• Ik ga vanavond ^^!!

    Wie gaat er nog meer deze week?

    Gosh ik heb zo lang op deze film gewacht. En het gaat me niet eens echt om het verhaal maar eerder om Professor Snape en Bellatrix le Strange [/enge helena stalker] :Y)

    EDIT: Ik ben dus geweest. Serieus. Ik vind hem heel slecht. Ik raad hem niemand aan en vind hem absoluut bagger. Het enigste goede vond ik Bellatrix, die komt er misschien wel geteld maximaal 10 minuten in voor. Als je de trailer ziet verwacht je heel wat, maar dat zijn echt de beste stukjes uit de film, de rest is crap. Ik zou goed overwegen of je wel wilt gaan.. Want vergeleken met deel 1 t/m 4 is hij ontzettend slecht. 5 vond ik al minder beginnen te worden, maar 6.. ja.. Nouja volgens mij ben ik nu wel duidelijk. Even voor de duidelijkheid ik was wel degelijk een potternurdfan of hoe je het ook wilt noemen, maar deze viel gewoon heeeeeel erg tegen. :Y)

    [ bericht aangepast op 16 juli 2009 - 0:42 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Bumblebee schreef:
    Op Youtube zeggen ook al veel mensen dat hij niet zo goed is.
    En iemand zei dat Harry in de film niet Verlamd was toen die Perkamentus vermoord werd. v-v


    hij is inderdaad niet verlamd maar moet dat dan, het is zo ook spannend genoeg, er word wel meer weggelaten maar er komen ook andere dingen voor terug.


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    JloveTH schreef:
    (...)

    hij is inderdaad niet verlamd maar moet dat dan, het is zo ook spannend genoeg, er word wel meer weggelaten maar er komen ook andere dingen voor terug.

    Hij is niet verlamd maar hij staat wel stokstijf door wat er gebeurd O.o


    -

    ik heb de boeken nie gelezen,maar enkel de film gzien dus gisteren.
    En ik vond de liefdesscenes tussen Hermelien en Ron wel leuk,en dat vn Harry en Ginny ook ^^
    maar het einde,zo'n open einde,vond ik helemaal niet leuk,en ik had ook een gevecht met voldemort verwacht...
    Najaa,die kregen we dus niet te zien >.<
    het deel dat het huis van de Wemels word aangevallen en daarna uiteindelijk in brand staat,vond ik wel goed ^^


    everybody needs a song.

    JloveTH schreef:
    (...)

    hij is inderdaad niet verlamd maar moet dat dan, het is zo ook spannend genoeg, er word wel meer weggelaten maar er komen ook andere dingen voor terug.
    Het komt erop neer dat Harry potter zoals altijd een lafbek was. Nooit heeft hij iets moeten redden of echt moeten vechten want hij werd er altijd weer uitgered. Ik hoopte dat dat deze keer anders was maar weer word zijn ass gered door perkamentes. En iedereen die hm goed vond. Ik kan niet uitleggen dat ik hem slecht vond, als jullie hem echt goed vonden. Dat zegt voor mij al genoeg over eisen en verwachtingen stellen +__+


    Wie du mir, so ich dir.

    JloveTH schreef:
    (...)

    hij is inderdaad niet verlamd maar moet dat dan, het is zo ook spannend genoeg, er word wel meer weggelaten maar er komen ook andere dingen voor terug.

    Het gaat er niet over of het spannend is of niet.
    De Harry uit de boeken zou iets gedaan hebben als hij niet Verlamd was. Daar gaat het over.
    Nu lijkt het alsof hij Perkamentus zo maar laat vermoorden. v-v

    dat is waar maar als hij wat gedaan zou hebben zouden de films niet meer overeen komen met de boeken en mensen die de boeken niet hebben gelezen merken geen eens verschil.. dus wat is het probleem..

    iedereen mag hier verder een eigen mening over hebben en ik vond hem super..


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    ik ga morgen :p


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Dan moesten ze hem maar Verlammen. ._.
    Ik zeg toch niet dat ik de film daardoor slecht vind? Ik heb hem nog niet eens gezien.

    Honour schreef:
    Dat is ook de reden waarom hij niet in November in de ciné kwam. De screentest waren tegen gevallen en daaarom hadden ze nog 6 maand om nog iet of wat te veranderen. Dus dan zou hij nog slechter geweest zijn.

    Dat niet alleen. Ze wilde de film niet in de zalen laten komen tegelijkertijd met Twilight, omdat anders alle winst naar Twilight zou komen, aangezien het dé hype is van het moment.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Dat niet alleen. Ze wilde de film niet in de zalen laten komen tegelijkertijd met Twilight, omdat anders alle winst naar Twilight zou komen, aangezien het dé hype is van het moment.

    Normaal kwam Twilight nu uit eh. Maar omdat die al klaar was en Hp nog niet hebben ze Twiligth in november gedraaid.
    Ze hebben gewoon gewisseld :Y)


    everything you imagined, and more...

    ik vond de film wel goed alleen hij leek niet echt op het boek zoals met het huis van de wemels enzo en ik vond dat de relatie tussen harry en ginny wat duidelijker/uitgebreider moest en ik vond er iets te veel humor in zitten(ik vond het wel grappig hoorxD)

    maar verder vond ik hem echt geweldig(H)


    Nobody dies a virgin, life fucks us all.

    Ik vond de film opzich wel goed, jammer van het einde dat er niet echt een "aanval op Zweinstein" was zoals in het boek, ik vond het wel mooi gefilmd en sommige stukjes waren heel goed uitgewerkt. Toch zat ik niet helemaal in de film zoals ik normaal wel altijd had.
    Mijn conclusie; Ik vond het een goede film, maar niet bijzonder. Jaja, dat zegt een die-hard HP fan.


    hoi, jij bent leuk.

    Exception schreef:
    (...)
    -fluistert-
    Gaan gaan gaan gaan !
    Ja, gaan.:Y)
    Zo slecht is hij niet.

    natuurlijk ga ik man [nerd]
    maar eerst ene week ofzo wachten zodta de drukte vermindert is xD


    Imperfection Is Beautiful

    Ik vondt hem totaal niet slecht.
    Alleen ik vondt het wel jammer dat ze het gevecht om zweinstein niet hadden gedaan.
    Ik schrok me de pleures toen die necroot harry pakte ><
    alleen er zaten twee irritante jongens naast me die bij elk ding hitler riepe-_-'' volgens mij snapte ze er ook niet veel van(orginele versie red.)Ik snapte alles omdat ik het boek had gelezen. maar ik betwijfel of ik het snapte als ik dat niet had gedaan.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik heb het gezien.
    Moet eerlijk zijn,, Ik had er liever meer Actie in, er zat er gewoon te weinig in.
    Slecht was hij totaal niet, er zaten echt grappige stukken tussen.
    Maar anders,, ik had het Beter Verwacht.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2009 - 15:40 ]


    You'll be screaming it later..&#9734;