• praaaatdan. ;d


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    viedeogame schreef:
    precies. en dan ging ze zo zeggen van 'in de steek gelaten .. keihard genegeerd' en die dingen. en dan denk ik weer terug aan hoe ze me gingen buitensluiten en hoe ik me voelde en dan komen die kuttranen weer :8 ik haat mezelf gewoon dat ik tranen laat voor die kuttrutten, zijn ze niet eens waard maarja :')

    ik ken het, hoor. ik werd een tijd terug ook buitengesloten door mijn vriendinnen, dus ik weet een klein beetje hoe het voelt.. maar dat is nu weer goed. vroeger ben ik ook gepest en ik weet hoe kut ik me toen voelde en hoeveel ik daarom heb gehuild, dus ik begrijp dat best wel. :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    viedeogame schreef:
    wat goed van je camille dat je je dat herinnert ;D
    ja was wel goed, uiteraad moest ik weer janken -.-
    maar ze ging beetje door over de onderwerpen die ik haat dusja, maar ik ga waarschijnlijk na de vakantie naar een training om zekerder te worden. iets als sova (: hopen dat het helpt.

    Ik zag het in je nickname van msn. Dus was ik het bijna vergeten. :X


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Sorry Jac, ik las het net. Ik was een hele tijd bezig.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Trafficlight schreef:
    (...)
    ik ken het, hoor. ik werd een tijd terug ook buitengesloten door mijn vriendinnen, dus ik weet een klein beetje hoe het voelt.. maar dat is nu weer goed. vroeger ben ik ook gepest en ik weet hoe kut ik me toen voelde en hoeveel ik daarom heb gehuild, dus ik begrijp dat best wel. :X

    ben blij dat er iemand is die me begrijpt ;$


    -

    haha maakt niet uit, vind het leuk dat je ernaar vraagt iig (:


    -

    ook al bezig, drukke mensen hier ;$


    -

    Ja, ik heb te veel te doen nu. Pff. Is wel een beetje heel veel vind ik.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    viedeogame schreef:
    (...)
    ben blij dat er iemand is die me begrijpt ;$

    ik weet niet of ik je helemaal begrijp, maar ik denk dat ik toch wel redelijk in de buurt kom. :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik heb vandaag ook oudercontact gehad.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    wat moet je doen dan camille ?


    -

    Ik ben op msn bezig, soms youtube, iets lezen, gb, en dan het forum.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Trafficlight schreef:
    (...)
    ik weet niet of ik je helemaal begrijp, maar ik denk dat ik toch wel redelijk in de buurt kom. :X

    mij helemaal begrijpen kan je niet want jou ouders zijn nog bij elkaar :X maar je komt vast wel in de buurt ja (:


    -

    viedeogame schreef:
    (...)
    mij helemaal begrijpen kan je niet want jou ouders zijn nog bij elkaar :X maar je komt vast wel in de buurt ja (:

    dat stukje bedoelde ik niet. ;o ik bedoelde dat stuk van het buitengesloten worden enzeu, want ik weet wel hoe dat voelt. ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    haha wat druk :')
    hoe ging je gesprek dan ? n_n


    -

    viedeogame schreef:
    (...)
    mij helemaal begrijpen kan je niet want jou ouders zijn nog bij elkaar :X maar je komt vast wel in de buurt ja (:

    Mijn ouders zijn ook uit elkaar. ><


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker