• Ik vind mezelf echt gegroeid qua schrijfvaardigheden in sinds dat ik hier begon. Nu schrijf ik echt met mijn gevoelens,ik hoef niet eens te kijken naar het blad om te weten dat het goed is. vroeger dacht ik te veel na en maakte teveel fouten.

    Ik moet nu zelfs lachen om mijn 1e serie hier,omdat ik hem zo slecht vind.

    hebben jullie dat ook ?


    We can only learn to love by loving.

    dat heb ik ook als ik me eerste zelfgeschreven verhaal terug lees, Menn wat een kut manier van schrijven had ik xD


    I solemny swear i am up to no good

    Ja, maar ik ben waarschijnlijk nog niet zo goed als jou maar toch al een miljard keer beter dan ervoor. Ik schreef ongeveer zo.

    JIJ: Hoi, ik ben Emilie. Je gaat zitten op de stoel. JONGEN: Hoi, ik ben Bill Kaulitz. Je bloost. JIJ: O, hoi. BILL: Ik vind je leuk. *tongzoen* JIJ: Ik jou ook. BILL: Kom, we gaan naar mijn kamer.

    Ik schaam me voor vroeger je kent elkaar twee seconden en je hebt seks na een dag ben je getrouwd en hebt kinderen :'D Maar dat was dan wel twee jaar geleden...

    [ bericht aangepast op 16 juli 2009 - 17:29 ]


    Only losers can act the way you do

    Eigenlijk niet. Ik ben in een jaar vrij weinig vooruit gegaan. Toen ik een jaar of 10 was gebruikte ik veel dure woorden in mijn verhaaltjes maar schreef ze fout =='


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik schrijf nu veeeeeel beter dan vroeger, al vind ik dat nog steeds niet echt mooi kan schrijven.
    Vroeger schreef ik echt zo oppervlakking en echt jij: blabla, hij: blabla en vroeger gebruikte ik keiveel dialect en zette ik overal commentaar en smileys tussen en nu vind ik dat echt hatelijk om te lezen. Ik schaam mij er best wel voor, gelukkig zijn al die verhalen verwijderd. (A)

    [ bericht aangepast op 16 juli 2009 - 17:52 ]

    Bumblebee schreef:
    Ik schrijf nu veeeeeel beter dan vroeger, al vind ik dat nog steeds niet echt mooi kan schrijven.
    Vroeger schreef ik echt zo oppervlakking en echt jij: blabla, hij: blabla en vroeger gebruikte ik keiveel dialect en zette ik overal commentaar en smileys tussen en nu vindt ik dat echt hatelijk om te lezen. Ik schaam mij er best wel voor, gelukkige zijn al die verhalen verwijderd. (A)


    whaha dat deed ik dus ook.


    We can only learn to love by loving.

    Fighter schreef:
    (...)

    whaha dat deed ik dus ook.

    Volgens mij doet iedereen dat in het begin. ;D
    Want veel van mijn vrienden schreven vroeger ook zo en nu schrijven ze normaal en mooier. ;x

    Ik schrijf zowiezo bagger ;D


    I live for the applause, you will die for it.

    Ja, ook al zitten er ook wel stukken in waarvan ik denk, heb ik dat geschreven? Mijn Sa's van toen zijn wel mooi, vind ik zelf dan.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    dat is opzich best logisch, je groeit in ervaring, leeftijd, kennis.. en daardoor wordt het steeds mooier en beter :]

    als ik af en toe oude dingen teruglees moet ik dat echt veranderen xd. het is gewoon beschamend.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    MissShinoda schreef:
    dat is opzich best logisch, je groeit in ervaring, leeftijd, kennis.. en daardoor wordt het steeds mooier en beter :]

    als ik af en toe oude dingen teruglees moet ik dat echt veranderen xd. het is gewoon beschamend.


    whaha bij mij heb ik echt zulke dingen van.

    ik : hoi
    hij : hoi

    X_x en dan er tussen door allemaal :$:$ :D :D
    of
    [schrijver : ... baallalalala]

    zulke shit :X


    We can only learn to love by loving.

    Mijn eerste serie durf ik niet eens meer terug te lezen. Ik schaam me er gewoon voor. Maar bij 1 van de laatste denk ik echt: Wauw, ik ben toch wel voooruit gegaan. Dat is dan wel weer mooi^^


    Music is the new sex

    Ik schaam me DOOD
    als ik mijn eerste serie lees.
    Ik ga ze volgens mij verwijderen, ooit xd

    Unusual schreef:
    Mijn eerste serie durf ik niet eens meer terug te lezen. Ik schaam me er gewoon voor. Maar bij 1 van de laatste denk ik echt: Wauw, ik ben toch wel voooruit gegaan. Dat is dan wel weer mooi^^

    Indeed, same here.

    Haha ja echt wel. Mijn eerste serie ging ook over Tokio Hotel. ;x En ik schreef maar wat zonder er echt over na te denken. Ik scheef ook niet in ABN ofzo gewoon met fouten en alles. Best erg. Maar ik heb die serie gelukkig niet meer. :Y)


    when words fail, music speaks.

    Eigenlijk heb ik altijd veel gevoel in mijn verhalen gestoken, zo ook in mijn eerste. Ik beschrijf de dingen meestal heel bondig ook, dat is nooit anders geweest.

    Al ben ik wel heel hard vooruitgegaan qua andere elementen in mijn schrijfstijl. :')