• Hahaha
    Serieus ik heb me net doodgelachen tijdens school terwijl dat eigenlijk niet zou mogen want het is erg voor dat meisje :}
    Nou, we hadden dus proefwerken en vandaag had het eerste jaar [wij dus] Frans.
    Was er daar een meisje die slim dacht te zijn die alle antwoorden op haar arm had geschreven. Natuurlijk was ze wel zo dom om heel haar arm bloot te leggen zodat iedereen dat kon zien.
    Had een leerkracht Frans dat gezien zei ze: 'Komt gy maar es mee schatteke.' Ja, die leerkracht noemt leerlingen 'schatteke' of zo.
    Kwam het erop neer dat dat meisje op het deel voor de pauze, wat het grootste was, een nul heeft omdat ze alles op haar armen had geschreven.
    Serieus, ik ging doooood toen ik dat hoorde. Normaal mag je daar niet om lachen, maar ik wel omdat ze mij al geirriteerd heeft.

    Dat is erg dom ja. :')


    I clicked my heels and wished for you.

    zou wel iets voor mij zijn. :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    mwhaah doet me denken aan wat mij over komen is XD
    We hadden frans luistertoets
    van te voren wordt er duidelijk gezegt dat we versies hebben.
    toets gemaakt
    Zegt mijn buurvrouw trots: ja, ik heb alles gespiekt bij tamara
    ik zeg: Veerle, je weet dat we verschillende verisies hadden he
    veerle: o.O

    mwahah XD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Hahaha, ik snap wel dat je moest lachen !


    .

    Ik in het eerste jaar voor Latijn dan. :9~
    Ik had alles volgeschreven. Mijn platic zakje voor pennen stond vol, mijn potloden waren volgeschreven, mijn arm stond vol, ...
    Ik had niet geleerd. :X -was niet van plan om het jaar daarna nog Latijn te doen-

    hahaha ik zou ook keihard gelachen hebben hoor (A)


    -

    Dan vraag je er ook om, om gepakt te worden.


    Think before you act.

    Oooooooh, mag niet! Een 0 mag je niet halen volgens de schoolregels! Het moet minimaal een 1 zijn! [eigenwijsmode uit/]

    Wat een slim(dom) kind zeg O.o


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Oooooooh, mag niet! Een 0 mag je niet halen volgens de schoolregels! Het moet minimaal een 1 zijn! [eigenwijsmode uit/]

    Wat een slim(dom) kind zeg O.o

    jaaaklopt! :o
    wij krijgen ook minimaal een 1, waar ik zo dankbaar om ben. :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Als je wilt spieken,
    doe het dan goed ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Phoe, wat dom van dat mens!
    Maar stiekem vind ik dat wel erg voor haar :X.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Grappig.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Dat is wel erg voor haar. Ze had het beter stiekemer moeten doen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Kut voor der, eigen schuld toch.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Waarom niet mee lachen,het is haar eigen schuld. En dan nog,wat moet je er anders mee doen? Je gaat er toch niet om wenen (:'