• praaaatdan. ;d


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik weet, ik ben daar wel blij mee dat hij dicht bij woont.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ja hoor, Mier!. Xx


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Fortune schreef:
    Ja hoor, Mier!. Xx

    oke, n_n

    ik wil je nu niet bang maken ofso hoor :X
    maar in het begin van de scheiding belde mijn vader ook heel vaak en ging ik daar ook heel vaak heen en bleef ik slapen en alles. maar na verloop van tijd is dat over gegaan ..


    -

    het is ook lullig mireille :X


    -

    Mm, kan. Ik weet niet. Ik hoop het eigenlijk niet enzo. Maar woont jou vader ver?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    viedeogame schreef:
    het is ook lullig mireille :X

    jaa, eigenlijk best wel.. en weetje, ik heb dat ook wel eens gedaan bij een vriendin, wat je net ook beschrijft. Eerst hadden we super veel contact nog, ik ging al naar de middelbare en zij moest nog groep 8 doen. En toen werd het contact steeds minder... :X maar ik ben de laatste tijd weer aan het proberen, meer contact te maken zeg maar...[wilde dat even vertellen]

    maar ik zeg niet dat het bij jou ook zo gebeurd hoor (:
    mijn vader woont niet ver weg, hij woont in de stad. dat is 3kwartier met de bus ong.


    -

    Ik snap wat je bedoelt.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    had ik ook hoor. contact verliezen met een vriendin van mij die jaar jonger was dan mij en dus nog op bassischool zat. maar die contact komt ook niet weer terug, ze is te veranderd :')
    haha vertel maar wat je wil hoor ;D


    -

    weet je ik vind jullie allebei best wel zielig,niet zielig "zielig" maar meer zielig van zielig, echt zielig[niet de sarcastische manier].. nouja ik denk dat jullie me wel snappen... hoop ik (A)
    Weetje ik ben eigenlijk op dit moment best wel blij dat mijn ouders bij elkaar zijn :X:X:X

    Ik weet wat je bedoeld Mier, al de mensen uit de lagere school zie ik niet meer. Dat is zo stom. Alleen een iemand nog die bij mij in de klas zit.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    viedeogame schreef:
    had ik ook hoor. contact verliezen met een vriendin van mij die jaar jonger was dan mij en dus nog op bassischool zat. maar die contact komt ook niet weer terug, ze is te veranderd :')
    haha vertel maar wat je wil hoor ;D

    jaa dat merk ik ook.. we waren en ik weet niet of het nog zijn, hartsvriendinnen, maar ik ga naar een hele andere school dan zij, en we zijn allebei heel erg veranderd.. Alleen is het wel zo, dat we nog wel gewoon vrienden zijn, dat weet ik zeker.. (A)[/wat een lulverhaal x'D]

    Dankje Mier, ik snap het wel. Nja, ik was ook blij tot die ene dag enzo. Pff. Kon ik de tijd maar terugddraaien. ><


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Whipple schreef:
    weet je ik vind jullie allebei best wel zielig,niet zielig "zielig" maar meer zielig van zielig, echt zielig[niet de sarcastische manier].. nouja ik denk dat jullie me wel snappen... hoop ik (A)
    Weetje ik ben eigenlijk op dit moment best wel blij dat mijn ouders bij elkaar zijn :X:X:X

    ik snap je wel (:
    en je moet er ook blij mee zijn, maar ik heb liever dat mijn ouders gelukkig uit elkaar zijn dan ongelukkig bij elkaar :')


    -