• ik heb weer een nieuw idee voor een verhaal wat is gebaseerd op een droom van me. maar ik wil even weten of het leuk is

    titel: ontvoerd door een bende, slaafje of bendelid?

    uitleg:
    Een meisje, Demi(17 jaar), wordt ontvoert door een of andere bende die ze in haar dromen wel vaker heeft gezien. Ze wordt slecht behandeld maar het kan erger. Als ze iets doet wat niet mag wordt ze geslagen. Ze moet klusjes in huis doen en krijgt privé les. ze wordt ook getraind in vechtsporten. dan komt ze voor een keus te staan. Hun eeuwige slaafje/hoer of bendelid?

    zeg even wat je er van vind en als je nog een leukere titel weet zeg maar even:)
    xoxo

    Wel een leuk idee ^^
    Maar de titel is een beetje standaard, Ya know? ^^ Niet dat die slecht is ofzeu :O Maar misschien zo iets=
    - Becoming One Of Them
    - The Choice of Life and Death
    - Abducted


    Slowly floating to the sky...

    ja ik weet
    k had inspi voor het verhaal alleen niet voor een titel:P

    xHellxKittyx schreef:
    ja ik weet
    k had inspi voor het verhaal alleen niet voor een titel:P

    haha XD Dat heb ik ook vaker. Maar dan heb ik een titel in gedachte, en daarna komt pas het verhaal XD


    Slowly floating to the sky...

    Aristocrat schreef:
    (...)
    haha XD Dat heb ik ook vaker. Maar dan heb ik een titel in gedachte, en daarna komt pas het verhaal XD


    het was maar toevallig dat ik het droomde
    alleen dan met mezelf erin het was egt heel vaag ik droomde in me droomxD

    xHellxKittyx schreef:
    (...)

    het was maar toevallig dat ik het droomde
    alleen dan met mezelf erin het was egt heel vaag ik droomde in me droomxD

    Lol! Wow, that's amazing. Haha ^^ Zo iets heb ik ook gehad ^^ Alleen ik moet die verhaal ook ooit online zetten ^^


    Slowly floating to the sky...

    en ik weet nog precies hoe ze eruit zagen ze waren best freaky nogal gangsterlogish!!
    k zou ze zo niet tegen willen komen
    als ze zouden bestaan dan maar toch ze zijn eng

    haha XD Dan moet je ze een twist geven en totaal sexy maken =D ahahah XD


    Slowly floating to the sky...

    Oeh nice ^^
    Ma kheb nie veel inspi voor een titel :X
    Laat je iets weten als je het verhaal on zet? (A)
    <3

    Zeg het me als je een deel af heb:P Lijkt me ereg leuk;) Maar ook ik weet geen titel:X

    Uhm doe voor een titel ioets int engels ofzo klinkt zowieso al aantekkelijker:P kweet neit hoe et komt maar et is zoxD Ey leuk idee zeg me ff op msn als je verhaaltje gemaakt is dan ga ik ook ff lezen(ofcourse) ik wet neit egt een titel om te geven:P maar jij

    xHellxKittyx


    het was maar toevallig dat ik het droomde

    alleen dan met mezelf erin het was egt heel vaag ik droomde in me droom .


    Weetje hoe lollig dat is dat heb ik heel vaag dan wordt je gwn 2 keer wakker terwijl je maar 1 keer gt wakker wordt egt grappigxD achja alleen ik vindt dat weer grappig natuurlijk:P



    Xxx Lufyoe en dat verhaal meot je doen


    Live your life with arms wide open

    Goedd ideee =D

    Maar in titels ben ik gewoon slecht Ö Sorry, ! Maar zeker doen. Lijkt me een goed verhaal <33


    Sometimes it's best not to care.

    Doen.... als je doet zeg oke?


    .

    people de story staat online
    hij heet: The Choice of Life and Death
    http://www.quizlet.nl/stories/2711/the-choice-of-life-and-death/

    Een beetje standaart... ;x


    Scream for mercy!

    heey
    ik zou die titel ind. anders doen, maar waar het verhaal over gaat zou ik eeuwige slaafe, en als ze iets fout deed ofzo dat ze dan een paar dagen hoer moest zijn??

    weet ik het, maar ik ga hem wel lezen...

    xxxx(L)TV