• praaaatdan. ;d


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Maar ik haat haar helemaal niet.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Fortune schreef:
    (...)

    Ja redelijk vaak. Meestal in de weekends ofzo. Maar in de vakantie ga ik er nog wel meer naartoe. En binnenkort ga ik er ook eens slapen. Ik mis hem eigenlijk wel hier.

    gelukkig maar dat je hem nog wel vaak genoeg ziet iig n_n'
    snap ik ook best dat je hem mist, maar het klinkt stom maar je went er vanzelf wel aan. :X


    -

    Ik weet. Zie jij jou vader vaak?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    als je het echt wil weten waarom ze nou gescheiden zijn moet je het gewoon zelf aan ze vragen.
    ik wist het eerst ook niet, ik was ook maar 9 toen ze gingen scheiden, maar nu ik ouder ben vertelt mijn moeder steeds vaker dingen wat er allemaal is gebeurd en begrijp ik steeds meer waarom ze zo boos op mijn vader is.


    -

    Ja, mijn mama is er ook boos op. Ze wil hem niet zien ofzo.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    nee, 2/3x in het jaar ongeveer.


    -

    Dat is wel weinig. Vind je dat niet erg?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    woont je vader ver van je af?


    -

    Nee, in hetzelfe dorp gewoon.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    mensen, mag ik mee praten, al kan ik dat niet zo goed, want mijn ouders zijn nog bijelkaar... :x

    ja en nee.
    hij belt zelf ook nooit of een afspraak te maken of gewoon om te vragen hoe het gaat. wij (ik en mn broers) zijn zijn eigen kinderen, daar denk je toch wel aan? :8


    -

    oh lekker dichtbij dus nog ;D


    -

    haha van mij mag je meepraten hoor, tuurlijk :')


    -

    Ja, dat is wel.
    Mijn papa belt vaak. En hij vindt het vervelend als ik of mijn zus niet opneem op de gsm. Ik hoor het niet altijd. x'D
    Hij denkt wel veel aan ons. Ik heb ook al gehoord van zijn vriendin dan enzo dat hij veel heeft geweend in de zetel enzo. En ja ik vind het wel erg.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    viedeogame schreef:
    ja en nee.
    hij belt zelf ook nooit of een afspraak te maken of gewoon om te vragen hoe het gaat. wij (ik en mn broers) zijn zijn eigen kinderen, daar denk je toch wel aan? :8

    wel lullig eigenlijk...:x