• Hi peepz

    Echt fucking veel mensen hebben een probleem als mensen met kk spotten of zeggen van 'die is kk dat,kk veel' Enz Enz.
    Maar, ik hoor mensen nooit die een probleem hebben als mensen tyfus of tering zeggen. er zijn natuurlijk wel mensen die er tegen zijn maar ik ken er geen één.Dus wrm worden mensen nou niet pissed/gekwetst als mensen met tering schelden mr wel met kk? :0.kbedoel er zijn bij allebij vet veel mensen dood gegaan.

    Ik scheld niet met kanker. Ik vind het onrespectvol voor de nabestaanden.


    History is not hatred.

    Krokiedildo schreef:
    Mijn pa heeft huidkanker gehad, en dan? Mag ik er nu niet meer schelden ofzo? Hij doet het zelf ook. Het mag dan wel een vreselijke ziekte zijn, maar kom op, er zijn nog zoveel meer ziektes waar mee gespot word, die net zo erg zijn, en ik niemand over hoor klagen. Dus ik vind het allemaal maar een beetje overdreven. En ja, ik snap je punt dus heel goed.


    Maar misschien is het niet pijnlijk voor jullie, maar andere kan je ermee kwetsen of erger. :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    VoodooDoll schreef:
    Bij ons word je zowat in elkaar geslagen als je met kk spot.
    Ok, dat wou ik even mededelen..
    Maar ik denk dat meer mensen een probleem hebben met kanker, dan met tyfus of iets anders. Omdat de meeste mensen wel iemand kennen die overleden is aan kanker en niet iemand die overleden aan tyfus.
    Daar ligt het aan denk ik. En ook aan dat veel mensen een probleem hebben met kanker en daarom de rest dat ook heeft omdat die persoon erbij wilt horen. Das klinkt wel erg dom maarja, ik denk van wel eigenlijk.

    Daar veb j get nee eebs


    /

    Ja, klopt.
    Daarom vind ik het ook zo.. hoe noem je dat nou.. hypocriet?


    No growth of the heart is ever a waste

    ik scheld niet met tyfus ofso, maar heel af en toe wel met kanker.
    ik hoor het steeds vaker van mensen om me heen en ik neem dat automatisch over. maar als ik doorheb dat ik dat wil zeggen maak ik er altijd snel kut van (A)


    -

    Ik vind met kk schelden echt doelloos :3


    I don't need words to feel those lips.