• Ik ga vanavond ^^!!

    Wie gaat er nog meer deze week?

    Gosh ik heb zo lang op deze film gewacht. En het gaat me niet eens echt om het verhaal maar eerder om Professor Snape en Bellatrix le Strange [/enge helena stalker] :Y)

    EDIT: Ik ben dus geweest. Serieus. Ik vind hem heel slecht. Ik raad hem niemand aan en vind hem absoluut bagger. Het enigste goede vond ik Bellatrix, die komt er misschien wel geteld maximaal 10 minuten in voor. Als je de trailer ziet verwacht je heel wat, maar dat zijn echt de beste stukjes uit de film, de rest is crap. Ik zou goed overwegen of je wel wilt gaan.. Want vergeleken met deel 1 t/m 4 is hij ontzettend slecht. 5 vond ik al minder beginnen te worden, maar 6.. ja.. Nouja volgens mij ben ik nu wel duidelijk. Even voor de duidelijkheid ik was wel degelijk een potternurdfan of hoe je het ook wilt noemen, maar deze viel gewoon heeeeeel erg tegen. :Y)

    [ bericht aangepast op 16 juli 2009 - 0:42 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    ik weet nog niet wanneer ik ga hem zoiezo kijken deze week of volgende week want ik ga de 25e op vakantie

    Ik ga ooit wel eens, of ik wacht op de dvd want die koop ik toch sowieso
    maar ik wacht tot de zalen niet meer zo overvol zitten
    gelijk bij de 4de, moesten wij helemaal vanvoor zitten omdat het druk was ==> nekpijn gegarandeerd

    [ bericht aangepast op 15 juli 2009 - 16:35 ]


    You're a star in heaven.

    BlackKeys schreef:
    Ik ga ooit wel eens, of ik wacht op de dvd want die koop ik toch sowieso
    maar ik wacht tot de zalen niet meer zo overvol zitten
    gelijk bij de 4de, moesten wij helemaal vanvoor zitten omdat het druk was ==> nekpijn gegarandeerd
    Dat zuigt inderdaad. Maar ik heb gereserveerd. En bij ons gaat dat op stoel nummering en ik was een van de eerste. Dus ik zit mooi achteraan ^^


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Dat zuigt inderdaad. Maar ik heb gereserveerd. En bij ons gaat dat op stoel nummering en ik was een van de eerste. Dus ik zit mooi achteraan ^^


    Slim :'D
    Maar ik denk dat ik pas ga als ik van vakantie terugkom, dan zal het wat rustiger zijn, is ook fijner dan als het zo vol is :'D


    You're a star in heaven.

    Ik ga voor Freddie Stroma :X


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    KirstenSnaps schreef:
    Ik ga vanavond ^^!!

    Wie gaat er nog meer deze week?

    Gosh ik heb zo lang op deze film gewacht. En het gaat me niet eens echt om het verhaal maar eerder om Professor Snape en Bellatrix le Strange [/enge helena stalker] :Y)

    Ik ben er net geweest. (:


    hoi, jij bent leuk.

    Ik ga aanstaande maandag :Y)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Hij was BAGGER!


    Wie du mir, so ich dir.

    Toch ga ik hem kijken. :Y)

    Vijf en zes vond ik de beste o.o
    -doet weer tegendraads-
    Maar waarschijnlijk is dat omdat ik de rest beu gezien ben.

    Ik ook Potter-nerd-fan! Maar van de boeken, je hebt gelijk. Bah wat een slechte -film. Ik vond het leukste gedeelte die drie seconden in de winkel van Fred en George, meer niet. Geen aanrader!


    You move me ......... Kurt

    Ik vind de 3de de beste van al, maar de 5de vond ik echt slecht daarom wou ik deze niet gaan zien maar nu ga ik hem binnenkort toch zien, weetje ik zal mij Ipod meenemen voor het geval het echt zo erg is.
    De boeken blijven massa's beter vind ik, ze laten vaak zo'n goede stukken weg uit de films


    The soul needs autumn.

    gisteren --> UITVERKOCHT.
    vandaag --> UITVERKOCHT.
    ik ga denk ik in het weekend, áls ik reserveer.


    we've only said goodbye with words

    Alles wat je zegt klopt!
    Deel 5 was al aan de baggere kant maar deel 6... nog baggerder.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik wil hem gaan kijken. Maar is hij dan echt zo slecht??Ik denk dat ik hem eerder later eens om dvd koop dan.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2009 - 10:52 ]


    Everyone smiles in the same language.