• praaaatdan. ;d


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Fortune schreef:
    Ik weet wat je bedoeld Mier, al de mensen uit de lagere school zie ik niet meer. Dat is zo stom. Alleen een iemand nog die bij mij in de klas zit.

    ik zit bij niemand van mijn oude klas in de klas.... zeg maar.. iedereen vind mij een emo/gothic,[zie tokio hotel fan], en een balarina... je kent het wel waar je bij aan denkt bij ballet.. [Je vinger midden op je hoofd planten en dan een rondje draaien.. zeg maar]... [en ik doe de vooropleiding dans dus vandaar dat ze dat denken... :X]

    Whipple schreef:
    (...)
    jaa dat merk ik ook.. we waren en ik weet niet of het nog zijn, hartsvriendinnen, maar ik ga naar een hele andere school dan zij, en we zijn allebei heel erg veranderd.. Alleen is het wel zo, dat we nog wel gewoon vrienden zijn, dat weet ik zeker.. (A)[/wat een lulverhaal x'D]

    ik was ook hartsvriendinnen met haar, maar ik praatte af en toe nog wel met haar maar die klik was er helaas niet meer.
    maar gelukkig dat je nog wel vrienden met haar bent n_n'


    -

    viedeogame schreef:
    (...)
    ik snap je wel (:
    en je moet er ook blij mee zijn, maar ik heb liever dat mijn ouders gelukkig uit elkaar zijn dan ongelukkig bij elkaar :')

    jaa, daar geef ik je helemaal gelijk in. =)

    Whipple schreef:
    (...)
    ik zit bij niemand van mijn oude klas in de klas.... zeg maar.. iedereen vind mij een emo/gothic,[zie tokio hotel fan], en een balarina... je kent het wel waar je bij aan denkt bij ballet.. [Je vinger midden op je hoofd planten en dan een rondje draaien.. zeg maar]... [en ik doe de vooropleiding dans dus vandaar dat ze dat denken... :X]

    dat slaat ook nergens op :8 dat van dat gothic herken ik, vonden ze van mij ook toen ik nog THfan was.


    -

    viedeogame schreef:
    (...)
    ik was ook hartsvriendinnen met haar, maar ik praatte af en toe nog wel met haar maar die klik was er helaas niet meer.
    maar gelukkig dat je nog wel vrienden met haar bent n_n'

    ik denk dat hetzelfde ongeveer met die van mij en dat meisje onze vriendschap gaat gebeuren als die van jou, met dat kind.. :X
    maar ja.. ik vind dat eigenlijk niet zo erg, want we zijn toch wel veranderd zeg maar [zoveelste keer dat ik dat zeg x'D] en nouja... het wordt ook wel minder.... en ik heb eigenlijk ook nooit zo'n zin om dan even te bellen/krabbelen/smsen etc. :X

    maar wat leuk dat je vooropleiding dans doet trouwens ;D


    -

    viedeogame schreef:
    (...)
    dat slaat ook nergens op :8 dat van dat gothic herken ik, vonden ze van mij ook toen ik nog THfan was.

    jaa, je kan zeggen wat je wilt, maar ik ben zo ongeveer de enige THfan, in mijn dorp... er was er nog eentje, dat ik weet, maar die is niet meer fan, want door al die vooroordelen, blablabal.. en dat vond ik dom... ze was mij aan het zeggen eerst de ene dag: TH is geweldig. etc. de volgende dag: TH is echt slecht, ik snap niet dat ik daar fan van ben geweest. bleh >.< Alleen Bill al.. etc.. ik denk dat jullie/jij dat ook wel ken(nen)

    viedeogame schreef:
    (...)
    dat slaat ook nergens op :8 dat van dat gothic herken ik, vonden ze van mij ook toen ik nog THfan was.

    jaa, je kan zeggen wat je wilt, maar ik ben zo ongeveer de enige THfan, in mijn dorp... er was er nog eentje, dat ik weet, maar die is niet meer fan, want door al die vooroordelen, blablabal.. en dat vond ik dom... ze was mij aan het zeggen eerst de ene dag: TH is geweldig. etc. de volgende dag: TH is echt slecht, ik snap niet dat ik daar fan van ben geweest. bleh >.< Alleen Bill al.. etc.. ik denk dat jullie/jij dat ook wel ken(nen)

    viedeogame schreef:
    maar wat leuk dat je vooropleiding dans doet trouwens ;D

    dankje (flower)

    Whipple schreef:
    (...)
    ik denk dat hetzelfde ongeveer met die van mij en dat meisje onze vriendschap gaat gebeuren als die van jou, met dat kind.. :X
    maar ja.. ik vind dat eigenlijk niet zo erg, want we zijn toch wel veranderd zeg maar [zoveelste keer dat ik dat zeg x'D] en nouja... het wordt ook wel minder.... en ik heb eigenlijk ook nooit zo'n zin om dan even te bellen/krabbelen/smsen etc. :X

    klopt, ik begrijp je helemaal :')
    als het niet meer zoals vroeger was heb je niet zoveel zin om hard te moeten werken om het net zoals vroeger te maken.
    mijn moeder zei vandaag nog tegen me 'je hebt vriendschappen die bij een bepaalde fase horen en die gaan dan over'. en dat is dan denk ik ook wel zo, die vriendschap hoorde dan bij je basisschool fase ;D


    -

    HAAAAAAAAI. (cool)


    A. ikmisje.

    Hoi!. Xx


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    viedeogame schreef:
    (...)
    klopt, ik begrijp je helemaal :')
    als het niet meer zoals vroeger was heb je niet zoveel zin om hard te moeten werken om het net zoals vroeger te maken.
    mijn moeder zei vandaag nog tegen me 'je hebt vriendschappen die bij een bepaalde fase horen en die gaan dan over'. en dat is dan denk ik ook wel zo, die vriendschap hoorde dan bij je basisschool fase ;D

    weeetje, ik denk dat jou moeder een hele wijze opmerking ding gezegd heeft, want noujaa. ik vind dat ze gelijk heeft... en weetje.. ik heb nu eigenlijk ook meer vrienden en meer waar ik closer zeg maar mee ben... zeg maar =)

    hoi lien n_n

    Whipple schreef:
    (...)
    jaa, je kan zeggen wat je wilt, maar ik ben zo ongeveer de enige THfan, in mijn dorp... er was er nog eentje, dat ik weet, maar die is niet meer fan, want door al die vooroordelen, blablabal.. en dat vond ik dom... ze was mij aan het zeggen eerst de ene dag: TH is geweldig. etc. de volgende dag: TH is echt slecht, ik snap niet dat ik daar fan van ben geweest. bleh >.< Alleen Bill al.. etc.. ik denk dat jullie/jij dat ook wel ken(nen)

    dat kind is gewoon ene meelopertje, jij moet gewoon doen waar je zelf zin in hebt n_n' wees er trots op dat je de enige fan bent ;D
    en ja dat ken ik ook wel, ik ben dan geen fan meer maar ik vind de muziek nog steeds leuk (: en tom blijft gewoon sexy x'D


    -