange [/enge helena stalker] :Y)

    EDIT: Ik ben dus geweest. Serieus. Ik vind hem heel slecht. Ik raad hem niemand aan en vind hem absoluut bagger. Het enigste goede vond ik Bellatrix, die komt er misschien wel geteld maximaal 10 minuten in voor. Als je de trailer ziet verwacht je heel wat, maar dat zijn echt de beste stukjes uit de film, de rest is crap. Ik zou goed overwegen of je wel wilt gaan.. Want vergeleken met deel 1 t/m 4 is hij ontzettend slecht. 5 vond ik al minder beginnen te worden, maar 6.. ja.. Nouja volgens mij ben ik nu wel duidelijk. Even voor de duidelijkheid ik was wel degelijk een potternurdfan of hoe je het ook wilt noemen, maar deze viel gewoon heeeeeel erg tegen. :Y)

    [ bericht aangepast op 16 juli 2009 - 0:42 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    ik ben geweest en hij was zoooow goed ;D


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Dat is ook de reden waarom hij niet in November in de ciné kwam. De screentest waren tegen gevallen en daaarom hadden ze nog 6 maand om nog iet of wat te veranderen. Dus dan zou hij nog slechter geweest zijn.


    everything you imagined, and more...

    Voyage schreef:
    gisteren --> UITVERKOCHT.
    vandaag --> UITVERKOCHT.
    ik ga denk ik in het weekend, áls ik reserveer.

    Waarom gaat iedereen al zo vroeg.? Ik ga de 27ste pas. (cat)


    everything you imagined, and more...

    verdeelde reacties zo te zien , maar ik ga toch :Y) is gwn traditie als HPfan xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik wil hem sowieso zien, of ie nou goed of slecht is.
    Dat zie ik dan wel weer ^^


    Up to the sky, To win, or die!

    Ik vond hem geweldig! <3

    Die winkel van Fred en Georg had ik me precies zo voorgesteld, ik vond de film echt geweldig! :'D


    -

    Waarom vond iedereen hem bagger, bij deze films houden ze zich teminste wel aan de boeken. Bij de Twilight Saga niet altijd XD

    Leg me eens uit wat er zo bagger aan was dan? XD
    Ik vond hem namelijk echt geweldig! O.o
    Alleen had ik wel een gevecht verwacht in de toren kamer tussen Sneep en Dumbledore...
    Helaas dat die er niet in zat maar voor de rest, love it! <3


    -

    Ik vond hem eigenlijk wel leuk, al vond ik wel dat ze sommige dingen vergaten en soms wat oppervlakkig en ik had hem spannender verwacht, maar verder vond ik hem wel leuk (:
    Ik had trouwens wel verwacht dat ie uitverkocht zou zijn, maar we zaten maar met 20 man in een zaal voor 400 man.. Achja, het was wel gezellig :P

    Bij ons zat heel de zaal over vol XD

    Het leek net een concert run voor een goed plaatsje! x]


    -

    ah bah,,nou ben ik aant twijfelen of ik ga of nie :|
    ik denk da ik maar ga zien ookal is ie slecht xD (nerd)


    Imperfection Is Beautiful

    Shikari schreef:
    ah bah,,nou ben ik aant twijfelen of ik ga of nie :|
    ik denk da ik maar ga zien ookal is ie slecht xD (nerd)

    -fluistert-
    Gaan gaan gaan gaan !
    Ja, gaan.:Y)
    Zo slecht is hij niet.

    Ik ga hem misschien kijken, maar jij bent een van de weinige reacties die hem slecht vond, want iedereen zegt datie best goed is


    If there is no chocolate in heaven than i'm not going

    Op Youtube zeggen ook al veel mensen dat hij niet zo goed is.
    En iemand zei dat Harry in de film niet Verlamd was toen die Perkamentus vermoord werd. v-v

    Oké, hij had beter gekunt, maar bagger, dat niet. ;D


    blame the bully.

    ik vond hem fantastisch waarom zeggen sommigen dat hij slecht is.. ik vind het een van de beste potter films omdat er nu meer rekening is gehouden met dat de fans ook ouder zijn. dus veel realistischer naar de boeken toe xD


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~